Unicul curs acreditat internațional

Investiți în dezvoltarea profesională cu un program structurat!

Cum vă ajută?

Acest modul pregăteşte cursanţii să realizeze un audit al unei organizaţii globale şi să-i evalueze capabilităţile de  a implementa cu success strategiile de business şi de marketing pe baza unei analize atente, documentate şi argumentate  a tuturor opţiunilor disponbile.

Absolvenţii vor fi învăţaţi să aplice o serie de modele de analiză financiară şi de risc care să susţină luarea de decizii pentru îndeplinirea misiunii, a viziunii, a obiectivelor de business şi de marketing în organizaţiile globale.

Cui se adresează?

Programul de certificare Global Marketing Decisions se adresează profesioniştilor cu experiență în marketing și funcții de conducere care vor să se perfecționeze la cel mai înalt nivel: manageri de marketing cu experiență de conducere, consultanți de marketing, experți seniori în marketing.

Absolvenții cursurilor certificate vin în special din industrii cum ar fi: companii multinaţionale sau organizaţii locale care concurează  pe piaţa globală.

Profilul cursanților: manageri de marketing cu experiență de conducere, consultanți de marketing, experți seniori în marketing.

Programul de training  Global Marketing Decisions  este un modul de bază ce face parte din programul avnsat de training certificat Diploma Profesională Chartered PostGraduate. Cursul se poate urma și ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

LEAD TUTOR

Jack Roberts, tutor Oxford College of Marketing

Jack Roberts

oxford college of marketing logo

Cât durează?

4-6 luni/200 ore

Cursuri complementare

Cursul este construit într-o manieră flexibilă, din trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții vor putea:

Audit strategic de marketing

Realizarea unui audit de marketing extern şi intern;

Opțiunile strategice

Analiza critică a alternativelor şi ale direcţiilor strategice ale organizațiilor;

Evaluarea opţiunilor strategice disponibile pentru o organizaţie globală.

Decizii strategice de marketing

Analiza şi justificarea critică a deciziilor de marketing, inclusiv a implicaţiilor financiare;

Evaluarea riscurilor deciziilor strategice de marketing asupra organizaţiei şi a reputaţiei acesteia.

Descărcați programa completă aici!

Aprofundare suport teoretic, 8 – 12 săptămâni

Sesiunea 1 – Dezvoltarea strategiei

Sesiunea 2 – Auditul mediului extern

Sesiunea 3 – Auditul mediului intern

Sesiunea 4 – Întelegerea implicaţiilor şi a resurselor financiare

Sesiunea 5 – Abordări strategice (1)

Sesiunea 6 – Abordări strategice (2)

Sesiunea 7 – Recomandarea şi justificarea strategiilor

Sesiunea 8 – Evaluarea riscurilor, plannificare de scenarii

  • Modele de audit extern: PESTLE, Porter- 5 forţe

  • Matrici de analiză şi evaluare a atractivităţii unei pieţe;

  • Instrumente de analiză a portofoliiilor şi resurselor;

  • Instrumente de analiză a implicaţiilor financiare:  Net Present Value (NPV), Discounted Cash Flows (DCF);

  • Matrici pentru evaluarea deciziilor;

  • Forecasting, planificare de scenarii.

Finalizarea cu success a acestui modul certificate sprijină participanţii să:

  • Realizeze un audit al unei organizaţii globale şi să-i evalueze capabilităţile de a implementa cu succes strategiile de business şi de marketing pe baza unei analize atente, documentate şi argumentate  a tuturor opţiunilor disponbile.

  • Învețe să aplice o serie de modele de analiză financiară şi de risc care să susţină luarea de decizii pentru îndeplinirea misiunii, a viziunii, a obiectivelor de business şi de marketing în organizaţiilecare concurează la nivel  globale.

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

Sesiunea de evaluare din decembrie

Înscrieri:  20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;

Sesiunea de evaluare din aprilie

Înscrieri:  20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;

Sesiunea de evaluare din iulie

Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie. 

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

300£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 210£ + TVA/modul. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul, la datele limită din fiecare dintre cele trei sesiuni anuale de evaluare: aprilie, iulie și decembrie.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Be the best professional version of yourself!

Start a training at international standards!

Schedule a counseling session

Ce spun cursanţii?

Tia Ghinea

„Lipsa timpului liber ne determină de cele mai multe ori să amânăm multe lucruri pe care ni le-am dori. Pentru mine,  această “înregimentare” în programul CIM a fost o binevenită perioadă de prioritizare, organizare, informare, dezvoltare.”

Tia Ghinea, Marketing Manager, Altex
VEZI MAI MULTE