De ce să urmați un curs de marketing&AI?
Marketingul are poate cel mai mult de câștigat din folosirea AI. Care sunt diferitele tipuri de aplicații disponibile și cum se pot integra în dezvoltarea și impplementarea strategiei de marketing? Cum pot fi folosite pentru reduce costurile de markeitng și a crește satisfacția clienților? Ce alte utilizări de markeitng are AI-ul?
AI & performanță în marketing și vânzări
Executivii nu au nevoie de teorii, ci de direcție clară și instrumente aplicabile. Acest training este conceput exact pentru acest scop – să ofere claritate, inspirație și pași concreți de acțiune.
AI & Data Driven Decision Making
Cum ne folosim de puterea AI-ului pentru avantaj competitiv și decizii luate pe date?
AI Powered Content Marketing
Cum folosești instrumentele de AI pentru crearea de conținut relevant pentru marketing? Cum eviți capcanele și problemele?
Ce spun absolvenții cursurilor de la Institutul de Marketing?

Nona Beicu Broșiu,
Brand PR Manager, ING
„Pot spune că cele două module pe care le-am finalizat deja, cel de Marketing & Digital Strategy și Innovation in Marketing, mi-au impulsionat și mai tare preocuparea pentru planificarea strategică și evaluarea obiectivelor. Am găsit răspunsuri la întrebări pe care le aveam de ceva vreme, am testat mai multe mecanisme noi, am dezvoltat soluții mai curajoase. Toată experiența de până acum cu acest program de training m-a ajutat să văd totul într-o perspectivă nouă, una și mai orientată spre eficiență și spre ceea ce contează cu adevărat. ”

Vlad Vlădescu,
Marketing Manager, PepsiCo
„Un exemplu pozitiv în acest sens, pentru mine, a fost cursul CIM – „Driving Digital Experience”, pe care am dorit să îl urmez pentru că Digital Marketing este un domeniu mereu în schimbare, unde învățarea nu poate înceta niciodată și pentru că primisem recomandări de la apropiați în acest sens.”

Laurențiu Faur,
Marketing Manager, Panasonic
„Componenta de învățare are strânsă legătură cu dorința ta de a te menține la curent cu cele mai noi trenduri din piață, iar profesionalizarea înseamnă obținerea unei recunoașteri externe în ceea ce privește cunoștințele tale. În cazul meu, aceasta profesionalizare se traduce în studiul pentru obținerea unei certificări CIM.”
Roxana Oana Bucerzan,
Supervisor Marketing Office, BCR
În ceea ce privește programul de certificare CIM în strategie digitală, organizat prin Institutul de Marketing, pot spune că a fost o perioadă frumoasă pentru că m-am bucurat din plin de informația pusă la dispoziție în platformă, care este foarte bine organizată și structurată, de bibliografia valoroasă și de un tutore care m-a provocat permanent cu întrebări pe marginea lucrării astfel încât am putut scoate ce a fost mai bun din tema dată. Cursul blended a inclus și workshopuri cu Red Barrington și Oana Sav, fiind o oportunitate excelentă de a interacționa pe marginea cursurilor și lucrării practice.

Simona Iliescu,
Global Project Manager, Lego
„Abordarea integrată ce merge adânc în miezul problemei, actualitatea informației (de ex.: automatizări de marketing, new digital emerging trends, big data), accentul pe partea practică (prin exemple de “best practices” ale brandurilor de succes, dar și prin procesul de evaluare) sunt principalele atuuri ale acestui program de training.”
Andra Mura,
Regional Brand Manager South-Central Europe, Mondelēz International
„Am căutat mult timp un program de studiu avansat care să mă ajute să îmi structurez cunoștințele și să îmi fie cu adevărat util. Îmi doream să mă perfecționez în meseria pe care mi-am ales-o, nu doar să adaug o diplomă într-un dosar. Așa am ajuns la Oxford College of Marketing, unde inițial am fost cucerită de manualele pe care le-am văzut, pline cu studii de caz actualizate anual! Atunci mi-am dat seama că nu voi învăța doar teorii de marketing, dar că voi învăța din experiența recentă a marilor brand-uri internaționale, ceea ce pentru mine a cântărit foarte mult.”