Strategia de brand este planul de brand management care răspunde celor mai importante întrebări: „Cine?”, „Unde?”, „De ce?”, „Ce? și „Când?” și comunică toate calitățile și valorile care definesc brandul. Ghidul Practical Guide: Creating a Brand Strategy de la CIM (The Chartered Institute of Marketing) oferă toate instrumentele necesare pentru realizarea unei strategii eficiente care urmărește: diferențierea pe piață, emoția și felul în care se costruiește relația loială cu consumatorul, valoarea adăugată și comunicarea informațiilor despre brand (prezentare, reputație, poziționare, acționariat, produse sau servicii etc) pentru a atrage și pentru a reține atenția investitorilor și a consumatorilor.
Care este scopul brandului? Ce aduce el nou? Care sunt valorile acestuia? Care sunt ambițiile și viziunile brandului și cum se pot ele îndeplini? Care este personalitatea brandului? Cum relaționează brandul cu consumatorii? Care este poziționarea acestuia față de competitorii săi?
În ghidul realizat de CIM regăsiți elementele esențiale care vă ajută la construirea strategiei și modalitățile prin care puteți pune teoria în practică, de la idee și viziune la crearea și susținerea unei puternice identități a brandului, pentru a oferi, în același timp, o experiență memorabilă clienților.
DESCĂRCAȚI Practical Guide: Creating a Brand Strategy de AICI!
Pentru aprofundarea acestor noțiuni, Institutul de Marketing vă propune Cursul de Brand Management dedicat exersării procedurilor utile în construcția unei mărci și utilizării eficiente a instrumentelor validate pentru a crește performanța și potențialul portofoliului de branduri ale companiei.
Comenteaza