Diploma Profesională în Marketing Digital
Investiți în dezvoltarea profesională cu un program structurat!
Cum vă ajută?
Diploma Profesională în Marketing Digital sprijină în egală măsură profesioniștii experimentați în marketing pe canale tradiționale, cât și specialiștii cu diverse competențe digitale să își asigure o bază solidă de marketing digital de cea mai largă acoperire, de la strategie la managementul canalelor, experiență și optimizare digitală.
Cursul este flexibil, alcătuit din module specializate care se pot parcurge independent și finalizate cu un Award recunoscut internațional:
– 3 module obligatorii: Marketing și strategie digitală, Optimizare digitală și Experiență digitală.

Cui se adresează?
Diploma in Professional Marketing Digital se adresează oamenilor de marketing care ocupă funcții operaționale, de supraveghere sau management ce doresc să avanseze în carieră având ca avantaj competitiv digitalul.
Cursanții vin în special din industrii și poziții cum ar fi: FMCG, retail, servicii, imobiliare, e-commerce.
Profilul cursanților:
Profesioniști cu responsabilități în marketing digital, profesioniști implicați înactivități de marketing digital la nivel operațional, de supraveghere sau de management. Specialiști sau manageri de marketing/online/digital, manageri content marketing sau customer experience.
LEAD TUTOR

Red Barrington

Cât durează?
12-15 luni/450 ore
Cursuri complementare
Cursul este alcătuit din 3 module obligatorii:
Marketing și strategie digitală
Cursul acreditat Marketing și strategie digitală sprijină cursanții să adopte o abordare strategică în planificarea de marketing pentru a menține un avantaj competitiv pentru organizațiile în care lucrează.
Participanții vor parcurge toate etapele din cadrul procesului de planificare de marketing de la audit, până la luarea de decizii strategice și implementarea planurilor și le vor aplica în propria organizație, atât pe canale tradiționale, cât și digitale. Se vor perfecționa astfel în arii precum gestionarea resurselor interne și folosirea tehnicilor de monitorizare și măsurare, care permit atingerea obiectivelor strategice de marketing.
Se vor aprofunda instrumente de management și indicatori de măsurare a performanței digitale și se va pune accent pe utilizarea lor pentru a sprijini atingerea obiectivelor de business ale organizației într-un mix de marketing extins.
Optimizare digitală
Cursul acreditat Optimizare digitală vă ajută să îmbunătățiți eficiența investițiilor în mediile digitale propunând metode relevante de analiză și măsurare a acestora.
Comportamentul consumatorului s-a schimbat dramatic odată cu revoluția digitală. Companiile trebuie să se adapteze acestei piețe în schimbare și să acționeze coerent pe toate canalele pentru atingerea obiectivelor lor strategice.
Experiență digitală
Comportamentul consumatorilor s-a schimbat dramatic odată cu revoluția digitală. Acest curs acreditat de scurtă durată oferă participanților insight-uri legate de experiența digitală a consumatorilor și modalități de a se adapta pentru a îndeplini nevoile fundamentale ale clienților.
Cursul asigură cunoștințele și competențele necesare pentru a înțelege traseele de achiziție ale clienților, respectând legislația în vigoare, pentru a oferi experiențe relevante și selecta canalele potrivite, răspunzând deopotrivă comportamentelor în schimbare ale clienților, dar și obiectivelor de business.
Modulul dezvoltă competențele și cunoștințele necesare pentru a face posibile deciziile strategice legate de managementul canalelor digitale, înțelegând traseele de achiziție sau de navigare ale clienților și experiența pe care aceștia și-o doresc.
Descărcați broșura de prezentare aici!
CUM SE STUDIAZĂ?
DATE CHEIE
Marketing și strategie digitală
2023
Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 13 noiembrie 2023, orele 16:30-18:30, ora României;
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 13 noiembrie 2023, orele 20:30-22:30, ora României;
Optimizare digitală
2024
Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 22 ianuarie 2024, orele 16:30-18:30, ora României;
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 22 ianuarie 2024, orele 20:30-22:30, ora României;
Experiență digitală
2024
Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive începând din 13 mai 2024, orele 16:30-18:30, ora României.
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive începând din 13 mai 2024, orele 20:30-22:30, ora României.
Sesiunea de evaluare din aprilie
Înscrieri: 20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;
Sesiunea de evaluare din iulie
Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie.
Consultați orarul complet aici
Cerințe de admitere
Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.
INVESTIȚIE
1350£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.
2100£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.
La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile, și taxa de evaluare de 190£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.