Diploma Profesională în Relații Publice

Validaţi experienţa de specialist în comunicare sau marketing printr-o certificare internaţională!

Cum vă ajută?

După finalizarea programului certificat Diploma Profesională în Relaţii Publice, veți fi pregătiți la standarde internaţionale pentru o poziție de management în comunicare sau PR, precum Senior PR Manager, Public Relations Director, Senior PR Account Manager sau Communications Manager.

Nivelul 7 de studiu, echivalentul unui masterat, poate fi parcurs la distanță, online sau prin participarea la cursuri interactive virtuale. Este alcătuit din trei module și durează între 10 și 12 luni.

Ce competenţe vă veţi dezvolta pe parcursul acestui program de studiu?

  • Veți aprofunda cunoștințele de comunicare și PR și veți înțelege practicile, tacticile și strategia PR într-o serie de contexte noi și industrii diferite, pentru cele mai diverse obiective şi tipuri de audiențe;
  • Veți aprofunda cunoștințe, bune practici, strategie şi tactici de PR într-o serie largă de contexte și pentru cele mai diverse obiective şi tipuri de audiențe;
  • Vă veţi consolida o abordare strategică și abilităţi de gândire critică pentru a contribui eficient, etic și responsabil prin munca dumneavoastră în organizația în care lucrați;
  • Veți exersa într-o lucrare practică, aplicată pe organizaţia în care lucraţi, cele mai actuale principii, modele și concepte pentru a crea, implementa și evalua strategii eficiente de comunicare și management;
  • Veți învăța să analizați în mod critic problemele actuale relevante în domeniul relațiilor publice şi să contribuiţi cu insight-uri valoroase la dezbateri pe aceste teme.

Cui se adresează?

Diploma Profesională în Relaţii Publice este o certificare avansată, recunoscută internațional, echivalentă cu un masterat, potrivită profesioniștilor experimentați, care doresc să îşi perfecţioneze şi să îşi valideze experienţa la standarde internaţionale.

Condiții de admitere

  • Finalizarea Certificatului Profesional în Relații Publice și experiență de un an în domeniul PR;
  • Licenţă în ştiinţe economice sau marketing şi experiență profesională de cel puţin un an;

sau

  • Licenţă într-un alt domeniu şi experienţă profesională de cel puţin doi ani în PR;

sau

  • Patru ani de experiență relevantă cu normă întreagă în PR şi bacalaureat.

Pentru a fi vă asigura că îndepliniți toate criteriile de admitere şi a putea începe cursurile, vă rugăm să programați o discuție de suport și consiliere cu Center Managerul nostru AICI.

 

LEAD TUTOR

Red Barrington

Red Barrington

Cât durează?

10-12 luni

Cursuri complementare

Cursul este alcătuit din trei module obligatorii.

Strategie și planificare PR

Acest modul oferă o perspectivă strategică activităţilor de PR, permițând examinarea critică și etică a rolului şi tuturor responsabilităților funcţiei relaţiilor publice şi a profesioniştilor seniori în contextul actual. Ţine cont de provocările reale care apar în practica de zi cu zi şi asigură instrumentele şi conceptele academice necesare pentru strategie şi planificare în cele mai variate situaţii și tipuri de organizații.

Acordă importanţă definirii de obiective organizaţionale funcţionale punând  accent pe cercetare și analiză pentru a sprijini identificarea problemelor printr-o diagnoză cât mai corectă, maparea stakeholderilor și stabilirea obiectivelor în consecinţă.

Aplică o perspectivă analitică pentru a încuraja la reflecţie individuală şi  stimulând candidaţii să-şi valorifice propria experienţă, pe lângă studii de caz şi scenarii din alte organizaţii.

Conținut PR, comunicare și engagement

Acest modul se concentrează pe strategii de PR care includ conținut, comunicare și engagement. Investighează peisajul media actual, inclusiv progresele legate de digital şi tehnologia informaţiei și sprijină candidaţii să dezvolte soluții creative, să creeze şi să curatorieze conținut multimedia și să aplice practic concepte de comunicare ca răspuns la cele mai variate situații cu care se confruntă organizațiile.

O abordare profesonistă pune accent pe importanța unor practici etice, menținerea încrederii, managementul reputației și decizii informate. Candidaţii vor fi încurajaţi să îşi valorifice propria experiență, alături de studii de caz de campanie și exemple de strategii puse în practică.

PR Management, monitorizare și evaluare

Acest modul se concentrează pe îmbunătățirea performanței în ceea ce privește managementul, monitorizarea și evaluarea activităţilor de PR. Asigură o evaluare critică a eficienței strategiilor de relații publice, a programelor şi a campaniilor.

Cursanţii vor avea ocazia să-şi reevalueze şi să-şi rafineze abordările şi procesele actuale, pe baza exemplelor și studiilor de caz. Vor integra şi aplica principii de responsabilitate, implicații socio-culturale, practică etică și dezvoltare profesională continuă.

Consultați programa aici!

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

Strategie și planificare PR

Virtual Intensive Weekends: 2930 ianuarie 2022 și 56 februarie 2022, orele 11:30-14:30, ora României;
Virtual Evenings: 6 sesiuni online interactive începând din 24 ianuarie 2022, orele 20:00-23:00, ora României.

Conținut PR, comunicare și engagement

Virtual Intensive Weekends: 23, 24 aprilie 2022 și 7, 8 mai 2022, orele 11:30-14:30, ora României;
Virtual Evenings: 5 sesiuni online interactive începând din 25 aprilie 2022, orele 20:00-23:00, ora României.

PR Management, monitorizare și evaluare

Virtual Intensive Weekends: 23, 24, 30 și 31 iulie 2022, orele 11:30-14:30, ora României;
Virtual Evenings: 5 sesiuni online interactive începând din 25 iulie 2022, orele 20:00-23:00, ora României.

Consultați orarul complet aici

INVESTIȚIE

1260£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

1350£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.

La taxa de curs se adaugă o taxă suplimentară în valoare de 1065£ pentru taxele de mebru CIPR și cele trei taxe de evaluare.

Haideţi să discutăm care ar fi cea mai potrivită soluţie de training!

Progamaţi o discuţie de consiliere!

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Fii cea mai bună versiune profesională a ta!

Începe un training de marketing la standarde internaționale!

Programează o discuție de consiliere

Ce spun cursanţii?

Departe de a urma modelele mediilor academice tradiționale, cursurile Chartered Institute of Marketing (CIM) sunt, fără îndoială, soluția optimă pentru a-ți aprofunda cunoștințele și a trece la un alt nivel din punct de vedere profesional sau, pur și simplu, pentru a te iniția în acest domeniu și a pune bazele unei cariere în marcom. Oricare este obiectivul de carieră, fiecare modul de studiu este puternic adaptat la nevoile actuale din piață, la noile tehnologii și, mai ales, la schimbările din comportamentul consumatorilor. Practic discutăm despre o „școală altfel”, mult mai ancorată în realitatea pe care o trăim, dar și de o sursă foarte valoroasă de inspirație, experiențe și idei, prin prisma comunității faine de oameni care s-au adunat în jurul acestui proiect. Sunt deja absolventa unui curs de digital strategy și, ca urmare a integrării noului modul CIPR în cadrul programului CIM România, voi urma alte două cursuri. Perfecționarea continuă este esențială, mai ales într-o industrie atât de dinamică, precum cea marcom. Iar CIM e chiar partenerul care ține pasul cu astfel de nevoi. Recomand cu drag!” – spune Ina despre programul finalizat deja la Institutul de Marketing. 

Ina Bădărău, Head Of Communications , MedLife
VEZI MAI MULTE