CREȘTEȚI PERFORMANȚA DE BUSINESS CU O STRATEGIE BUNĂ A BRANDULUI DE ANGAJATOR!

  Optimizați rezultatele companiei cu un curs aplicat dedicat brandului de angajator!

Cum vă ajută?

Cursul Employer Branding vă va ajuta în valorificarea oportunităților de business, iar resursele umane își pot spori considerabil credibilitatea și contribuția, precum și impactul pe care îl au asupra organizațiilor în care funcționează.

Înțelegerea și gestionarea brandului de angajator este un instrument cheie pe care îl puteți utiliza pentru îmbunătățirea rapidă și durabilă a resurselor umane, recrutării și altor operațiuni din cadrul organizației dumneavoastră.

În cadrul acestui curs:

  • Vă însușiți cunoștințele de bază de employer branding;
  • Învățați cum se construiește cultura și strategia de employer branding;
  • Primiți un suport de curs concentrat, în format electronic cu informații de bază structurate;
  • Aveți acces la exemple și studii de caz, precum și la instrucțiuni de bune practici care abordează îbunătățirea reputației de angajator, retenția și motivarea personalului pentru a obține beneficii măsurabile.

Cui se adresează?

Cursul Employer Branding se adresează specialiștilor HR sau specialiștilor în recrutare, proprietarilor de afaceri sau antreprenorilor, directorilor, precum și tuturor profesioniștilor în marketing, preocupați de performanțele angajaților.

Structură curs

Sesiunea 1: Elemente fundamentale

  • Ce este Employer Branding?
  • Care sunt avantajele unui puternic Employer Branding?
  • De ce este important Employer Branding-ul pentru HR?
  • Care este employee engagement?

Sesiunea 2: Strategie

  • Privire de ansamblu asupra criteriilor cheie ale brandului: scop, viziune, valori, misiune, poziționare, personalitate și audiență;
  • Evaluarea Employer Branding-ului existent;
  • Focusarea pe valori;
  • Employer Brand Proposition.

Sesiunea 3: Implementare

  • Comunicarea Employer Branding-ului;
  • Promovarea brandului prin intermediul angajaților;
  • Construirea unei culturi de Employer Branding;
  • Campionii și ambasadorii brandului.

Sesiunea 4: Sustenabilitate

  • On Brand – Off Brand;
  • Recrutare;
  • Induction;
  • Învățare și dezvoltare;
  • Recompense și recunoaștere;
  • Măsurarea succesului.

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Haideţi să discutăm care ar fi cea mai potrivită soluţie de training!

Progamaţi o discuţie de consiliere!

Număr recomandat de participanți

8- 15

TRAINER

Paul Hitchens

Paul Hitchens

Nivel curs

Începător -Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

SCRIEȚI-NE!

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.