5Ts OF DIGITAL MARKETING CAMPAIGNS
Tactics, tips, tricks, tools and techniques from real life. 100% practice, exercises and case studies
Cum vă ajută?
Campaniile de marketing digital rămân provocatoare. Succesul depinde de abilitatea de a lega know-how-ul clasic de marketing de potenţialul canalelor digitale și experienţa din companie de cea a agenţiilor specializate.
Aceste sesiuni au fost gândite pentru a ghida și inspira oamenii de marketing cum să ia cele mai bune decizii în planificarea, implementarea și evaluarea campaniilor de marketing digital și a susține în mod real planurile de creștere sau de consolidare din companii și apreciate de board.
Structura de tip workshop permite participanților să parcurgă aplicat cei mai importanți pași în construcția și implementarea cu succes a unei strategii de campanie de marketing, desfășurată în mediul digital, cu tactici digitale testate, pentru a obține rezultate peste media pieței.
Acest curs aplicat a fost construit special pentru a pune la dispoziţie tuturor celor care coordonează campanii de marketing digital teoria, dar mai ales practica, sub un proces testat şi rodat de un practician cu peste 25 de ani de experienţă în managementul de campanii omnichannel pentru mari branduri româneşti şi internaţionale, alături de echipe globale, regionale şi agenţii locale şi care au generat constant, în ultimii ani, creşteri profitabile de business.
În plus, veți primi recomandări legate de instrumentele cele mai eficiente pentru a crește eficienţa campaniilor digitale, cât si modele consacrate aplicate cu succes pentru planificarea, monitorizarea și evaluarea campaniilor de marketing digital. Fiecare cursant va fi expus si va lucra pe studii de caz de campanii de marketing digital care au obtinut rezultate remarcabile în ultimii ani.
Cui se adresează?
Cursul se adresează tuturor celor implicaţi în coordonarea de campanii de marketing digital, de la specialiști și manageri de marketing, până la brand manageri, manageri de categorie, experți în marketing digital şi online, dar şi antreprenori care au nevoie să înțeleagă procesul şi paşii din spatele unor campanii de marketing care pot să asigure creşterea profitabilă a unor branduri, servicii sau produse.
Este un curs util atât pentru oamenii de marketing din companii cât și pentru cei din agenții specializare, care au nevoie să vadă întregul proces în care contribuţia lor aduce valoare clienților, în întregul mix şi ansamblu de tactici, modele și instrumente exploatate pentru optimizarea rezultatelor campaniilor de marketing digital.
Este un curs util în egală măsură companiilor mici sau antreprenoriale, dar și marilor companii care lucrează cu agenții specializate și au nevoie să capete eficiență în implementarea campaniilor de marketing digital.
Structură curs
Cursul este structurat în 3 sesiuni – o sesiune curs şi două workshop-uri aplicate – pentru a parcurge, aprofunda și a exersa aplicat pe următoarele arii:
- PILONII PRINCIPALI ai unei strategii de campanie de marketing digital
- TACTICILE DIGITALE potrivite pentru un brand în functie de context, jobs to be done, categorie, profil de client (persona), segmentare și poziționare
- MODELE și PROCESE: o serie de etape şi paşi de parcurs pe care să-i integreze în activitatea din companie pentru rezultate şi mai bune, pentru creșterea conversiilor şi a vânzărilor
- INSTRUMENTE: testate și folosite cu succes în campanii deja implementate în mediul digital
- STUDII DE CAZ: din “brand digital real case studies’ care au înregistrat rezultate extraordinare
Paricipanții vor primi răspunsuri, soluții și exemple la întrebările și problemele cel mai frecvent întâlnite în practică:
- Cum crești succesul unei campanii de marketing digital?
- Care sunt pașii critici ai unei campanii de succes în mediul digital?
- Paşi obligatorii înainte de a implementa o campanie
- Pași necesari de urmat în timpul unei campanii de marketing digital
- Paşi obligatorii după implementarea unei campanii
- Exemple din experienţa reală a unor brand-uri care au implementat campanii de marketing în ultimii ani în mediul digital.
Despre trainer
Anamaria Băjan are o experiență de practician în marketing de peste 30 de ani în care a crescut profitabil și sustenabil atât business-uri, categorii și branduri locale și antreprenoriale, cât și branduri ale unor companii multinaționale de succes pe piata din Romania. S-a specializat în construirea unor strategii si tactici de marketing digital eficiente care au ajutat la creșterea a peste 50 de branduri pe piața Europei Centrale si de Est. Este Chartered Marketer și expert certificat internațional CIM în marketing digital prin Oxford College of Marketing. Este trainer la Institutului de Marketing și doctorand la ASE în cadrul Facultății de Marketing. Este consultant pentru creșterea profitabilă a conversiilor la Profi Convert. A lucrat pentru branduri precum Campofrio, Sissi, Maestro, Caroli, Delikat, Algida, Rama, Delma, Becel, Knorr, Hellmans, Magnum, Mandi, Topoloveni, Dove, Rexona, Lux, Axe, Cif, Domestos, Dero sau Omo.
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
Număr recomandat de participanți
8-15
TRAINER
Ana Maria Băjan
Nivel curs
Intermediar
Cursuri complementare
Ce spun companiile?
HERBALIFE
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.