OPTIMIZAȚI CAMPANIILE DE FACEBOOK PENTRU CELE MAI BUNE REZULTATE DE BUSINESS
Obțineți cele mai recente informații și cele mai bune tehnici în marketingul Facebook de la unul dintre cei mai importanți experți în domeniu din Marea Britanie, Marie Page!
Cum vă ajută?
Cursul Meta for Business – META (Facebook) Marketing oferă informații și tehnici esențiale, alături de studii de caz actuale din diverse domenii, adaptabile fiecărei organizații și utile pentru eficientizarea strategiei de Facebook Marketing.
Cui se adresează?
Cursul Meta for Business – META (Facebook) Marketing este potrivit pentru microîntreprinderi, afaceri la debut sau pentru companii de top.
Fiecare marketer crede că poate face marketing pe Facebook, însă, pe o platformă care evoluează vertiginos, derulând noi funcții și actualizări ale algoritmilor aproape zilnic, aplicarea tehnicilor standard care funcționează „acum” este din ce în ce mai dificilă. Iar strategia de marketing pentru Facebook este doar una dintre numeroasele responsabilități ale unui specialist în marketing digital.
Structură curs
Pe lângă ultimele noutăți legate de utilizarea platformei, acest curs avansat va acoperi:
Ziua 1
Algoritmul cronologiei Facebook/ Facebook News Feed
- Ce puteți face ca pagina pe care o administrați să aibă un reach mai mare;
- Care este ghidul de optimizare a afișării conținutului (News Feed Optimisation) și cum arată algoritmul Facebook;
- Cum se poate crește coeficientul de relevanță a paginii/ Relevancy Score;
- Tipuri de conținut – de ce anumite texte devin populare și altele trec neobservate. Cum puteți fi creativi cu tipuri de conținut mai rar utilizate;
- Cum se pot evita penalizările algoritmului pentru folosirea unumitor cuvinte („trigger words”);
- Cum se construiește și se crește engagement-ul;
- Cum și când se face un boost post pentru efect maxim.
Noțiuni de bază în Facebook Marketing
- Tipuri de pagini verificate. Obținerea aprobărilor pentru verificarea paginilor;
- Cele mai bune practici legate de numele paginilor, categoriile evidențiate și câmpurile de descriere (Names, categories, about text, Our Story);
- Selecția și dimensionarea imaginilor de promovare;
- Regulile Call-to-Action;
- Când și cum se fac postările de pagină. Alegerea momentelor potrivite;
- Creșterea numărului de fani și convertirea acestora în consumatori;
- Reguli pentru hashtags pe Facebook;
- Crearea și gestionarea secțiunilor de Magazin și Servicii pe pagină (indiferent de tipul afacerii sau al produsului).
Elemente de comunicare și creștere a interacțiunii pe Facebook:
- Grupurile (Facebook Groups) – arma secretă în crearea și creșterea unei comunități și în creșterea engagement-ului;
- Utilizarea Facebook Messenger în customer service și publicitate;
- Cunoașterea și evaluarea competiției. Reguli de utilizare pentru evitarea penalităților Facebook;
- Idei de creștere a popularității cu investiții minime în reclamele pentru creșterea numărului de like-uri.
Creare de conținut dedicat pentru Facebook:
- Idei pentru dezvoltarea de conținut nou, în funcție de specificul paginii, cu eforturi minime;
- Dezvoltarea de conținut generat de utilizatori și utilizarea acestuia în mixul de comunicare pentru efect maxim;
- Cele mai bune practice pentru postările de vânzări;
- Metadata tricks & tips.
Utilizare media:
- Cum se folosesc profesionist clipurile video, opțiunile Facebook Live, playlists etc
- Utilizarea fotografiilor în cele mai bune context pentru atingerea scopurilor din marketing;
- Cele mai bune practice legate de dimensiunile imaginilor utilizate.
Instrumente utile:
- Aplicații și softuri de management eficient al paginilor.
- Ghidul complet de monitorizare și raportare – Facebook Insights
Ziua 2 – Elemente cheie în Facebook Advertising: optimizați campaniile pentru rezultate excelente
Majoritatea companiilor sunt reticente atunci când vine vorba de acordarea unor bugete de promovare prin reclame pe Facebook, când media de reach organic a paginilor este la 7%, iar media de reach a conturilor plătite s-a înjumătățit, Facebook devenind o platformă pay-to-play pentru branduri.
În 2018, studiul Social Media Examiner a arătat că 81% dintre marketeri sunt interesați să afle mai multe despre modalitățile de utilizare a Facebook ca platformă de social media plătită.
