CREȘTEȚI CONCENTRAREA ȘI PRODUCTIVITATEA CU SINGURUL WORKSHOP APLICAT DE DIGITAL WELLBEING

Cum rămân concentrat și productiv într-un mediu virtual de lucru?

Cum vă ajută?

Fie că ne dorim sau nu, tehnologia joacă un rol din ce în ce mai important în fiecare aspect al vieții noastre. Petrecem în medie aproape o treime din zi [1] conectați la internet. Fiind constant conectați ne suprasolicităm și ajungem să ne irosim cele mai importante resurse: energia, timpul și atenția.

Conform unui studiu făcut de Standford [2] persoanele care jonglează în mod regulat cu mai multe fluxuri de conținut (multitasking) au probleme în ceea ce privește concentrarea și gestionarea task-urilor, rezultând o productivitate scăzută și la locul de muncă și acasă.

Workshop-ul este un prim pas spre conștientizarea obiceiurilor digitale și a modului în care acestea ne impacteaza productivitatea și calitatea vieții.

Cui se adresează?

Problemele care apar în urma utilizării excesive a tehnologiilor digitale pot fi: starea de epuizare, scăderea productivității, lipsa motivației și a concentrării, prezenteismul digital, incapacitatea de a gândi creativ. Programul se adresează celor care s-au confruntat cu astfel de problemele și care doresc să facă o schimbare.

Structură curs

Patru sesiuni interactive online, de tip webinar, de câte o oră fiecare:

  • Înțelegerea mecanismelor de design persuasiv;
  • Tehnici de concentrare și redirecționare a atenției;
  • Optimizarea calendarului și importanța pauzelor;
  • Îmbunătățirea procesului de decizie.

SURSE

[1] 7h 26’ conform https://datareportal.com/reports/digital-2021-romania

[2] https://news.stanford.edu/news/2009/august24/multitask-research-study-082409.html

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Haideţi să discutăm care ar fi cea mai potrivită soluţie de training!

Progamaţi o discuţie de consiliere!

Număr recomandat de participanți

8- 15

TRAINER

Cristian Haldan

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

SCRIEȚI-NE!

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.