Unicul curs acreditat internațional
Singurul training acreditat în inovație de marketing!
Cum vă ajută cursul de inovație în marketing?
Cursul de inovație în marketing sprijină participanții să includă inovația în toate funcțiile și procesele de marketing, să identifice oportunitățile de a genera profit și factorii care facilitează inovația în organizații și să creeze un plan robust de management al proiectelor de inovație în companii.
Inovația ar trebui să devină centrul și motorul tuturor proceselor din companie. Într-un mediu în continuă transformare, disrupția a devenit singurul lucru constant. Oamenii de marketing trebuie să devină catalizatorii și avocații inovațiilor care pot face diferența pentru clienți și organizație, care pot schimba jocul în industria în care activează.
Urmând cursul de inovație în marketing, participanții pot aprofunda metode și instrumente cu ajutorul cărora să poată capitaliza oportunități generatoare de valoare adăugată pentru companie și acționari în actualul mediu în care competiția acționează disruptiv .
Cursul de inovație în marketing este singurul training de profil acreditat internațional care asigură cele mai noțiuni și informații în domeniu, dar și cele mai eficiente instrumente care pot sprijini companiile să rămână competitive în această perioadă.
Cui se adresează?
Cursul de inovație în marketing se adresează profesioniștilor cu experiență care coordonează sau sunt implicați în proiecte de inovație de marketing și pot astfel să aducă valoare adăugată companiei.
Participanții interesați de training de inovație de marketing vin în special din industrii cum ar fi:
FMCG, tehnologie, servicii financiare.
Profilul cursanților: Brand manageri, coordonatori și specialiști de marketing.
Cursul este un modul de bază obligatoriu ce face parte din noul program avansat de training și certificare, Diploma Profesională în Marketing.
Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).
LEAD TUTOR

Tim Lane

Cât durează?
4-6 luni/150 ore
Cursuri complementare
CUM SE STUDIAZĂ?
DATE CHEIE
2024
Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive începând din 22 ianuarie și 11 martie 2024, orele 16:30-18:30, ora României.
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive începând din 22 ianuarie și 11 martie 2024, orele 20:30-22:30, ora României.
Sesiunea de evaluare din decembrie
Înscrieri: 20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;
Sesiunea de evaluare din aprilie
Înscrieri: 20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;
Sesiunea de evaluare din iulie
Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie.
Consultați orarul complet aici!
Cerințe de admitere
Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.
INVESTIȚIE
450£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.
700£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK;
La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 190£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.