Diploma Profesională în Relații Publice
Validaţi experienţa de specialist în comunicare printr-o certificare internaţională!
Cum vă ajută?
După finalizarea programului certificat Diploma Profesională în Relaţii Publice, veți fi pregătiți la standarde internaţionale pentru o poziție de management în comunicare sau PR, precum Senior PR Manager, Public Relations Director, Senior PR Account Manager sau Communications Manager.
Nivelul 7 de studiu, echivalentul unui masterat, poate fi parcurs la distanță, online sau prin participarea la cursuri interactive virtuale. Este alcătuit din trei module și durează între 10 și 12 luni.
Ce competenţe vă veţi dezvolta pe parcursul acestui program de studiu?
- Veți aprofunda cunoștințele de comunicare și PR și veți înțelege practicile, tacticile și strategia PR într-o serie de contexte noi și industrii diferite, pentru cele mai diverse obiective şi tipuri de audiențe;
- Veți aprofunda cunoștințe, bune practici, strategie şi tactici de PR într-o serie largă de contexte și pentru cele mai diverse obiective şi tipuri de audiențe;
- Vă veţi consolida o abordare strategică și abilităţi de gândire critică pentru a contribui eficient, etic și responsabil prin munca dumneavoastră în organizația în care lucrați;
- Veți exersa într-o lucrare practică, aplicată pe organizaţia în care lucraţi, cele mai actuale principii, modele și concepte pentru a crea, implementa și evalua strategii eficiente de comunicare și management;
- Veți învăța să analizați în mod critic problemele actuale relevante în domeniul relațiilor publice şi să contribuiţi cu insight-uri valoroase la dezbateri pe aceste teme.
Cui se adresează?
Diploma Profesională în Relaţii Publice este o certificare avansată, recunoscută internațional, echivalentă cu un masterat, potrivită profesioniștilor experimentați, care doresc să îşi perfecţioneze şi să îşi valideze experienţa la standarde internaţionale.
Condiții de admitere
- Finalizarea Certificatului Profesional în Relații Publice și experiență de un an în domeniul PR;
- Licenţă în ştiinţe economice sau marketing şi experiență profesională de cel puţin un an;
sau
- Licenţă într-un alt domeniu şi experienţă profesională de cel puţin doi ani în PR;
sau
- Patru ani de experiență relevantă cu normă întreagă în PR şi bacalaureat.
Pentru a fi vă asigura că îndepliniți toate criteriile de admitere şi a putea începe cursurile, vă rugăm să programați o discuție de suport și consiliere cu Center Managerul nostru AICI.
LEAD TUTOR

Steve Dunne

Cât durează?
10-12 luni
Cursuri complementare
Cursul este alcătuit din trei module obligatorii.
Strategie și planificare PR
Acest modul oferă o perspectivă strategică activităţilor de PR, permițând examinarea critică și etică a rolului şi tuturor responsabilităților funcţiei relaţiilor publice şi a profesioniştilor seniori în contextul actual. Ţine cont de provocările reale care apar în practica de zi cu zi şi asigură instrumentele şi conceptele academice necesare pentru strategie şi planificare în cele mai variate situaţii și tipuri de organizații.
Acordă importanţă definirii de obiective organizaţionale funcţionale punând accent pe cercetare și analiză pentru a sprijini identificarea problemelor printr-o diagnoză cât mai corectă, maparea stakeholderilor și stabilirea obiectivelor în consecinţă.
Aplică o perspectivă analitică pentru a încuraja la reflecţie individuală şi stimulând candidaţii să-şi valorifice propria experienţă, pe lângă studii de caz şi scenarii din alte organizaţii.
Conținut PR, comunicare și engagement
Acest modul se concentrează pe strategii de PR care includ conținut, comunicare și engagement. Investighează peisajul media actual, inclusiv progresele legate de digital şi tehnologia informaţiei și sprijină candidaţii să dezvolte soluții creative, să creeze şi să curatorieze conținut multimedia și să aplice practic concepte de comunicare ca răspuns la cele mai variate situații cu care se confruntă organizațiile.
O abordare profesonistă pune accent pe importanța unor practici etice, menținerea încrederii, managementul reputației și decizii informate. Candidaţii vor fi încurajaţi să îşi valorifice propria experiență, alături de studii de caz de campanie și exemple de strategii puse în practică.
PR Management, monitorizare și evaluare
Acest modul se concentrează pe îmbunătățirea performanței în ceea ce privește managementul, monitorizarea și evaluarea activităţilor de PR. Asigură o evaluare critică a eficienței strategiilor de relații publice, a programelor şi a campaniilor.
Cursanţii vor avea ocazia să-şi reevalueze şi să-şi rafineze abordările şi procesele actuale, pe baza exemplelor și studiilor de caz. Vor integra şi aplica principii de responsabilitate, implicații socio-culturale, practică etică și dezvoltare profesională continuă.
CUM SE STUDIAZĂ?
DATE CHEIE
Strategie și planificare PR
Virtual Afternoons: 6 sesiuni online interactive pe 15, 22, 29 iulie și 5, 12, 19 august 2024, orele 16:00-19:00, ora României.
Virtual Evenings: 6 sesiuni online interactive pe 15, 22, 29 iulie și 5, 12, 19 august 2024, orele 20:00-23:00, ora României.
Conținut PR, comunicare și engagement
Virtual Afternoons: 5 sesiuni online interactive pe 14, 21, 28 octombrie și 4, 11 noiembrie 2024, orele 16:00-19:00, ora României.
Virtual Evenings: 5 sesiuni online interactive pe 14, 21, 28 octombrie și 4, 11 noiembrie 2024, orele 20:00-23:00, ora României.
PR Management, monitorizare și evaluare
Virtual Afternoons: 5 sesiuni online interactive pe 20, 27 ianuarie și 3, 10, 17 februarie 2025, orele 16:00-19:00, ora României.
Virtual Evenings: 5 sesiuni online interactive pe 20, 27 ianuarie și 3, 10, 17 februarie 2025, orele 20:00-23:00, ora României.
Consultați orarul complet aici
INVESTIȚIE
1260£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.
1350£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.
La taxa de curs se adaugă o taxă suplimentară în valoare de 1.111£ + TVA pentru înregistrare CIPR și evaluare.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.
Ce spun cursanţii?
„Sunt deja absolventa unui curs de digital strategy și, ca urmare a integrării noului modul CIPR în cadrul programului CIM România, voi urma alte două cursuri. Perfecționarea continuă este esențială, mai ales într-o industrie atât de dinamică, precum cea marcom. Iar CIM e chiar partenerul care ține pasul cu astfel de nevoi. Recomand cu drag!” – spune Ina despre programul finalizat deja la Institutul de Marketing.