CURS PRACTIC GOOGLE ANALYTICS 4
Colectarea și interpretarea corectă a datelor cu Google Analytics 4
Cum vă ajută?
Seria de cursuri practice a apărut din nevoia de a oferi celor implicați în departamentul de marketing instrumente utile, pe care să le aplice în campaniile de promovare și activitățile curente de marketing și să faciliteze tranziția care s-a făcut de la Universal Analytics la Google Analytics 4, specialiștii în marketing au nevoie de realizarea de rapoarte dedicate și identificarea indicatorilor folosiți până în prezent, într-o interfață cu totul nouă.
Participanții vor învăța să recunoască principalii KPI în noua interfață și vor identifica noii indicatori și utilizarea lor începând din 2023. Descoperirea noului univers Analytics nu reprezintă doar un avantaj la nivel profesional, ci o cerință obligatorie. Oamenii de marketing pot urmări în timp real performanța investițiilor cu rapoarte coerente și ușor de înțeles și să ia decizii strategice bazate pe date certe.
Cui se adresează?
Cursul se adresează celor care folosesc deja Google Analytics ca instrument de analiză și raportare a rezultatelor site-ului și care doresc să înțeleagă impactul pe care noul GA4 îl va avea asupra măsurării și rezultatelor.
Structură curs
- Colectarea și procesarea datelor prin Google Analytics 4
- Diferențe fundamentale între Google Analytics 4 vs Universal Analytics
- Evenimentele și principalii KPI în Google Analytics 4
- Navigarea și personalizarea rapoartelor în interfața Google Analytics 4
- Explorations și datele asociate
- Extragerea de insight-uri cu valoare pentru echipa de marketing prin GA4
- Exploatarea rapoartelor în funcție de departament și obiective.
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
Număr recomandat de participanți
8- 15
TRAINER
Elena Dobre
Nivel curs
Intermediar
Cursuri complementare
Ce spun companiile?
HERBALIFE
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.