CREȘTEȚI REZULTATELE DE BUSINESS CU KNOW HOW DE MARKETING DIGITAL
Monitorizați corect prezența online a afacerii dumneavoastră!
Cum vă ajută?
Cursul Digital Analytics asigură echipelor de marketing și vânzări baza teoretică necesară pentru a înțelege modul în care activitățile de marketing digital pot fi monitorizate, măsurate, analizate și optimizate cu succes pentru a îmbunătăți rezultatele și rentabilitatea investiției.
- Veți înțelege cum pot fi monitorizate, măsurate, analizate și optimizate cu succes acțiunile de marketing digital
- Primiți un suport de curs concentrat, în format electronic cu informații de bază structurate pe tema monitorizării campaniilor de marketing digital;
- Aveți acces la exemple și studii de caz.
Cui se adresează?
Cursul Digital Analytics se adresează tuturor celor care au nevoie de o bază solidă de noțiuni și instrumente care să-i ajute să gestioneze și să monitorizeze eficient campaniile de marketing digital, urmărind eficientizarea investitției prin fiecare acțiune. Este o variantă de curs potrivită pentru cei care au intrat recent în departamentele de marketing din alte zone sau fără să aibă o pregătire academică sau practică.
Structură curs
- Metrici de bază pentru website-uri
- Indicatori cantitativi și calitativi care pot fi utilizate pentru a evalua o prezență online
- Rapoarte de evaluare
- Utilizarea elementele de măsurare pentru a evalua corect performanța unui site în funcție de indicatorii urmăriți
- Strategia de testare – concept și importanță
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
Număr recomandat de participanți
8- 15
PARTENER DE TRAINING
Oxford College of Marketing
Nivel curs
Începător -Intermediar
Cursuri complementare
Ce spun companiile?
HERBALIFE
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.