LUAȚI DECIZII FOLOSINDU-VĂ DE DATE

Creșteți rezultatele campaniilor. Analizați datele, construiți grafice și tablouri de bord.

Cum vă ajută?

Deși în piață au apărut numeroase aplicații și softuri de lucru cu baze de date, Microsoft Excel rămâne aplicația cea mai utilizată în companii, în toate departamentele. Microsoft Excel oferă posibilități variate și flexibile de gestionare și analiză a bazelor de date.

În urma participării la curs veți acumula cunoștințe și tehnici cu ajutorul cărora veți putea:

  • structura și aranja mai bine datele cu care lucrați;
  • facilita automatizarea anumitor calcule și rapoarte;
  • eficientiza căutarea de informații specifice în bazele de date;
  • analiza datele folosind opțiunile filter și slicer;
  • reprezenta grafic rezultatele analizelor de date.

Folosind aceste metode învățate veți putea:

  • crește productivitatea activității de analiză a bazelor de date;
  • oferi colaboratorilor și decidenților din compania în care lucrați informații relevante în luarea deciziilor;
  • contribui la eficientizarea procesului decizional de ansamblu.

Cui se adresează?

Cursul se adresează în special utilizatorilor Microsoft Excel de nivel mediu din marketing și vânzări.

Structură curs

Este un curs interactiv care conține modele și studii de caz. Pe parcursul derulării cursului veți descoperi soluții de analiză a bazelor de date în Excel folosind tabele inteligente, tabele pivot, grafice dinamice și tablouri de bord (dashboards).

    1. Tabele inteligente;
    2. Folosire Pivot Table pentru analiza datelor;
    3. Formatare condiționată;
    4. Folosire Sparkline pentru vizualizare trenduri;
    5. Construirea graficelor dinamice pentru reprezentarea datelor (dashboards).

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Număr recomandat de participanți

2-8

TRAINER

Alina Stancu

Alina Stancu

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

SCRIEȚI-NE!

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.