Unicul curs acreditat internațional

Asigurați-vă că înțelegeți cu adevărat nevoile și așteptările clienților cu un training relevant.

Cum vă ajută?

Transformarea informațiilor de marketing în insight-uri, urmărirea traseelor de achiziție ale clienților, investițiile în monitorizarea experienței oferite clienților și managementul eficient al acesteia sunt vitale pentru retenție și loialitate în contextul hipercompetitiv de azi. 

Participanții își vor perfecționa cunoștințele și abilitățile de a obține insight-uri relevante legate de clienți, de a analiza și a cartografia diverse customer journeys și de a contribui la îmbunătățirea experienței oferite clienților. 

Cui se adresează?

Cursul acreditat Customer Insights se adresează tuturor celor care lucrează de cel puțin doi ani de zile în publicitate, comunicare sau marketing și doresc să se perfecționeze în înțelegerea nevoilor tot mai complexe ale consumatorilor din ziua de azi. 

Programul de training certificat Customer Insights este un modul electiv ce face parte din noul program avansat de training și certificare Certificatul Profesional în Marketing. Cursul se poate urma și ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

Absolvenții acestor cursuri certificate vin în special din industrii cum ar fi: Telecom, retail, tehnologie, consultanță, FMCG, farma.

Profilul cursanților: brand manageri, responsabili sau coordonatori de marketing și comunicare, responsabili cont, coordonatori relații cu clienții.

LEAD TUTOR

Debbie Pearson

Debbie Pearson

oxford college of marketing logo

Cât durează?

4-6 luni/150 ore

Cursuri complementare

Cursul este structurat în trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții vor avea mai multe cunoștințe și deprinderi legate de: 

Comportamentul consumatorului. Elemente de bază

Înțelegerea diferitelor contexte ale consumatorului în care acționează specialiștii în marketing;
Identificarea factorilor cheie care influențează comportamentul consumatorului.

Experiența consumatorului

Înțelegerea experienței consumatorului;
Cum să îmbunătățiți experiența consumatorului.

Măsurare și monitorizare

Înțelegerea diferitelor metode de cercetare și a indicatorior de performanță disponibili pentru a monitoriza experiența consumatorilor;
Folosirea și aplicarea rezultatelor cercetării pentru a obține insight-uri și pentru a informa factorii de decizie.

 

Descărcați programa completă aici!

Aprofundare suport teoretic, 8 – 12 săptămâni

Sesiunea 1 – Experiența oferită clienților

Sesiunea 2 – Metode de monitorizare şi cercetare privind așteptările consumatorilor

Sesiunea 3 – Evaluarea așteptărilor consumatorilor

Sesiunea 4 – Livrarea serviciilor și impactul asupra brandului

Sesiunea 5 – Comportamentul și dimensiunile experienței consumatorului

Sesiunea 6 – Managementul experienței consumatorilor

Sesiunea 7 – Analiza experienței consumatorilor

Sesiunea 8 – Consolidarea serviciilor și a relațiilor cu clienții. 

Cu ce instrumente se lucrează?

  • Instrumente de culegere de date și feedback de la clienți, tehnologii și soluții de tip voice of the customer (VOC);

  • Customer Journey Mapping;

  • Service Blue Prints;

  • Tehnici de lucru cu diverse soluții customer relationship marketing (CRM) sau customer experience management (CEM).

Programul de training sprijină participanţii să se perfecționeze în planificarea, coordonarea și evaluarea campaniilor de marketing și comunicare. 

Principalele beneficii sunt: 

  • Cele mai noi și relevante noțiuni teoretice și instrumente practice de gândire și acțiune aplicate pentru managementul experienței clienților;

  • Un proces de studiu structurat, cu termene clare și o lucrare practică, aplicată în compania în care lucrează cursanții sau o organizație la alegere;

  • Perfecționare și recunoaștere internațională într-o comunitate profesională activă!

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

2025

Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive începând din 13 ianuarie 2025, orele 16:30-18:30, ora României.
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive începând din 13 ianuarie 2025, orele 20:30-22:30, ora României.

Sesiunea de evaluare din decembrie

Înscrieri:  20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;

Sesiunea de evaluare din aprilie

Înscrieri:  20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;

Sesiunea de evaluare din iulie

Înscrieri: 20 septembrie – 20 decembrie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie. 

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

433.33£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

633.33£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 150£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Be the best professional version of yourself!

Start a training at international standards!

Schedule a counseling session

Ce spun cursanţii?

„Acest program de studiu m-a ajutat să structurez și să diferențiez într-un mod mai eficient utilizatorii serviciilor pe care le promovăm,”

Oana Voican, Global Campaign Manager, UiPath
VEZI MAI MULTE