Mulți specialiști în marketing nu se simt deloc încrezători în utilizarea Ads Manager și produc deseori campanii costisitoare și ineficiente. Multe campanii eșuează din pricina faptului că elementele de copywriting, testare sau landing pages nu sunt optimizate corect.
Pentru marketerii debutanți, precum și pentru cei experimentați, cursul oferă tehnici sofisticate de creație și targetare, atribuite deseori agențiilor profesioniste de publicitate online.
Cursul urmărește:
- Înțelegerea abordărilor de targeting nefuncționale și stabilirea priorităților și a instrumentelor de eficientizare pentru audiențele reclamelor optimizate pentru creșterea vânzărilor;
- Consolidarea cunoștințelor de utilizare a tipurilor de relame și abordări creative;
- Obținerea celor mai bune rezultate ale reclamelor;
- Testarea diferitelor tipuri de continut pentru îmbunătățirea ratelor de click și de conversie;
- Abordări psihologice utilizate pentru fidelizare și conversie;
- Sfaturi utile pentru optimizarea muncii în Ads Manager și reducerea timpului dedicat managementului unei campanii;
- Utilizarea corectă a Facebook pixel pentru îmbunătățirea monitorizării și dezvoltarea targetării;
- Crearea campaniilor de retargeting pentru vizitatorii site-ului sau pentru listele de email și îmbunătățirea rezultatelor eforturilor de marketing;
- Targetare detaliată – crearea audiențelor prin combinarea de interese și comportamente;
- Crearea de conținut potrivit și relevant pentru a atrage rezultate mai bune;
- Elementele cheie ale unui landing page cu rată mare de conversie;
- Corelarea datelor site-ului cu campaniile publicitare de pe Facebook;
- Optimizarea reclamelor respinse și a conținutului cu probleme.
Introducere în Facebook ads
- Utilizarea Facebook ads în promovarea produselor și a serviciilor;
- Modurile de targetare a reclamelor;
- Construirea listei prioritare de audiențe pentru targetare;
- Anatomia unei campanii Facebook ads;
- Ghidul unei campanii eficiente de reclame în noul Ads Manager combinat;
- Exemple de reclame cu rată mare de conversie;
- Tipuri neobișnuite de reclame.
Ads Manager tricks and tips
- Turul Ads Manager pentru crearea unei campanii în timp real;
- Publicarea reclamelor;
- Duplicarea campaniilor și a seturilor de reclame;
- Utilizarea Dynamic Creative pentru testarea titlurilor, a textelor, imahinelor și a celorlate elemente de creație;
- Încadrarea în regula de 20% text;
- Alternative pentru Page Like ads;
- Reguli de automatizare a campaniilor;
- Creșterea scorului de relevanță;
- Monitorizarea eficienței cu parametrii utm și url;
- Atragerea de noi fani;
- Conținutul publicitar.
Audiențele Custom și Lookalike
- Descoperirea și prioritizarea categoriilor de public;
- Modalități de targetare pentru: liste de email, vizitatorii site-ului, baza existent de clienți, personae care au interacționat cu pagina sau reclamele anterioare, audiențe similar celei actuale.
Ad targeting: demografice, interese, comportamente și alte elemente
- Combinarea tipurilor de targetare;
- Instrumente de targetare detaliată;
- Crearea unei oferte în Ads Manager.
Facebook pixel
- Ce este, cum și de ce se utilizează Facebook pixel;
- Instalarea și utilizarea pixelului pentru retargetare;
- Rezolvarea problemelor de nefuncționalitate a pixelului.
Reguli pentru reclamele în Messenger
- Importanța reclamelor din Messenger;
- Tipuri de reclama utilizate în Messenger;
- Ghidul reclamelor în Messenger;
- Studiu de caz al eficienței utilizării reclamelor în Messenger.
Raportare
- Măsurarea eficienței campaniilor
- Tur live pentru urmărirea și îmbunătățirea reclamelor în Facebook Messenger
- Aplicația de mobil Facebook Ads
Abordări psihologice pentru obținerea rezultatelor dorite
- 11 motive pentru care campaniile de reclame nu livrează;
- Utilizarea abordărilor psihologice pentru creșterea engagement-ului și a conversiei;
- Scrierea textelor de success pentru reclame;
- Regulile unui design de landing page potrivit;
- Reclamele bune vs site-urile ineficiente.
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
Număr recomandat de participanți
8- 15
TRAINER
Marie Page
Nivel curs
Intermediar – Avansat
Cursuri complementare
Ce spun companiile?
HERBALIFE
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.