Data Integration & Consumer Journeys
Cum conectăm datele și oferim experiențe personalizate pe întreg parcursul clientului?
Descriere curs
Acest curs este gândit pentru liderii de marketing, digital și customer experience care au nevoie de o viziune coerentă asupra interacțiunilor clientului și de un mod clar de integrare a datelor provenite din mai multe surse. Participanții vor învăța cum se pot construi parcursuri relevante, omnichannel, bazate pe insight-uri și conectarea inteligentă a datelor din CRM, web, social, call center sau retail.
Cui se adresează?
Responsabili de marketing, digital, automatizare, CRM, customer experience, eCommerce sau IT care lucrează la integrarea datelor și optimizarea journey-urilor clienților.
Ce veți învăța?
- Cum mapăm și diagnosticăm parcursul clientului pe diferite canale;
- Surse de date: ce colectăm, unde se stochează și cum se corelează;
- Integrarea datelor între CRM, Google Analytics, platforme de email, call center etc;
- Cum folosim insight-urile pentru a crea journey-uri personalizate și declanșatoare automate;
- Tool-uri recomandate pentru cartografiere și orchestrare: Customer Journey Mapping tools, CDP-uri, dashboard-uri.
Structură curs
Format: Workshop intensiv de 3.5 ore (online sau onsite)
Metodologie: exerciții de mapare, modele de integrare, business case-uri reale
Număr participanți: 10-15 persoane
Trainer
Claudiu Gurguta – Consultant MarTech, specializat în integrare de date și orchestrare digitală pentru clienți din Europa și SUA, cu proiecte în retail, banking, pharma și utilități, fondator TheDigital.
De ce acest training?
Pentru că datele există deja în organizație – cheia este să le conectăm inteligent și să le transformăm în experiențe memorabile pentru clienți. Acest curs îți oferă harta, instrumentele și mindset-ul necesare.
Număr recomandat de participanți
10 – 15
TRAINER

Claudiu Gurguta
Nivel curs

Intermediar
Ce spun companiile?
HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.