De ce să investiți în cursuri și tehnologie de  marketing?

Tehnologia de marketing crește performanța și profitabilitatea companiilor, dar puține organizații știu să îi folosească potențialul. În România, fie că există probleme de adopție, prea puține platforme și instrumente, în majoritatea companiilor, fie, în cealaltă extremă, probleme de  management și integrare sau un martechstack prea complicat.

Un curs completat la nevoie cu un scurt parcurs de consultanță, poate spriini mai multe branduri si organizații din România să-și crească performanța și să-și reducă cheltuielile.

Care sunt beneficiile?

  • Evaluarea completă a ecosistemului de Martech și propunere de strategie optimizată;
  • Servicii specializate pentru design-ul și implementarea strategiei
  • Structură și predictibilitate în digital
  • Progres către un ecosistem performant.

Audit de Martech

Audit customizat de analiză a performanței tehnologiilor de marketing

Data Integration & Consumer Journeys

Cum analizăm traseele de achiziție, decizie și retenție ale clienților pentru performanțe mai bune?

Tehnologie de marketing și integrare digitală

Curs dedicat echipelor de marketing, digital și IT care vor să înțeleagă arhitectura MarTech și cum pot integra eficient instrumente pentru automatizare, analiză și personalizare.

 Martech Stack Optimization

Consultanță optimizare a stackului tehnologic

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

SCRIEȚI-NE!

Ce spun clienţii?

Bitdefender

Un masterclass interactiv susținut de PR Smith, autorul SOSTAC®.

SUZUKI ROMÂNIA

Un training dedicat şi adaptat nevoilor companiei pregătit de e o echipă de 4 specialişti cu experienţă în strategii de comunicare şi marketing digital, cu 40% teorie, exemple, prezentări și 60% exerciții aplicate pe cele mai frecvente abordări relevante pentru industrie și brand.

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.

Brico Dépôt

Performanța digitală este o arie în care companiile pot progresa doar prin training și dezvoltare continuă, colaborare între echipe și funcții. Compania a dorit să asigure un corp  de know how comun între echipele de comunicare, digital și trade pentru a optimiza viitoarele campanii și strategii.

VARTA MICROBATTERY

Într-un context în care brandul de angajator, dar și recrutarea rapidă, atragerea și retenția de angajați sunt tot mai presante pentru companii,  Varta Microbattery  a găsit timp și resurse să susţină persoanele implicate în recrutare, salarizare și HR să se dezvolte cu un program de training şi consultanţă specializat, dar și aplicat pe specificul și nevoile companiei.