Unicul curs acreditat internațional
Asigurați-vă că înțelegeți cu adevărat nevoile și așteptările clienților cu un training relevant.
Cum vă ajută?
Transformarea informațiilor de marketing în insight-uri, urmărirea traseelor de achiziție ale clienților, investițiile în monitorizarea experienței oferite clienților și managementul eficient al acesteia sunt vitale pentru retenție și loialitate în contextul hipercompetitiv de azi.
Participanții își vor perfecționa cunoștințele și abilitățile de a obține insight-uri relevante legate de clienți, de a analiza și a cartografia diverse customer journeys și de a contribui la îmbunătățirea experienței oferite clienților.
Cui se adresează?
Cursul acreditat Customer Insights se adresează tuturor celor care lucrează de cel puțin doi ani de zile în publicitate, comunicare sau marketing și doresc să se perfecționeze în înțelegerea nevoilor tot mai complexe ale consumatorilor din ziua de azi.
Programul de training certificat Customer Insights este un modul electiv ce face parte din noul program avansat de training și certificare Certificatul Profesional în Marketing. Cursul se poate urma și ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).
Absolvenții acestor cursuri certificate vin în special din industrii cum ar fi: Telecom, retail, tehnologie, consultanță, FMCG, farma.
Profilul cursanților: brand manageri, responsabili sau coordonatori de marketing și comunicare, responsabili cont, coordonatori relații cu clienții.
LEAD TUTOR
Debbie Pearson
Cât durează?
4-6 luni/150 ore
Cursuri complementare
CUM SE STUDIAZĂ?
DATE CHEIE
2025
Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive începând din martie 2025, orele 16:30-18:30, ora României.
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive începând din martie 2025, orele 20:30-22:30, ora României.
Sesiunea de evaluare din decembrie
Înscrieri: 20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;
Sesiunea de evaluare din aprilie
Înscrieri: 20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;
Sesiunea de evaluare din iulie
Înscrieri: 20 septembrie – 20 decembrie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie.
Cerințe de admitere
Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.
INVESTIȚIE
433.33£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.
633.33£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.
La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 150£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.