Diploma CIPR în comunicare de criză

Fiţi pregătiţi pentru managementul provocărilor în comunicare şi PR

Cum vă ajută?

După finalizarea acestui program vă veţi extinde şi rafina expertiza şi abilităţile de a răspunde la situaţii de criză din poziţia Public Relations Director, Senior PR Account Manager sau Communications Manager.

La finalul acestui program de training veți putea să:

  • Analizați cauzele și să evaluați probabilitatea unor situații care necesită o strategie de comunicare de criză;
  • Contribuiți la evaluarea riscurilor și la pregătirea organizației pentru o situație de criză;
  • Coordonaţi o campanie de relații publice în timpul unei crize;
  • Înțelegeți problemele şi implicaţiile etice în situații complexe de PR şi comunicare.

Cui se adresează?

Diploma CIPR în comunicare de criză se adresează profesioniștilor și seniorilor PR care doresc să stăpânească instrumentele prin care pot contribui în mod eficient la evaluarea riscurilor, anticiparea și pregătirea pentru situații de criză în cadrul unei organizații.

Acest program de training certificat reprezintă nivelul 7 de studiu, echivalentul unui masterat recunoscut internaţional și durează între 6 și 8 luni. Poate fi parcurs la distanță, online sau prin participarea la cursuri interactive virtuale.

Condiții de admitere

  • Finalizarea Certificatului Profesional în Relații Publice și experiență de cel puţin un an în domeniul;
  • Licenţă în ştiinţe economice sau marketing şi experiență profesională de cel puţin un an;

sau

  • Licenţă într-un alt domeniu şi experienţă profesională de cel puţin doi ani în PR;

sau

  • Patru ani de experiență relevantă cu normă întreagă în PR şi bacalaureat.

Pentru a vă asigura că îndepliniți toate criteriile de admitere şi a putea începe cursurile, vă rugăm să programați o discuție de suport și consiliere cu Center Managerul nostru AICI.

 

LEAD TUTOR

Steve Dunne

Cât durează?

6-8 luni

Cursuri complementare

Cursul certificat asigură dezvoltarea de competenţe legate de:

Aplicarea conceptelor cheie ca răspuns la o situație de criză

  • Contextul social, economic și media;
  • Teorii şi concepte relevante de PR;
  • Originile şi componentele reputației unei organizaţii;
  • Riscurile, rolul și valoarea reputației într-o criză;
  • Câștigarea încrederii. Retragerea permisiunii de a activa în piaţă a unei organizaţii
  • Diferențele între comunicarea de urgență și cea de criză;
  • Ciclul, etapele şi problemele de comunicare ale unei crize;
  • Identificarea și managementul stakeholder-ilor într-o criză;
  • Influența rețelelor sociale, a gândirii de grup și a asociaţiilor şi grupurilor civice active.

Folosirea unor modele de bune practici care includ:

  • Evaluarea riscurilor de comunicare publică (în special pentru instituții şi politici publice, inclusiv principiul precauției);
  • Analiza și definirea tipurilor de criză;
  • Analiza trendurilor în practica de management, organizații și mediile lor de lucru pentru a anticipa o potenţială criză;
  • Rolul practicianului profesionist în gestionarea crizelor și locul său în echipa de management de criză;
  • Audit-ul și analiza evoluţiei şi studiului unei probleme într-o comunicare de criză;
  • Managementul relaţiilor cu media și a comunicării în social media într-o criză.

Pregătirea și evaluarea critică a strategiei de răspuns la o criză, ce include:

  • Pregătirea unei organizații pentru o criză;
  • Testarea de metode și scenarii pentru planurile de criză;
  • Mesaje strategice și tactice într-o criză;
  • Lecţii învăţate, schimbări şi proceduri de ameliorat. Redresarea reputației post-criză.

Consultați programa aici!

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE 

Virtual Evenings: 5 sesiuni online interactive pe 10, 11, 12, 13, 14 iunie 2024, orele 16:00-19:00, ora României.

Virtual Evenings: 5 sesiuni online interactive pe 10, 11, 12, 13, 14 iunie 2024, orele 20:00-23:00, ora României.

INVESTIȚIE

1250£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

1350£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.

La taxa de curs se adaugă o taxă suplimentară în valoare de 423£ + TVA pentru înregistrare CIPR și evaluare.

Haideţi să discutăm care ar fi cea mai potrivită soluţie de training!

Progamaţi o discuţie de consiliere!

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Be the best professional version of yourself!

Start a training at international standards!

Schedule a counseling session

Ce spun cursanţii?

„Sunt deja absolventa unui curs de digital strategy și, ca urmare a integrării noului modul CIPR în cadrul programului CIM România, voi urma alte două cursuri. Perfecționarea continuă este esențială, mai ales într-o industrie atât de dinamică, precum cea marcom. Iar CIM e chiar partenerul care ține pasul cu astfel de nevoi. Recomand cu drag!” – spune Ina despre programul finalizat deja la Institutul de Marketing.

Ina Bădărău, Head Of Communications, MedLife
VEZI MAI MULTE