Diploma Profesională în Sustenabilitate

Investiți în dezvoltarea profesională cu un program structurat!

Cum vă ajută?

Diploma Profesională în Sustenabilitate sprijină practicienii să exploreze aspectele cheie ale sustenabilității și să le identifice pe cele care pot crea valoare pe termen lung pentru organizație, clienți și acționari, cu responsabilitate față de nevoile și resursele limitate ale planetei.

– 3 module obligatorii: Marketing și strategie digitală, Inovație în marketing și Sustenabilitate

Cui se adresează?

Cursul se adresează tuturor celor implicați în crearea și dezvoltarea programelor de sustenabilitate și responsabilitate socială.

Profilul cursanților: responsabili sustenabilitate, manageri și coordonatori marketing și comunicare.

LEAD TUTOR

Kalust Manukyan

oxford college of marketing logo

Cât durează?

12-15 luni/450 ore

Cursuri complementare

Cursul este alcătuit din 3 module obligatorii:

Marketing și strategie digitală – obligatoriu

Cursul acreditat Marketing și strategie digitală sprijină cursanții să adopte o abordare strategică în planificarea de marketing pentru a menține un avantaj competitiv pentru organizațiile în care lucrează.

Participanții vor parcurge toate etapele din cadrul procesului de planificare de marketing de la audit, până la luarea de decizii strategice și implementarea planurilor și le vor aplica în propria organizație, atât pe canale tradiționale, cât și digitale. Se vor perfecționa astfel în arii precum gestionarea resurselor interne și folosirea tehnicilor de monitorizare și măsurare, care permit atingerea obiectivelor strategice de marketing.

Se vor aprofunda instrumente de management și indicatori de măsurare a performanței digitale și se va pune accent pe utilizarea lor pentru a sprijini atingerea obiectivelor de business ale organizației într-un mix de marketing extins.

Inovație în marketing – obligatoriu

Într-un mediu în continuă transformare, disrupția a devenit singurul lucru constant. Inovația în marketing ar trebui să  devină centrul și motorul tuturor proceselor din companie. 

Urmând cursul, profesioniștii de marketing vor deprinde abordări și vor stăpâni instrumente cu ajutorul cărora vor capitaliza mediul disruptiv în oportunități generatoare de valoare adăugată pentru companie și acționari.

Sustenabilitate – obligatoriu

Modulul certificat în sustenabilitate a fost creat pentru a oferi participanților ocazia de a înțelege și a demonstra rolul și importanța marketingului în crearea unui mediu sustenabil.

Cursul oferă specialiștilor de marketing posibilitatea de a explora și aprofunda concepte legate de sustenabilitate pentru a obține o înțelegere mai bună a gradului de schimbare la care organizațiile ar trebui să ajungă și cum facilitează marketingul această schimbare.

Participanții vor analiza și evalua rolul marketingului în implicarea actorilor cheie din organizații pentru a înțelege cum se pot reașeza și adapta strategiile pentru a construi branduri care pot susține imperativele legate de sustenabilitate.

Cursul le oferă participanților instrumente cu care să poată planifica și executa inițiative valoroase și pentru a comunica cum răspunde organizația agendei de sustenabilitate aflată în continuă evoluție.

Descărcați broșura de prezentare aici!

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

Marketing și strategie digitală

2024

Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 18 septembrie 2024, orele 16:30-18:30, ora României;

Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 18 septembrie 2024, orele 20:30-22:30, ora României;

Inovație în marketing

2024

Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 13 mai 2024, orele 16:30-18:30, ora României;

Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 13 mai 2024 , orele 20:30-22:30, ora României;

Sustenabilitate

2024

Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive începând din 13 mai 2024, orele 16:30-18:30, ora României.
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive începând din 13 mai 2024, orele 20:30-22:30, ora României.

Sesiunea de evaluare din decembrie

Înscrieri:  20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;

Sesiunea de evaluare din aprilie

Înscrieri:  20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;

Sesiunea de evaluare din iulie

Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie. 

Consultați orarul complet aici

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

1350£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

2100£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile, și taxa de evaluare de 190£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Be the best professional version of yourself!

Start a training at international standards!

Schedule a counseling session

Ce spun cursanţii?

„Am căutat mult timp un program de studiu avansat care să mă ajute să îmi structurez cunoștințele și să îmi fie cu adevărat util. Îmi doream să mă perfecționez în meseria pe care mi-am ales-o, nu doar să adaug o diplomă într-un dosar. Așa am ajuns la Oxford College of Marketing, unde inițial am fost cucerită de manualele pe care le-am văzut, pline cu studii de caz actualizate anual! Atunci mi-am dat seama că nu voi învăța doar teorii de marketing, dar că voi învăța din experiența recentă a marilor brand-uri internaționale, ceea ce pentru mine a cântărit foarte mult.”

Andra Mura, Regional Brand Manager South-Central Europe, Mondelēz International
VEZI MAI MULTE