DE UNDE ÎNCEPI „TRANSFORMAREA” CX? 3 PILONI AI FUNDAȚIEI CX ÎNTR-O ORGANIZAȚIE

Change is hard at first, messy in the middle, and gorgeous at the end.”  Robin Sharma

Cum vă ajută?

Orientarea către clienți (customer centricity) este cheia creșterii sustenabile a unei companii. Dar oare compania ta a creat mediul necesar astfel încât angajații să gândească și să acționeze în interesul clientului, de fiecare dată când fac ceva (o conversație, îndeplinirea unei sarcini, o decizie etc)? “Transformarea” într-o companie orientată către clienți este un demers strategic, cu efecte operaționale în toate ariile de business. Și fără construirea unei fundații solide, acest demers, precum și nenumărate programe de Customer Experience sunt sortite eșecului.

Acest workshop răspunde întrebării într-un mod practic. Ne propunem să “echipăm” și să energizăm participanții încât să construiască fundația de CX în propria organizație și/ sau să stimuleze, inspire întreaga organizație să înceapă cu succes transformarea CX.

Ce veți învăța, obține:

  • Care sunt cei 3 piloni ai fundației CX într-o organizație – principalele noțiuni și instrumente care facilitează startul de succes al transformării CX
  • Mai multă claritate asupra aspectelor practice ale fundației CX
  • Încredere și energie pentru a continua să “împingeți” organizația să se concentreze pe fundamentele CX, într-un mod corect, care să asigure succesul.

Cui se adresează?

Workshopul se adresează profesioniștilor de nivel mediu-ridicat, atât din zona de strategie, cât și din zona operațională, care își doresc să înceapă sau să susțină transformarea companiei într-o organizație orientată către clienți – o organizație de care clienții să se “îndrăgostească” și unde angajații sunt mândri să lucreze.

Workshopul include 25% parte teoretică și 75% parte practică, în care participanții aplică sau aprofundează prin studii de caz instrumentele necesare construirii fundației CX.

CONȚINUTPRACTICĂ
0. Cum definim succesul prin CX

0.1 Transformarea CX și rolul profesionistului CX

Discuție aplicată pe elementele care asigură succesul în CX. Exemple.

Studii de caz pentru impactul CX în business.

  1. Cât de pregătită este organizația pentru “transformarea” CX?

1.1 Evaluarea gradului de maturitate în CX

1.2 Evaluarea disponibilității/ pregătirii pentru transformarea CX

1.3 Auditarea resurselor și capabilităților CX

Exercițiu practic: cum evaluezi cât de disponibilă și pregătită este o organizație pentru CX?

  • Studiu de caz din Banking +

Evaluarea propriei organizații (scurt exercițiu de exersare a instrumentului de evaluare) & discuție de interpretare pe 1-2 exemple.

  1. Cum te conectezi cu clienții autentic, empatic si orientat catre actiune?

2.1 Principii și metode

2.2 Programe <Customer Connect>

Exercițiu practic: cum construiești un program de Customer Connect (în pregătirea CJM și VoC)?

  • Studiu de caz din Telecom

Schițarea unui program de Customer Connect pentru o companie fictivă (vom alege industria în funcție de profilul participantilor).

  1. Cum construiesti strategia de CX?

3.1 Rolul strategiei de CX

3.2 Cum construiesti o legătură explicită între CX și strategia de business

3.3 Definirea experienței pe care organizația vrea să o ofere clienților

3.4 Cum exprimi strategia într-un mod relevant pentru fiecare rol

Discuție comparativă sau argumentativă pe baza a două exemple de Strategy Statement – unul sortit eșecului, unul de succes.

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Haideţi să discutăm care ar fi cea mai potrivită soluţie de training!

Progamaţi o discuţie de consiliere!

Număr recomandat de participanți

8-15

TRAINER

Anca Șerbănescu

Anca Șerbănescu

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

SCRIEȚI-NE!

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.