Diploma Profesională în Marketing

Investiți în dezvoltarea profesională cu un program structurat!

Cum vă ajută?

Diploma Profesională în Marketing oferă profesioniști experimentați în marketing o bază solidă pentru trece de la activități  tactice de marketing la suport strategic. Programa acoperă, în mod flexibil, cele mai variate nevoie de training de marketing și perfecționare, de la marketing strategic și pînă la managementul resurselor, a brandurilor sau a proiectelor de inovație. 

Cursul este flexibil, alcătuit din module specializate care se pot parcurge independent și finalizate cu un Award recunoscut internațional: 

– 2 module obligatorii: Marketing și strategie digitală și Inovație în marketing

– 1 modul electiv dintre: Experiență digitală, Mangementul brandurilor, Managementul resurselor

Cui se adresează?

Dacă sunteți responsabil cu conducerea activităților de marketing la nivel operațional, sunteți avansat la o poziție de marketing la nivel mediu, căutați să vă îmbogățiți cunoștințele dobândite la nivel de certificat sau doriți o mai bună înțelegere a resorturilor de business care stau la baza managementului în marketing, acest nivel poate fi cel potrivit pentru dumneavoastră.

Cursanții vin în special din industrii și poziții cum ar fi: FMCG, retail, servicii, imobiliare, e-commerce.

Profilul cursanților: Profesioniști experimentați în marketing, coordonatori, experți, brand manageri, marketing manageri, manageri de comunicare sau responsabili cu implementarea activităților de marketing la nivel operațional.

Aflați toate detaliile despre certificările de marketing!

LEAD TUTOR

Red Barrington

Red Barrington

Cât durează?

12-15 luni/450 ore

Cursuri complementare

Cursul este alcătuit din 3 module obligatorii:

Marketing și strategie digitală – obligatoriu

Cursul acreditat Marketing și strategie digitală sprijină cursanții să adopte o abordare strategică în planificarea de marketing pentru a menține un avantaj competitiv pentru organizațiile în care lucrează.

Participanții vor parcurge toate etapele din cadrul procesului de planificare de marketing de la audit, până la luarea de decizii strategice și implementarea planurilor și le vor aplica în propria organizație, atât pe canale tradiționale, cât și digitale. Se vor perfecționa astfel în arii precum gestionarea resurselor interne și folosirea tehnicilor de monitorizare și măsurare, care permit atingerea obiectivelor strategice de marketing.

Se vor aprofunda instrumente de management și indicatori de măsurare a performanței digitale și se va pune accent pe utilizarea lor pentru a sprijini atingerea obiectivelor de business ale organizației într-un mix de marketing extins.

Inovație în marketing – obligatoriu

Într-un mediu în continuă transformare, disrupția a devenit singurul lucru constant. Inovația în marketing ar trebui să  devină centrul și motorul tuturor proceselor din companie. 

Urmând cursul, profesioniștii de marketing vor deprinde abordări și vor stăpâni instrumente cu ajutorul cărora vor capitaliza mediul disruptiv în oportunități generatoare de valoare adăugată pentru companie și acționari.

Experiență digitală – electiv

Comportamentul consumatorilor s-a schimbat dramatic odată cu revoluția digitală. Acest curs acreditat de scurtă durată oferă participanților insight-uri legate de experiența digitală a consumatorilor și modalități de a se adapta pentru a îndeplini nevoile fundamentale ale clienților. 

Cursul asigură cunoștințele și competențele necesare pentru a înțelege traseele de achiziție ale clienților, respectând legislația în vigoare, pentru a oferi experiențe relevante și selecta canalele potrivite, răspunzând deopotrivă comportamentelor în schimbare ale clienților, dar și obiectivelor de business. 

Modulul dezvoltă competențele și cunoștințele necesare pentru a face posibile deciziile strategice legate de managementul canalelor digitale,  înțelegând traseele de achiziție sau de navigare ale clienților și experiența pe care aceștia și-o doresc. 

Managementul brandurilor – electiv

Programul de training Managementul brandurilor permite participanților să obțină o abordare strategică asupra brandingului la nivel de produs sau serviciu, astfel încât să se alinieze cu brandul companiei și să aibă un impact pozitiv asupra reputației acestuia.

Managementul resurselor – electiv

Acest program de training vă permite o abordare strategică în implementarea planului de marketing pentru a îndeplini obiectivele de business și de marketing. Veți învăța să utilizați o mulțime de resurse pentru a optimiza rezultatele de marketing într-un mod eficient. Veți dobândi cunoștințe și abilități pentru a gestiona resurse financiare care sunt esențiale în asigurarea rentabilității investițiilor din cadrul companiei dumneavoastră.

Descărcați programa completă aici!

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

Weekend intensiv Experiență digitală – 22 -23 februarie 2020;
Workshop Experiență digitală: 4 aprilie 2020;

Weekend intensiv Marketing și strategie digitală – 4-5 iulie 2020;
Workshop Marketing și strategie digitală: 19 septembrie 2020;

Weekend intensiv Inovație în marketing – 7-8 noiembrie 2020;
Workshop Inovație în marketing: 23 ianuarie 2021;

Sesiunea de evaluare din decembrie

Înscrieri:  20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;

Sesiunea de evaluare din aprilie

Înscrieri:  20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;

Sesiunea de evaluare din iulie

Înscrieri: 20 septembrie – 20 decembrie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie. 

Consultați orarul complet aici

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

450£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

730£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta de studiu blended learning, adică studiul prin platforma de e-learning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la București.

1350£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

2190£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta de studiu blended learning, adică studiul prin platforma de e-learning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la București.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile, și taxa de evaluare de 185£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

CONTACTAȚI-NE PENTRU DETALII ȘI CONSILIERE

Programați o discuție sau o întâlnire pentru a afla dacă va calificați pentru acest curs sau care este cel mai potrivit program de training certificat pentru dumeavoastră!

Ce spun cursanţii?

Absolvent Institutul de Marketing Veronica Bogdacenco

„Cursul a reprezentat un moment definitoriu în viața mea profesională: primul pas către o certificare internațională de renume și obținerea unui job în străinătate. De asemenea, mi-a schimbat perspectiva asupra marketingului. ”

Veronica Bogdacenco, Conversion Rate Optimization Manager, Buzz Bingo