Unicul curs acreditat internațional

Singurul training acreditat în inovație de marketing!

Cum vă ajută cursul de inovație în marketing?

Cursul de inovație în marketing sprijină participanții să includă inovația în toate funcțiile și procesele de marketing, să identifice oportunitățile de a genera profit și factorii care facilitează inovația în organizații și să creeze un plan robust de management al proiectelor de inovație în companii.

Inovația ar trebui să devină centrul și motorul tuturor proceselor din companie. Într-un mediu în continuă transformare, disrupția a devenit singurul lucru constant. Oamenii de marketing trebuie să devină catalizatorii și avocații inovațiilor care pot face diferența pentru clienți și organizație, care pot schimba jocul în industria în care activează.

Urmând cursul de inovație în marketing, participanții  pot aprofunda metode și instrumente cu ajutorul cărora să poată capitaliza oportunități generatoare  de valoare adăugată pentru companie și acționari în actualul mediu în care competiția acționează disruptiv .

Award Inovație de Marketing Chartered Institute of Marketoing CIM

Cursul de inovație în marketing este singurul training de profil acreditat internațional care asigură cele mai noțiuni și informații în domeniu, dar și cele mai eficiente instrumente care pot sprijini companiile să rămână competitive în această perioadă.

Cui se adresează?

Cursul de inovație în marketing se adresează profesioniștilor  cu experiență care coordonează sau sunt implicați în proiecte de inovație de marketing și pot astfel să aducă valoare adăugată companiei.

Participanții interesați de training de inovație de marketing vin în special din industrii cum ar fi:

FMCG, tehnologie, servicii financiare.

Profilul cursanților: Brand manageri, coordonatori și specialiști de marketing.

Cursul  este un modul de bază obligatoriu ce face parte din noul program avansat de training și certificare, Diploma Profesională în Marketing.

Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

LEAD TUTOR

Tim Lane

oxford college of marketing logo

Cât durează?

4-6 luni/150 ore

Cursuri complementare

Cursul este structurat în trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții vor învăța:

Inovație

Să înțeleagă cum influențează inovația și mediul disruptiv creșterea unei organizații;
Să evalueze factorii cheie care facilitează inovația într-o organizație;

Marketing inovator

Să aplice principiile inovației în tot ce înseamnă funcția de marketing;
Să dezvolte un business case pentru implementarea unei inițiative de inovație de marketing;

Inovație în acțiune

Să înțeleagă care sunt activitățile necesare implementării unor inițiative de inovație de marketing;
Să dezvolte un plan de comunicare a inovațiilor sau a inițiativelor de profil. 

 

Descărcați programa completă aici!

Aprofundare suport teoretic, 8 – 12 săptămâni

Sesiunea 1 – Introducere în inovația de marketing

Sesiunea 2 – Procesul inovației

Sesiunea 3 – Evaluarea inovațiilor de marketing

Sesiunea 4 – Dezvoltarea unei culturi a inovației

Sesiunea 5 – Construirea de echipe și relații eficiente pentru managementul inovațiilor

Sesiunea 6 – Procese de marketing intern,dezvoltarea și coordonarea echipelor

Sesiunea 7 – Managementul schimbării

Sesiunea 8 – Creativitate și inovație în implementarea proiectelor.

Cu ce instrumente se lucrează?

  • Analiză și scanare de trenduri;

  • Instrumente de testare a inovațiilor;

  • Metode, matrici și alternative de inovație de proces;

  • Modele inovative de business.

Principalele beneficii sunt: 

  • Acest curs vă permite să adoptați rapid și vizionar inovații de marketing pentru a vă sprijini organizația să facă față provocărilor dintr-un context care se schimbă într-un ritm alert.

  • Un proces de studiu structurat, cu termene clare și o lucrare practică, aplicată în compania în care lucrează cursanții sau o organizație la alegere;

  • Veți putea înțelege care este legătura dintre marketing și inovație și veți recunoaște factorii cheie care facilitează inovația. Veți învăța să utilizați marketingul intern și extern pentru a susține inovația în mod profitabil.

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

2025

Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive începând din 13 ianuarie 2025, orele 16:30-18:30, ora României.
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive începând din 13 ianuarie 2025, orele 20:30-22:30, ora României.

Sesiunea de evaluare din decembrie

Înscrieri:  20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;

Sesiunea de evaluare din aprilie

Înscrieri:  20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;

Sesiunea de evaluare din iulie

Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie. 

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

450£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

700£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK;

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 190£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Be the best professional version of yourself!

Start a training at international standards!

Schedule a counseling session

Ce spun cursanţii?

Rares Balan

„Materiile CIM predau ceea ce doresc angajatorii de top să fie știut de către oamenii lor de marketing.”

Rareș Bălan, Marketing Manger, Dexion Storage
VEZI MAI MULTE