Diploma Profesională în Marketing Digital

Investiți în dezvoltarea profesională cu un program structurat!

Cum vă ajută?

Diploma Profesională în Marketing Digitalsprijină în egală măsură profesioniștii experimentați în marketing pe canale tradiționale, cât și specialiștii cu diverse competențe digitale să își asigure o bază solidă de marketing digital de cea mai largă acoperire, de la strategie la sustenabilitate și inteligență comericială, AI, ecommerce sau social media.

Cursul este flexibil, alcătuit din 4 module specializate care se pot parcurge independent și finalizate cu un Award recunoscut internațional: 

– Un modul obligatoriu: Strategy and Planning.

Cui se adresează?

Diploma in Professional Marketing Digital se adresează oamenilor de marketing care ocupă funcții operaționale, de supraveghere sau management ce doresc să avanseze în carieră având ca avantaj competitiv digitalul.

Cursanții vin în special din industrii și poziții cum ar fi: FMCG, retail, servicii, imobiliare, e-commerce.

Profilul cursanților:

Profesioniști cu responsabilități în marketing digital, profesioniști implicați înactivități de marketing digital la nivel operațional, de supraveghere sau de management. Specialiști sau manageri de marketing/online/digital, manageri content marketing sau customer experience.

LEAD TUTOR

Red Barrington

Red Barrington

oxford college of marketing logo

Cât durează?

12-15 luni/450 ore

Cursuri complementare

Cursul este alcătuit din un modul obligatoriu: Strategy and Planning

3 module la alegere din 9 module elective:

Sustenabilitate – Societal Impact

Modulul se concentrează pe înțelegerea sustenaiblității și a rolului său în shcimbarea organizațională. După finalizarea acestui modul veți putea să aliniați strategiile de marketing cu obiective de sustenaiblitate pe termen lung și să mobilizați toți stakeholdeiri relevanți în jurul acestora.

Inteligență comercială

Este un modul care vă sprijină să interpretați si să analizați date pentru decizii strategice în piețe competitive. Vă veți dezvolta competențele legate de analiza datelor pentru a crește eficacitatea strategiilor de marketing și a livra  ROI.

Strategie de conținut

Modulul are o abordare strategică asupra marketingului prin conținut și importanța sa fundamentală în crearea de încredere, relații și conversii. Veți învăța cum să creați o strategie de conținut eficace și cum să coordonați cu success implementarea acesteia.

Brand Proposition

Programul de training Managementul brandurilor- Brand Proposition permite participanților să obțină o abordare strategică asupra brandingului la nivel de produs sau serviciu, astfel încât să se alinieze cu brandul companiei și să aibă un impact pozitiv asupra reputației acestuia.

Customer Journey Optimization (elective module)

Modulul echipează participanții cu competențele necesare pentru a anașiza diversel puncte de contact dintr-un customer journey și a implementa schimbările necesare pentr a crește conversiile și satisfacția clienților.

AI Marketing

Modulul dezvoltă cunoștințe legate de aplicarea AI-ului în marketing, concepte cheie și beneficii, evaluează echilibrat impactul AI-ului în context organizațional mai larg și implicațiile etice și susține participanții să dezvolte un plan eficace care să răspundă dezvoltării tehnologiilor AI, incluzând și indicatori de măsurare a performanței.

E-commerce

Modulul asigură cunoștințele și competențele necesare pentru a dezvolta o strategie e ecommerce. Veți avea access la o serie de bune practici și veți afla cum puteți construi, pas cu pas o strategie de inbound marketing pentru e-commerce.

Social Media Management

Modulul pregătesțe participanții să dezvolte o strategie de social media de success și să coordoneze eficient canale și comunități vii și active în jurul brandurilor.

SEO & Paid Search Management (elective module)

Modulul echipează participanții cu cunoștințele pentru a dezvolta o strategie eficientă de optimizare pe motoarele de căutare pentru a susține obiectivele de markeitng ale companiei. Veți învața cum să aplicați diverse tehnici și bune practici de SEO și căutare plătită și să creșteți vizibilitatea pe motoarele de căutare. 

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

Diploma Profesională în Marketing Digital poate fi finalizat în 12 până la 16 luni. Oferim două rute interactive de studiu cu date de începere diferite de-a lungul anului.

Cursanții pot alege Virtual Afternoons sau Virtual Evenings: 10 sesiuni interactive online începând de la 16.30 la 18.30 sau 20.30 la 22:30, ora României.

Ruta 1

Marketing Gateway Ianuarie 14, 15, 16.

Ianuarie ‘25 – Inteligență comercială sau Sustenabilitate – Societal Impact. Interactive virtual afternoons sau evenings din 20 ianuarie până pe 24 februarie, 6 săptămâni, 5 sesiuni de curs + o sesiune de revizuire.

Martie ‘25 – Customer Journey Optimization sau Strategie de conținut. Interactive virtual afternoons sau evenings din 17 martie până pe 21 aprilie, 6 săptămâni, 5 sesiuni de curs + o sesiune de revizuire.

Mai ‘25 – Brand Proposition sau Strategie de conținut. Interactive virtual afternoons sau evenings din 12 mai până pe 16 iunie, 6 săptămâni, 5 sesiuni de curs + o sesiune de revizuire.

Iulie ‘25 – Strategy and Planning. Interactive virtual afternoons sau evenings din 14 iulie până pe 8 septembrie. 10 sesiuni, 8 sesiuni de curs + 2 sesiuni de atelier și de revizuire.

Ruta 2

Marketing Gateway Ianuarie 14, 15, 16.

Ianuarie ‘25 – Inteligență comercială sau Sustenabilitate – Societal Impact. Interactive virtual afternoons sau evenings din 20 ianuarie până pe 24 februarie, 6 săptămâni, 5 sesiuni de curs + o sesiune de revizuire.

Martie ‘25 – Customer Journey Optimization, Strategie de conținut, AI Marketing, E-commerce, SEO & Paid Search Management sau Social Media Management. Interactive virtual afternoons sau evenings din 17 martie până pe 21 aprilie, 6 săptămâni, 5 sesiuni de curs + o sesiune de revizuire.

Mai ‘25 – Brand Proposition, Strategie de conținut, AI Marketing, E-commerce, SEO & Paid Search Management sau Social Media Management. Interactive virtual afternoons sau evenings din 12 mai până pe 16 iunie, 6 săptămâni, 5 sesiuni de curs + o sesiune de revizuire.

Iulie ‘25 – Strategy and Planning. Interactive virtual afternoons sau evenings din 14 iulie până pe 8 septembrie. 10 sesiuni, 8 sesiuni de curs + 2 sesiuni de atelier și de revizuire.

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

DISTANCE LEARNING, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing

£720+TVA/Strategy and Planning

£360+TVA/pentru fiecare modul electiv.

£1800+TVA/taxa curs integral.

VIRTUAL LEARNING, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.

+ 10 saptamani Virtual Learning (Afternoons or Evenings)

£1104+TVA/Strategy and Planning

£552+TVA/pentru fiecare modul electiv.

£2760+VAT/taxa curs integral.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile, și taxa de evaluare de 165£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Be the best professional version of yourself!

Start a training at international standards!

Schedule a counseling session

Ce spun cursanţii?

„Strategia digitală este un “must have”. 

Sarbrina Mitu, Marketing Expert, SAP România
VEZI MAI MULTE