Dezvoltarea sustenabilă a performanței în e-retail.

Care sunt pârghiile de creștere în e-retail?

Cum vă ajută?

E-commerce-ul a devenit un canal esențial pentru producători, dar succesul acestuia nu depinde doar de listarea produselor în platformele partenerilor din e-retail. Performanța în acest canal necesită o strategie bine definită, colaborare eficientă în interiorul companiei, dar și cu partenerii externi și o înțelegere clară a factorilor care influențează vizibilitatea și vânzările în raftul digital.

Acest curs este dedicat producătorilor și distribuitorilor care își doresc să maximizeze impactul și vânzările produselor lor în e-retail pentru o performanță profitabilă pe termen lung. Vom explora trenduri, strategii și tactici aplicabile pentru optimizarea vizibilitații produselor pe platformele e-retailerilor, oferind exemple practice.

Vom explora strategii și tactici prin care putem influența poziționarea produselor în categorie, putem optimiza conținutul digital și putem construi o prezență solidă a brandurilor în raftul digital.

Cui se adresează acest curs?

Acest curs este dedicat producătorilor care doresc să depășească cota de piață în online vs offline, care vor să fie pregatiți pentru schimbările rapide care intervin în comportamentul consumatorilor și care vor să își construiască prezența în e-retail, astăzi, pentru rezultate solide pe termen lung. Acest curs este potrivit pentru:

  • Manageri și specialiști în e-commerce & digital marketing;
  • Trade marketing managers;
  • Brand manageri care doresc să îmbunătățească prezența și imaginea produselor în raftul digital;
  • Echipe de vânzări care colaborează cu e-retailerii.

Rezultate de training

  • Înțelegerea ecosistemului e-retail – Cum funcționează și cum pot influența producătorii performanța vânzărilor si a market share-ului in canalul online?
  • Canalele tradiționale vs canalul online – Ce aducem din experiența cu canalele tradiționale în canalul online? Ce funcționează la fel și ce adresăm diferit?
  • Trenduri actuale și viitoare în e-commerce – Care sunt schimbările de comportament ale cumparatorilor și cum pot brandurile să se adapteze?
  • Strategii pentru creșterea traficului pe paginile produselor – Cum optimizăm e-contentul (titlurile, descrierile și imaginile produselor) pentru a crește share-ul și ranking-ul produselor în raftul digital? Este Retail Media o soluție sustenabilă?
  • Monitorizarea și optimizarea performanței – Ce indicatori monitorizăm și cum folosim datele și instrumentele digitale pentru a lua decizii bazate pe insight-uri?

Concluzie

Participarea la acest curs asigură cunoștințele și instrumentele necesare pentru a naviga eficient în universul e-retailului și pentru a construi o strategie de creștere sustenabilă, în colaborare cu partenerii e-retaileri.

Haideţi să discutăm care ar fi cea mai potrivită soluţie de training!

Programaţi o discuţie de consiliere!

Număr recomandat de participanți

8- 15

TRAINER

Florentina Grigore

Nivel curs

Intermediar

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

SCRIEȚI-NE!

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.