6 profesionişti de marketing români au fost premiaţi săptămâna trecută la Londra, la Westminster Central Hall, în cadrul ceremoniei de absolvire organizată de Chartered Institute of Marketing (CIM) pentru peste 400 dintre cei mai buni profesionişti din întreaga lume, care au finalizat în anul precedent un program complet de training şi certificare internaţională în marketing.

Participanţii au susţinut trei probe de evaluare de-a lungul a doi ani de zile cu Oxford College of Marketing la Institutul de Marketing din România, în limba engleză și au fost evaluați în Marea Britanie. Andreea Coca, Geanina Ghiculescu, Cristina Șerban, Ana Maria Marinescu, Simona Nodea (Iliescu) și Emilia Popa (Muscalu) sunt profesioniști cu experiență în comunicare și marketing, care au ales acest program avansat pentru perfecționare. Doi dintre ei lucrează deja ca traineri la Institutul de Marketing în România.

Tot efortul din ultimii doi ani a fost încununat în cadrul ceremoniei de absolvire din, o ceremonie plină de emoție (440 de absolvenți și alți 900 de însoțitori) și cu discursuri de înaltă clasă. Cele mai importante gânduri pe care le-am luat cu mine de acolo vin de la Profesor Doctor Jonathan Deacon de la Universitatea South Wales: 1. Un specialist în marketing trebuie să dețină cunoștințe în psihologie, antropologie, economie, strategie și leadership creativ. 2. Gândirea analitică și creativitatea sunt două caracteristici esențiale ale unui om de marketing. 3. Ca noi, absolvenții din sală, ca oameni de marketing, suntem “the valuable assets” pentru orice companie, din orice domeniu.”- povestește Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing la Metro Cash and Carry.

Citiți mai mult pe marketingfocus.ro.