O SESIUNE SPECIALĂ DE KNOW-HOW PENTRU CREȘTEREA PERFORMANȚEI VÂNZĂRILOR ÎN e-COMMERCE
Instrumente, exemple și un model structurat de creştere a vânzărilor în online
De ce un training special pe modele de creştere în e-commerce?
Aveți nevoie de instrumente, exemple și un model structurat de creştere a vânzărilor în online?
Participaţi la o experienţă specială de know-how! Un training de e-commerce cu PR Smith şi o sesiune de networking între profesioniști.
Cui se adresează?
Evenimentul se adresează directorilor de marketing din FMCG care doresc să își crească și să își optimizeze vânzările în e-commerce și dornici de know-how valoros, din cele mai autorizate surse, de informații actuale şi relevante din domeniu, dar și interacțiune și schimb de experiență cu colegii de breaslă.
Informaţia şi interacţiunea sunt deosebit de valoroase pentru profesioniștii pentru care managementul brandurilor s-a extins și pe canalele digitale şi care sunt responsabili de performanța produselor și a brandurilor prin e-commerce și au ca obiectiv creșterea performanţei pe platformele de e-commerce ale retailerilor din România.
De ce să nu ratați acest training unic?
Eveniment unic: Acest eveniment este organizat într-o ediție specială, unică și oferă o experiență de cunoaștere inedită, cu acces la cele mai relevante și actuale instrumente de e-commerce și interacțiune între profesioniști.
Training e-commerce premium: Primiți acces la cel mai relevant know-how de profil de la un profesionist de anvergură internațională, autorul SOSTAC®, unul dintre cele mai folosite modele de planificare strategică la nivel global.
Contribuție la profesionalizarea industriei: Participând la acest eveniment, luați parte la construcția și optimizarea unui model de vânzare în e-commerce și veți fi primii care veți afla rezultatele.
Interacțiune cu alți manageri de top: Aveți ocazia să vă consultați și să interacționați cu profesioniști din poziții similare, dar şi alte industrii sau produse diferite.
Agendă
Partea 1 – 9:30- 12:30 – Training în limba engleză
E-commerce Models for Growth. PR Smith. Trainer, autor si consultant.
- FMCG Markets Changing (online; changing customer needs; new competitors; disruptors; partners);
- Analysing FMCG e-Commerce Success;
- Thresholds e-Commerce Objectives (Mission/Purpose/Stakeholder Marketing + KPIs) e-Commerce Strategy 9 Key Variables including Omnichannel;
- Tech Stack v Tech Spine (infrastructure); Content Clusters; Lifetime Value;
- e-Commerce Tactics: Personalisation adds value + Value Propositions;
- Constant Conversion Rate Optimisation ( +cross sell, upsell);
- e-Commerce Execution: ensuring excellent e-Commerce execution (The Happiness Advantage) ;
- e-Commerce Control – what to watch – Survival Sprints – agile planning.
Pauză de prânz – 12:30- 13.30 – Virtual Lunch
O experiență culinară și apropiere socială între practicieni și profesioniști, sigură și de la distanță pentru cei din Bucureşti, oferită de Caroli.
Partea a 2-a – 13:30- 15:00 – Sesiune de discuţii.
Workshop interactiv pe modele de comunicare integrată de marketing pentru stimularea vânzărilor în on-line;
Input și concluzii.
Cine este PR Smith?
Renumit practician în marketing, speaker, scriitor și consultant, PR Smith este autorul celebrului model de marketing SOSTAC®, Situation, Objectives, Strategy, Tactics, Actions, Control, votat în topul celor mai performante modele de business de către Chartered Institute of Marketing (CIM). Metoda SOSTAC® este folosită acum în întreaga lume ca un model de planificare de marketing ușor de aplicat şi ca instrument de training, alături de Institutul de Marketing pentru companiile din România.
PR Smith este autorul a numeroase cărți de planificare strategică, comunicare și digital marketing și este speaker TedX. Pe lângă SOSTAC®, specializările sale includ: strategie de marketing digital, planificare digitală, managementul schimbării, automatizare în marketing și creativitate în business și marketing.
Cine este Cristian Rizu?
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
Număr recomandat de participanți
8-15
TRAINER
PR Smith
Cristian Rizu
Nivel curs
Avansat
Cursuri complementare
Ce spun companiile?
HERBALIFE
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.