Creșteți rata de conversie cu propuneri de valoare puternice
Cum vă regândiți propunerile de valoare în vremuri incerte?
De ce un curs de “Propuneri de valoare”?
Definirea, formularea și afișarea vizibilă a motivelor pentru care consumatorii ar trebui să cumpere de la dumneavoastră mai degrabă decât de la competiție este extrem de importantă pentru creșterea vânzarilor atât online, cât și pe canalele de vânzare tradiționale. Este primul lucru pe care vizitatorii ar trebui să îl decupeze în primele secunde de la intrarea lor pe site.
În acest workshop, veți descoperi care sunt principiile unei propuneri de valoare puternice, unde să va situați cu propunerile de valoare în contextul triadei Consumator, Competiție, Oferta Proprie, care sunt pilonii diferențierii în online.
Cum vă ajută?
Înțelegerea modului în care construim și promovăm produsele și serviciile noastre este un aspect important care stă la baza unui business de succes. Potențiali clienți cu nevoi în continuă schimbare, disruptia digitală care invalidează anumite surse de avantaj competitiv dar deschide căi noi către diferențiere, sunt dinamici care trebuie în permanentă evaluate și ținute sub lupă. Toate asta pentru a fi în mod dinamic relevant pentru client, a-i aduce valoare și a-i da motive să aleagă ofertele companiei pentru care lucrați în detrimentul celor ale competiției.
La sfârșitul cursului veți fi inspirați și gata să conduceți schimbări în compania dumneavoastră, care să ducă la creșterea semnificativă a ratelor de conversie.
Acest curs vă ajută să vă regândiți propunerile de valoare și modul în care le evaluați.
Ce exersați și aprofundați?
- Cum folosiți o abordare simplă, dar cuprinzătoare de înțelegere a surselor de propunere de valoare?
- Care sunt principiile de bază ale evaluării propunerii de valoare?
- Care sunt pilonii construirii unei propuneri de valoare în online?
Cui se adresează?
Profesioniști cu experiență în marketing și comunicare cu/fără pregătire academică în domeniu, specialiști și manageri de marketing, brand manageri, manageri de produs, experți marketing online, antreprenori, util și celor care lucrează în arii complementare, cum ar fi vânzări, procurement, relații cu clienții și își doresc să exploreze această arie (companii mici sau antreprenoriale, dar și corporații).
Structură curs
Cum va funcționa?
Workshopul va fi livrat într-o sesiune interactivă online, de 3.5 ore. Formatul va fi realizat într-un webinar, cu exemple practice pe temele prezentate. Fiecare participant va primi un ghid practic sumarizat pentru a aplica și integra know how-ul obținut cât mai rapid în propria organizație.
Cum arată agenda de workshop?
14:00 – 15:00 Urbany & Davis, Modelul celor 3 cercuri ale avantajului competitiv
Activitatea 1: Exercițiu practic
15:00 – 16:00 3 principii ale propunerii de valoare (‘Resonate’, ‘Differentiate’, ‘Substantiate’), exemple, deconstruire și analiză critică a exemplelor prezentate, activitate de grup
16:00 – 16:30 Pauză
16:30 – 18:00 Propunere de valoare online, modelul 6C
Activitatea 2: Exercițiu practic
Recapitulare și încheiere
Cât costă?
95 euro + TVA
Unde?
Online, pe platforma Zoom.
Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.
Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.
Când este următorul curs?
Următoarea ediție va fi programată în 2023.
TRAINER
Camelia Tănase