CURS PRACTIC GOOGLE ANALYTICS

 Colectarea și interpretarea corectă a datelor unui site

Cum vă ajută?

Seria de cursuri practice a apărut din nevoia de a oferi celor implicați în departamentul de marketing instrumente utile, pe care să le aplice în campaniile de promovare și activitățile curente de marketing.

Acest curs flexibil vă permite să învățați, să rezolvați probleme sau să profitați de oportunități utilizând Google Analytics.

Cursanții vor învăța să stabilească în mod transparent și corect obiectivele de business relevante pentru site-ul lor, să identifice datele care ajută la luarea deciziilor strategice în companie, să livreze rapoarte de activitate în format dinamic și ușor de înțeles.

Cui se adresează?

Cursul se adresează celor care folosesc deja Google Analytics ca instrument de analiză și raportare a rezultatelor site-ului și care doresc să afle tehnici avansate de interpretare a datelor.

Structură curs

  • Verificarea metodelor de măsurare a activității site-ului;
  • Administrarea contului și accesul utilizatorilor;
  • Stabilirea obiectivelor de business pe baza cărora se face raportarea;
  • Stabilirea parametrilor pentru ecommerce;
  • Utilizarea tag-urilor pentru monitorizare;
  • Indicatori relevanți și analize obligatorii;
  • Raportarea dinamică prin Google Data Studio.

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Haideţi să discutăm care ar fi cea mai potrivită soluţie de training!

Progamaţi o discuţie de consiliere!

Număr recomandat de participanți

8- 15

TRAINER

Elena Dobre

Elena Dobre

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

SCRIEȚI-NE!

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.