PRACTICĂ ȘI INSTRUMENTE APLICATE

Profitaţi de oportunităţile de creştere prin campanii eficiente de marketing digital!

Cum vă ajută?

Campaniile de marketing digital rămân provocatoare. Succesul depinde de abilitatea de a lega experienţa şi know-how-ul clasic, de marketing de potenţialul canalelor digitale, experienţa din companie li cea a specialiştilor şi agenţiilor specializate cu care colaborează, de viteza şi eficacitatea cu care oamenii de marketing profită de oportunităţi

Acest curs aplicat a fost gândit pentru a pune la dispoziţie tuturor celor care coordonează campanii de marketing digital un proces testat şi rodat de un practician cu peste 25 de ani de experienţă în managementul de campanii omnichannel pentru mari branduri româneşti şi internaţionale, alături de echipe globale şi agenţii locale şi care au generat constant, în ultimii ani, creşteri de business.

Obiectivul principal este creșterea profitabilă a vânzărilor cu ajutorul tacticilor digitale.  Dincolo de provocările inerente, există multe oportunităţi pe care brandurile şi organizațiile le pierd din lipsa de know how, de comunicare de resurse.

La sfârşitul celor 3 sesiuni- o sesiune curs şi  două workshop-uri aplicate, participanţii vor avea la dispoziţie o serie de etape şi paşi de parcurs  pe care să-i integreze în activitatea din companie pentru rezultate şi mai bune, pentru conversii şi vânzări.

În plus, vor primi recomandări legate de instrumentele cele mai eficiente de folosit pentru a crește eficienţa campaniilor digitale , cât si modele consacrate aplicate  pentru construcția, urmărirea și evaluarea campaniilor de marketing digital.

Cui se adresează?

Cursul se adresează tuturor celor implicaţi în coordonarea de campanii de marketing digital, de la specialiști și manageri de marketing, până la brand manageri, manageri de categorie, experți în marketing digital şi online, dar şi antreprenori care au nevoie să înțeleagă procesul şi paşii din spatele unor  campanii de marketing care pot să asigure creşterea profitabilă a unui brand.

Este un curs util atât pentru oamenii de marketing din companii cât și pentru cei din agenții specializare, care au nevoie să vadă întregul  proces în care contribuţia lot aduce valoare clienților, în întregul mix şi ansamblu de tactici, modele și instrumente exploatate pentru optimizarea rezultatelor campaniilor de marketing digital.

Este un curs util în egală măsură companiilor mici sau antreprenoriale, dar și marilor companii care lucrează cu agenții specializate și au nevoie să capete eficiență în implementarea campaniilor de marketing digital.

Structură curs

  • Cum crești succesul unei campanii de marketing digital?
  • Care sunt pașii critici ai unei campanii de succes în mediul digital?
  • Paşi obligatorii înainte de a implementa o campanie
  • Pași necesari de urmat în timpul unei campanii de marketing digital
  • Paşi obligatorii după implementarea unei campanii
  • Exemple din experienţa reală a unor brand-uri care au implementat campanii de marketing în ultimii ani în mediul digital.

Cât costă?

280 euro + TVA   

Unde?

Online, pe platforma Zoom

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Profitați de acest curs în abonamentul de training individual!

AFLAȚI MAI MULTE!

Când este urmatorul curs?

TRAINER

Training marketing Caroli Ana Maria Bajan

Ana Maria Băjan

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Rezervați-vă loc din timp!

ÎNSCRIEȚI-VĂ ACUM

Ce spun cursanţii?

Andreea Luca

Un mix de teorie și practică atât de bine echilibrat, concepte de marketing transpuse într-un limbaj pe înțelesul tuturor, dar mai ales un stil de lucru unic, al lor, al profesorilor noștri iscusiți, de a ne ține captivi două zile full, fără ca nici măcar să ne dorim să ne verificam telefonul, mailul sau WhatsApp-ul pentru că am învățat, am notat, am întrebat, am râs și am concurat. Iar la final, toți am câștigat.”

Andreea Luca, Marketing Manager, Alpin57Lux
VEZI MAI MULTE