SUSȚINEȚI TRANSFORMAREA CUSTOMER-CENTRIC.

 Monitorizați succesul strategiei, creșteți rezultatele de business ale companiei.

Cum vă ajută?

Customer Experience (CX) devine o prioritate în stategia de business pentru companiile din orice domeniu și la orice nivel.

Orice strategie de implementarea a unui program de Customer Experience (CX) implică monitorizarea succesului, prin indicatorii de performanță potriviți. Aceștia diferă față de cei tradiționali și trebuie adaptați complexității experiențelor, în special prin includerea unor elemente care să măsoare și componenta emoțională, dincolo de cea fizică.

La sfârșitul acestui program personalizat de training, participanții vor câștiga în:

  • Claritate și eficiență în stabilirea obiectivelor și evaluarea implementării programelor de CX;
  • Viteză în implementarea de acțiuni și îmbunătățiri, în funcție de rezultatele măsurării;
  • Performanță mai bună în stabilirea de priorități ale investițiilor în funcție de evaluări și date;

Acest curs face parte dintr-o serie de 3 workshopuri practice de Customer Experience alături de Customer Experience de la A la Z și Customer Experience Journey Mapping.

Cui se adresează?

Cursul se adresează în mod special profesioniştilor responsabili de gestionarea oricărei etape din customer experience journey în cadrul unei companii şi care doresc să aprofundeze diferitele abordări şi metrice prin care să monitorizeze implementarea de succes a acesteia.

Structură curs

Workshop-ul include 75% parte teoretică şi 25% parte practică de exerciții în care participanţii aplică ceea ce au învățat pe exemple din compania pe care o reprezintă sau alte companii cunoscute.

Partea 1

  • Nivel de awareness și cunoștințe actuale (exercițiu practic);
  • Programe CX – caracteristici, beneficii, watch outs (suport teoretic);
  • Obiective specifice pentru evaluarea performanței CX – nivel comportamental, atitudinal, tehnic și operațional (suport teoretic și exercițiu practic);
  • Indicatori asociați fiecărui tip de obiectiv (suport teoretic și exercițiu practic)
  • Termeni și concepte – explicații, exemple, aplicații (discuție de grup).

Partea 2

  • Prezentarea și integrarea măsurării în cadrul organizației – exemple, tips & tricks (discuție de grup);
  • Măsurarea impactului în business și demonstrarea ROI (suport teoretic și exercițiu practic);
  • Trenduri și statistici CX metrics. Surse de date și benchmarks, diferențe pe industrii (suport teoretic). 

Cât costă?

95 € + TVA

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Ce îți trebuie pentru a participa la acest curs?

Cunoştinţe introductive despre elementele implicate în Customer Experience, deschiderea către alt tip de metrice decât tradiţionalul NPS.

Unde?

Online, pe platforma Microsoft Teams

Profitați de acest curs în abonamentul de training individual!

AFLAȚI MAI MULTE!

Când este următorul curs?

21 octombrie 2021, 14:30-18:30

TRAINER

Andreea Coca

Andreea Coca

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Programați o discuție de consiliere!

Haideți să discutăm direct care sunt cele mai bune opțiuni de training pentru dumneavoastră!

Contactați-ne acum

Ce spun cursanţii?

Absolvent Institutul de Marketing Veronica Bogdacenco

„Cursul a reprezentat un moment definitoriu în viața mea profesională: primul pas către o certificare internațională de renume și obținerea unui job în străinătate. De asemenea, mi-a schimbat perspectiva asupra marketingului. ”

Veronica Bogdacenco, Conversion Rate Optimization Manager, Buzz Bingo
VEZI MAI MULTE