De ce să investiţi într-un curs de marketing în interiorul companiei?

Planificați din timp un curs adaptat nevoilor companiei atât pentru echipa de marketing, cât și pentru cei implicați în deciziile și activitățile de marketing: vânzări, HR, achiziții sau management.

Care sunt beneficiile?

  • Posibilitatea de a adapta conținutul, structura și soluțiile oferite pe nevoile concrete și specificul organizației;
  •  Concentrarea pe exemple și soluții specifice industriei sau organizației;
  •  Dezvoltarea unor soluții de training și transformare pe termen lung sau în intervale adaptate programului companiilor;
  •  Activități pe grupe mai mici cu mai multă interacțiune individuală.

Curs Marketing Fundamentals

Cursul Marketing Fundamentals  asigură  companiilor  suportul teoretic necesar, alinierea și abordarea unitară în desfășurarea proiectelor cross-funcționale de marketing cu oricare dintre  departamente sau membri ai echipei, marketing, vânzări, management sau HR.  Este un curs intensiv de două zile care vă asigură parcurgerea conceptelor și noțiunilor fundamentale de marketing și să alinieze organizația în jurul nevoilor clienților.

Curs de planificare strategică, model SOSTAC

Cursul de planificare strategică dezvoltat în jurul modelului SOSTAC reunește  și valorifică, într-o manieră coerentă, insight-urile  colectate din instrumentele, modelele, analizele  deja folosite în organizație:  informații despre competiție, poziționare a mărcii, analiza factorilor interni, analiza factorilor externi, date despre consumatori etc. De asemenea, în cadrul cursului, pe baza nevoilor specifice identificate, se aprofundează și se aplică noi instrumente care să genereze insight-uri  relevante pentru provocările de business.

Comunicare integrată de marketing

Cursul  Comunicare integrată de marketing pune la dispoziție  echipelor de marketing o abordare eficientă și un cadru structurat pentru a dezvolta planuri eficiente de comunicare integrată. Astfel, se asigură optimizarea resurselor și îndeplinirea obiectivelor de marketing.

Strategii de marketing în acțiune

Cursul de Strategii de marketing  în acțiune pentru creștere și o poziție competitivă oferă posibilitatea aplicării principiilor cheie în procesul de elaborare a strategiei de marketing. Workshopul va fi adaptat contextului în care lucrează participanții și susținut de studii de caz care evidențiază cele mai bune practici și metode care să-i sprijine să depășească  provocările.

Facebook Marketing

Cursul Facebook Marketing oferă informații și tehnici esențiale, alături de studii de caz actuale din diverse domenii, adaptabile fiecărei organizații și utile pentru eficientizarea strategiei pentru publicitate pe Facebook. Obțineți cele mai recente informații și cele mai bune tehnici în marketingul Facebook de la unul dintre cei mai importanți experți în domeniu din Marea Britanie, Marie Page!

YouTube Marketing

Cursul YouTube Marketing vă ajută să evaluați prezența companiei prin intermediul video marketing și să utilizați eficient această platformă pentru a ajunge la audiențele și conversiile dorite, ținând cont de comportamentul utilizatorilor. Este un curs util tuturor celor care au nevoie de o bază solidă de noțiuni și instrumente de marketing de conținut video, element important în activitățile de profil din cadrul companiei, și este dedicat marketerilor, creatorilor de conținut, precum și celor care vin spre marketing digital din alte domenii conexe: comunicare, print, publicitate, vânzări, relații cu clienții etc

LinkedIn Marketing

Cursul LinkedIn Marketing vă ajută să creați o prezență eficientă și respectată pe această platformă și să promovați orice tip de afacere sau asociație, pornind de la elementele esențiale de construcție și prezentare a paginilor, postărilor, opțiunilor SlideShare, InMail sau grupuri. Obțineți cele mai recente informații și cele mai bune tehnici în marketingul LinkedIn de la unul dintre cei mai importanți experți în domeniu din Marea Britanie, David Reilly!

Online funnel marketing

Cursul practic Online funnel marketing examinează toate elementele esențiale ale unei campanii eficiente care urmărește transformarea potențialului client în consumator fidel. Cele mai relevante exemple și studii de caz din domeniu servesc, alături de suportul de curs dedicat, la îmbunătățirea și testarea cunoștințelor tehnice de online marketing, pentru creșterea rezultatelor de business prin creșterea ratei de conversie. Obțineți cele mai recente informații și cele mai bune tehnici online funnel marketing de la unii dintre cei mai buni specialiști în domeniu din Marea Britanie – Digiterati Academy.

