Diploma Profesională în Marketing

Investiți în dezvoltarea profesională cu un program structurat!

Cum vă ajută?

Diploma Profesională în Marketing oferă profesioniștilor experimentați în marketing o bază solidă pentru trece de la activități  tactice de marketing la suport strategic. Programa acoperă, în mod flexibil, cele mai variate nevoie de training de marketing și perfecționare, de la marketing strategic și pînă la managementul resurselor, a brandurilor sau a proiectelor de inovație. 

Cursul este flexibil, alcătuit din module specializate care se pot parcurge independent și finalizate cu un Award recunoscut internațional: 

– 2 module obligatorii: Marketing și strategie digitală și Inovație în marketing

– 1 modul electiv dintre: Experiență digitală, Mangementul brandurilor, Managementul resurselor

Cui se adresează?

Dacă sunteți responsabil cu conducerea activităților de marketing la nivel operațional, sunteți avansat la o poziție de marketing la nivel mediu, căutați să vă îmbogățiți cunoștințele dobândite la nivel de certificat sau doriți o mai bună înțelegere a resorturilor de business care stau la baza managementului în marketing, acest nivel poate fi cel potrivit pentru dumneavoastră.

Cursanții vin în special din industrii și poziții cum ar fi: FMCG, retail, servicii, imobiliare, e-commerce.

Profilul cursanților: Profesioniști experimentați în marketing, coordonatori, experți, brand manageri, marketing manageri, manageri de comunicare sau responsabili cu implementarea activităților de marketing la nivel operațional.

LEAD TUTOR

Red Barrington

Red Barrington

oxford college of marketing logo

Cât durează?

12-15 luni/450 ore

Cursuri complementare

Cursul este alcătuit din 3 module obligatorii:

Marketing și strategie digitală – obligatoriu

Cursul acreditat Marketing și strategie digitală sprijină cursanții să adopte o abordare strategică în planificarea de marketing pentru a menține un avantaj competitiv pentru organizațiile în care lucrează.

Participanții vor parcurge toate etapele din cadrul procesului de planificare de marketing de la audit, până la luarea de decizii strategice și implementarea planurilor și le vor aplica în propria organizație, atât pe canale tradiționale, cât și digitale. Se vor perfecționa astfel în arii precum gestionarea resurselor interne și folosirea tehnicilor de monitorizare și măsurare, care permit atingerea obiectivelor strategice de marketing.

Se vor aprofunda instrumente de management și indicatori de măsurare a performanței digitale și se va pune accent pe utilizarea lor pentru a sprijini atingerea obiectivelor de business ale organizației într-un mix de marketing extins.

Inovație în marketing – obligatoriu

Într-un mediu în continuă transformare, disrupția a devenit singurul lucru constant. Inovația în marketing ar trebui să  devină centrul și motorul tuturor proceselor din companie. 

Urmând cursul, profesioniștii de marketing vor deprinde abordări și vor stăpâni instrumente cu ajutorul cărora vor capitaliza mediul disruptiv în oportunități generatoare de valoare adăugată pentru companie și acționari.

Experiență digitală – electiv

Comportamentul consumatorilor s-a schimbat dramatic odată cu revoluția digitală. Acest curs acreditat de scurtă durată oferă participanților insight-uri legate de experiența digitală a consumatorilor și modalități de a se adapta pentru a îndeplini nevoile fundamentale ale clienților. 

Cursul asigură cunoștințele și competențele necesare pentru a înțelege traseele de achiziție ale clienților, respectând legislația în vigoare, pentru a oferi experiențe relevante și selecta canalele potrivite, răspunzând deopotrivă comportamentelor în schimbare ale clienților, dar și obiectivelor de business. 

Modulul dezvoltă competențele și cunoștințele necesare pentru a face posibile deciziile strategice legate de managementul canalelor digitale,  înțelegând traseele de achiziție sau de navigare ale clienților și experiența pe care aceștia și-o doresc. 

Managementul brandurilor – electiv

Programul de training Managementul brandurilor permite participanților să obțină o abordare strategică asupra brandingului la nivel de produs sau serviciu, astfel încât să se alinieze cu brandul companiei și să aibă un impact pozitiv asupra reputației acestuia.

Managementul resurselor – electiv

Acest program de training vă permite o abordare strategică în implementarea planului de marketing pentru a îndeplini obiectivele de business și de marketing. Veți învăța să utilizați o mulțime de resurse pentru a optimiza rezultatele de marketing într-un mod eficient. Veți dobândi cunoștințe și abilități pentru a gestiona resurse financiare care sunt esențiale în asigurarea rentabilității investițiilor din cadrul companiei dumneavoastră.

Descărcați broșura de prezentare aici!

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

Inovație în marketing

2025

Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din martie 2025, orele 16:30-18:30, ora României;

Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din martie 2025, orele 20:30-22:30, ora României;

Sesiunea de evaluare din decembrie

Înscrieri:  20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;

Sesiunea de evaluare din aprilie

Înscrieri:  20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;

Sesiunea de evaluare din iulie

Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie. 

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

1350£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

2100£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile, și taxa de evaluare de 190£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Be the best professional version of yourself!

Start a training at international standards!

Schedule a counseling session

Ce spun cursanţii?

„Am căutat mult timp un program de studiu avansat care să mă ajute să îmi structurez cunoștințele și să îmi fie cu adevărat util. Îmi doream să mă perfecționez în meseria pe care mi-am ales-o, nu doar să adaug o diplomă într-un dosar. Așa am ajuns la Oxford College of Marketing, unde inițial am fost cucerită de manualele pe care le-am văzut, pline cu studii de caz actualizate anual! Atunci mi-am dat seama că nu voi învăța doar teorii de marketing, dar că voi învăța din experiența recentă a marilor brand-uri internaționale, ceea ce pentru mine a cântărit foarte mult.”

Andra Mura, Regional Brand Manager South-Central Europe, Mondelēz International
VEZI MAI MULTE