Pregătirile pentru sezonul de sărbători par departe, însă, pentru marketeri sunt extrem de importante de acum. Anul trecut au fost generate vânzări globale de 836 miliarde de euro în perioada sărbătorilor, iar anul acesta, predicția Euromonitor indică importante creșteri, în special în sectorul online.
Analistul Google Debadeep Bandyopadhyay care cercetează trendurile în căutări din Europa, Orientul Mijlociu și Africa arată că există un interes susținut față de cumpărăturile online și căutările pentru idei de shopping.
Ghidul „Retail playbook: Everything you need for the 2021 holiday season” de la Google conține informații utile pentru cunoașterea consumatorilor prin căutări, interacțiunea cu aceștia și optimizarea conversiilor, pentru creșterea vânzărilor în sezonul vacanțelor și sărbătorilor.
81% dintre consumatori spun că au descoperit branduri noi în căutările lor pe internet în timpul pandemiei de COVID-19 și 91% au luat decizii după ce au descoperit noi produse sau servicii în feed.
Ce date noi trebuie urmărite și cum pot brandurile să-și optimizeze prezența online utilizând serviciile Google, aflați din acest raport ce include instrumente, exemple și povești de succes.
Puteți descărca „Retail playbook: Everything you need for the 2021 holiday season” de AICI.
Comenteaza