Curs de Strategie de brand

Cursul de Strategie de brand oferă noțiuni esențiale și structurate pentru construcția, strategia, identitatea, experiența și sustenabilitatea brandului, pe baza cărora veți putea planifica proiecte de comunicare și marketing dedicate creației, creșterii sau susținerii unui brand, adaptabile în activitatea din orice organizație sau domeniu.

Brand Touchpoints

Cursul Brand Touchpoints explică modul în care punctele de contact afectează reputația, experiența și așteptările brandului. Cursul include și noțiuni de branding senzorial. Se adresează persoanelor interesate de branding și de comunicarea eficientă a brandului.

Employer Branding

Cursul Employer Branding urmărește valorificarea oportunităților de business prin îmbunătățirea rapidă și durabilă a resurselor umane, a recrutării și a altor operațiuni din cadrul organizației dumneavoastră.

Curs Management eficient al produselor

Cursul de Management eficient al produselor asigură specialiștilor din companii suportul teoretic și practic pentru a construi, dezvolta și gestiona eficient o strategie de management și planificare de produs, contribuind la creșterea performanței afacerii/ organizației.

Managementul campaniilor de marketing digital

Cursul Managementul campaniilor de marketing digital asigură echipelor de marketing suportul teoretic și practic necesar pentru creșterea performanței în dezvoltarea și implementarea campaniilor de marketing și a rezultatelor în activitățile de marketing online și promovare a companiei în mediul digital.

Digital Marketing Essentials

Cursul Digital Marketing Essentials asigură suportul teoretic și practic necesar pentru conceperea și gestionarea campaniilor eficiente de marketing digital. Este un sprijin esențial pentru angajații din departamentele de marketing și comunicare, precum și pentru cei aflați la început de drum în acest domeniu.

Bridging the Sales & Marketing Divide

Descoperiți modalități practice de depășire a provocărilor reale și modalități eficiente de creștere a vânzărilor prin construirea unui suport solid și a unei colaborări de succes între departamentele de marketing și vânzări.

Web Usability

Descoperiți modalități practice de a analiza comportamentul tipic al utilizatorilor on-line și de a adapta designul urmând instrucțiuni detaliate de utilizare pentru diferite elemente de pagină și tipuri de pagini.

Training în comunicare și vorbire în public

Acest training în comunicare și vorbire în public transferă participanţilor instrumentele şi tehnicile de care au nevoie pentru a se simţi confortabil cu ei înșiși, dar şi cu audienţa lor atunci când vorbesc în public, construind prezentări de impact atât în interiorul companiilor cât și în fața clienților sau a unor audiențe largi.

Marketing digital pentru non-marketeri

Cursul Marketing digital pentru non-marketeri asigură echipelor mixte de marketing formate fie din profesioniști noi, fie din profesioniști cu experiență în marketingul tradițional, fie echipelor de vânzări suportul teoretic necesar. Este un curs intensiv  care vă asigură parcurgerea conceptelor și noțiunilor fundamentale de marketing online.

Evaluarea campaniilor de marketing

Echipele de marketing au nevoie să demonstreze rentabilitatea acțiunilor de marketing atât pentru a-și putea susține bugetul în cadrul board-ului, cât și pentru a evalua rezultatele și eficiența campaniilor derulate.  Cursul oferă soluții de cuantificare și evaluare a contribuției marketingului la creșterea valorii afacerii.

Digital Analytics  

Cursul Digital Analytics urmărește modul în care activitățile de marketing digital pot fi monitorizate, măsurate, analizate și optimizate cu succes pentru a îmbunătăți rezultatele și rentabilitatea investiției. Măsurarea activităților de marketing digital este una dintre principalele provocări cu care se confruntă organizațiile astăzi, iar instrumentele, exemplele și soluțiile potrivite pot evalua și contribuția marketingului digital la creșterea valorii afacerii.

 Monitorizarea campaniilor de marketing digital

Cursul Monitorizarea campaniilor de marketing digital se adresează organizațiilor interesate să își crească competențele digitale învățând cum se planifică și cum se evaluează o campanie de marketing digital. Este un curs practic de marketing digital.

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

Ce spun clienţii?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.