Unicul curs acreditat internațional

Singurul training acreditat în inovație de marketing!

Cum vă ajută?

Într-un mediu în continuă transformare, disrupția a devenit singurul lucru constant. Inovația în marketing ar trebui să  devină centrul și motorul tuturor proceselor din companie. 

Urmând cursul, profesioniștii de marketing vor deprinde abordări și vor stăpâni instrumente cu ajutorul cărora vor capitaliza mediul disruptiv în oportunități generatoare de valoare adăugată pentru companie și acționari.

Cui se adresează?

Programul de certificare Inovație în Marketing se adresează profesioniștilor de marketing cu experiență care coordonează sau sunt implicați în proiecte de inovație de marketing și pot astfel să aducă valoare adăugată companiei.

Participanții interesați de training de inovație de marketing vin în special din industrii cum ar fi:

FMCG, tehnologie, servicii financiare.

Profilul cursanților: Brand manageri, coordonatori și specialiști de marketing.

Cursul  este un modul de bază obligatoriu ce face parte din noul program avansat de training și certificare, Diploma Profesională în Marketing.

Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

Aflați toate detaliile despre certificările de marketing!

Cursul este structurat în trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții vor învăța:

Inovație

Să înțeleagă cum influențează inovația și mediul disruptiv creșterea unei organizații;
Să evalueze factorii cheie care facilitează inovația într-o organizație;

Marketing inovator

Să aplice principiile inovației în tot ce înseamnă funcția de marketing;
Să dezvolte un business case pentru implementarea unei inițiative de inovație de marketing;

Inovație în acțiune

Să înțeleagă care sunt activitățile necesare implementării unor inițiative de inovație de marketing;
Să dezvolte un plan de comunicare a inovațiilor sau a inițiativelor de profil. 

 

Descărcați programa completă aici!

Aprofundare suport teoretic, 8 – 12 săptămâni

Sesiunea 1 – Introducere în inovația de marketing

Sesiunea 2 – Procesul inovației

Sesiunea 3 – Evaluarea inovațiilor de marketing

Sesiunea 4 – Dezvoltarea unei culturi a inovației

Sesiunea 5 – Construirea de echipe și relații eficiente pentru managementul inovațiilor

Sesiunea 6 – Procese de marketing intern,dezvoltarea și coordonarea echipelor

Sesiunea 7 – Managementul schimbării

Sesiunea 8 – Creativitate și inovație în implementarea proiectelor.

Cu ce instrumente se lucrează?

  • Analiză și scanare de trenduri;

  • Instrumente de testare a inovațiilor;

  • Metode, matrici și alternative de inovație de proces;

  • Modele inovative de business.

Principalele beneficii sunt: 

  • Acest curs vă permite să adoptați rapid și vizionar inovații de marketing pentru a vă sprijini organizația să facă față provocărilor dintr-un context care se schimbă într-un ritm alert.

  • Un proces de studiu structurat, cu termene clare și o lucrare practică, aplicată în compania în care lucrează cursanții sau o organizație la alegere;

  • Veți putea înțelege care este legătura dintre marketing și inovație și veți recunoaște factorii cheie care facilitează inovația. Veți învăța să utilizați marketingul intern și extern pentru a susține inovația în mod profitabil.

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

Weekend intensiv cu trainer din Marea Britanie: 7-8 noiembrie 2020;

Workshop: 23 ianuarie 2021. 

Sesiunea de evaluare din decembrie

Înscrieri:  20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;

Sesiunea de evaluare din aprilie

Înscrieri:  20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;

Sesiunea de evaluare din iulie

Înscrieri: 20 septembrie – 20 decembrie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie. 

Consultați orarul complet aici

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

450£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

730£ + TVA, taxa de curs/modul, varianta blended learning, adică studiul prin platforma de elearning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la București.

1350£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

2190£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta de studiu blended learning, adică studiul prin platforma de e-learning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la București.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 185£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

CONTACTAȚI-NE PENTRU DETALII ȘI CONSILIERE

Programați o discuție sau o întâlnire pentru a afla dacă va calificați pentru acest curs sau care este cel mai potrivit program de training certificat pentru dumeavoastră!

Ce spun cursanţii?

Absolvent Institutul de Marketing Veronica Bogdacenco

„Cursul a reprezentat un moment definitoriu în viața mea profesională: primul pas către o certificare internațională de renume și obținerea unui job în străinătate. De asemenea, mi-a schimbat perspectiva asupra marketingului. ”

Veronica Bogdacenco, Conversion Rate Optimization Manager, Buzz Bingo