SOCIAL MEDIA PENTRU AWARENESS ȘI CONVERSII

Leverage the force of digital channels!

Ești marketer și vrei să înțelegi cum să maximizezi impactul campaniilor tale prin integrarea tuturor platformelor relavante ale Meta, TikTok și Google? Fie că alegi varianta online fie cea offline, acest workshop este gândit special pentru tine. Ai acces la exemple concrete și instrumente care să te sprinine să profiți de impactul canalelor digitale pentru compania în care lucrezi într-o comunitate de practicieni.

Pe cine ajută și pentru cine este gândit?

  • Manageri de marketing și practicieni în digital și toți cei care planifică, implementează și monitorizează campanii și vor să-și optimizeze strategiile.
  • Manageri și antreprenori care investesc în digital și doresc să ia decizii bazate pe date concrete.
  • Specialiști în marketing offline care vor să înțeleagă cum să integreze eficient social media în strategiile lor.
  • Companii care externalizează activități de digital care au nevoie să colaboreze eficient cu agențiile și furnizorii, obținând cele mai bune rezultate.

Cu ce pleci de la curs?

  • Cu o înțelegere clară a platformelor de social media si Google și rolul fiecăreia în strategia digitală și de business.
  • Cu tehnici  de alocare a resurselor (timp, buget și echipă) pentru campanii eficiente.
  • Cu exemple concrete de campanii pentru awareness și performance, analizate pas cu pas.
  • Cu instrumente de gândire și acțiune. Modele practice, studii de caz și exerciții aplicate.
  • Cu abilități în interpretare de KPIs. Vei ști cum să măsori succesul campaniilor tale și să optimizezi bugetele.

Structură curs

Cum arată agenda de training?

MODUL 1. SOCIAL MEDIA MARKETING. AWARENESS GOAL

28 februarie 2025, 09:00-12:30, offline, București, Orhideea Skyhub.

Ce rol are fiecare platformă de social media în strategia digitală generală? Cum folosim fiecare canal?

Demonstrație aplicată pe studiu de caz. Se vor prezenta într-un context practic și aplicat  rolurile fiecărei platforme (Meta, Tiktok, YouTube ).

Cu ce obiective și cu ce rezultate folosim fiecare platformă de social media? Trecem în revistă  indicatorii de performanță (KPI-i) importanți pentru fiecare tip de campanie.

Ponturi, mod de lucru și exercițiu practic: cum alocăm resursele (3 M – money, men&minutes)  în campanii și canale de awareness cu KPIs aferenți.

Studiu de caz și exercițiu aplicat: 

Cum  interpretăm datele astfel încât să ne dăm seama de succesul unei campanii. Analiză KPIs. Exercițiu aplicat pe studiu de caz de campanie și KPI-i aferenți.

Challenge your agency but make it your partner! Exercițiu joc de rol ( roleplay) Agentie vs client + exercițiu de grup/individual cu analiză și  interpretare de  KPIs.

Cum alocăm eficient bugetele? Cât pentru awareness și cât pentru alte obiective? Exerciții pe studiu de caz.

MODUL 2. SOCIAL MEDIA MARKETING. PERFORMANCE GOALS. CONVERSION FUNNELS &INTEGRATION

28 februarie, 13:00-16:30, offline, București, Orhideea Skyhub.

Canale și tipuri de campanii pentru obiective de performance. Exemple și studii de caz legate de canalele și tipurile de campanii care se pot folosi pentru vânzări: Google, Meta +, Instagram, TikTok.

KPIs și interpretarea lor. Exerciții de grup, Roleplay cu agenția.

Matematica social media. Bugetul de social media în ansamblul investițiilor de digital și de marketing.  Cum stabilim target-ul de vânzări și calculăm bugetul pe care trebuie sa îl investim în performance în funcție de obiectiv (CPA, CPC, CTR – ROAS)?

TRAINER:

Oren Meshoulam conduce  agenția – Terramin Mesh Marketing Solutions, pe scurt TMM care colaborează în România cu branduri precum Secom sau Musette, dar care este implicată  şi în  proiecte de marketing digital ce vizează si alte piețe precum Franţa, Germania sau Canada. Oren a acumulat peste 19 ani de experiență în roluri de CEO, director de strategie, management și marketing internațional și se bazează în munca sa pe înțelegerea psihologiei potențialilor clienți și valoarea pe termen lung pe care aceștia o pot aduce pentru un business.

Cât costă?

1 modul de workshop: 145 Euro + TVA

Pachet complet 2 module: 195 Euro + TVA  

 EARLY BIRD SI OFERTE GRUP până pe 20 ianuarie- 145 Euro.

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Unde?

Offline, București, Orhideea Skyhub.

28 februarie 2025

TRAINER

Oren Meshoulam

Nivel curs

Mediu

Cursuri complementare

Rezervați-vă loc din timp!

ÎNSCRIEȚI-VĂ ACUM

Ce spun cursanţii?

Raluca Raitan

Un curs foarte util pentru oricine lucrează în product management sau dorește să-și structureze informațiile. Tool-uri noi și interdisciplinaritate.

Raluca Raitan, Digital Product Manager, BRD
VEZI MAI MULTE