CONSTRUIȚI CAMPANII DIGITALE EFICIENTE!

Stăpâniți instrumentele esențiale ale unei campanii de marketing digital!

Cum vă ajută?

Cursul Digital Marketing Essentials își propune să ofere candidaților abilitățile și cunoștințele necesare de marketing digital în cadrul organizațiilor.

  • Vă însușiți cunoștințele necesare de SEO, PPC, tipuri de ad-uri, marketing prin e-mail, marketing viral, PR online, marketing afiliat și social media;
  • Analizați digital metrics sub formă de studii VOC, A / B și studii de usability
  • Primiți un suport de curs concentrat, în format electronic cu informații de bază structurate pentru a dezvolta o colaborare reușită cu vânzările;
  • Examinați legislația, regulamentele și codurile de practică. Aveți acces la exemple și studii de caz recente.

Cui se adresează?

Cursul Digital Marketing Essentials se adresează tuturor specialiștilor în marketing digital care vor să genereze și să gestioneze campanii digitale de succes, precum și angajaților din departamentele de marketing sau comunicare care doresc să învețe elementele esențiale ale un campanii de comnunicare digitală. Cursul este, de asemenea, potrivit pentru antreprenori.

Structură curs

Cursul Digital Marketing Essentials include 4 secțiuni: Instrumente digitale, Planificare, Implementare și Monitorizare și urmărește aspecte precum:

  • importanța instrumentelor unei campanii digitale: planificare, implementare și monitorizare;
  • rolul elementelor esențiale ale campaniilor digitale și  legăturile dintre fiecare tehnică;
  • modul în care fiecare instrument al mixului de comunicare digitală poate fi coordonat eficient;
  • evaluarea unei campanii de comunicare digitală;
  • modul în care mixul de comunicare digitală poate fi măsurat și monitorizat în mod eficient.

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Număr recomandat de participanți

8- 15

PARTENER TRAINING

Oxford College of Marketing

Nivel curs

Începător -Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.