Ce rol au influencerii în strategia generală de marketing de comunicare a Avon și cât de influenți sunt influencerii, în general? Ce înseamnă microinfluenceri și cum folosesc brandurile Buzzstore, primul serviciu de world of mouth marketing din România, care a împlinit în acest an 10 ani de activitate?  La “Marketing Talks”, locul în care vorbim cu experți, practicieni, oameni de marketing, pentru inspirație, exemple și know-how, Oana Sav discută cu Ana Nicolae Head of Communication, într-o ediţie susţinută de Buzzstore.

Pasionată de comunicarea cu sens și misiune, Ana coordonează strategia de PR și sustenabilitate Avon în România și Moldova, având grijă împreună cu echipa ei ca misiunea brandului de a crea o lume mai bună pentru femei să fie păstrată vie în fiecare zi.

Repere din discuţie

00:00:1600:03:44. Ce rol au influencerii în strategia de marketing a Avon?

00:03:4500:07:15 De ce este importantă misiunea într-o companie şi în Avon? Cum s-a digitalizat business-ul şi cum a crescut industria de influencer marketing?

00:07:1512:05 Cum ghidează misiunea şi valorile o strategie? Ce se întâmplă, concret, în cazul Avon?

12:0516:47 Cum adaptează Avon în România strategia globală? De ce formula “glocal” ajută Avon să fie între primele șase piețe cele mai mari ale companiei? Cum s-au simplificat deciziile?

16:4821:44 Cum s-a digitalizat business-ul Avon şi cum s-a tranformat modul de comunicare?

25:3828:34 Care sunt ingredientele unei campanii de succes cu influenceri?

 

 

Knowledge sharing is caring.