Strategie și inovație în managementul de produs
Instrumente esențiale pentru Product Management
Scop
- Cursul de managementul produselor asigură specialiștilor din companii instrumente practice pentru a construi, dezvolta și gestiona eficient o strategie de management și planificare de produs, contribuind la creșterea performanței organizațiilor.
Cui se adresează?
Cursul de management al produselor se adresează tuturor celor implicați în procese și decizii legate de creare, dezvoltare, lansare și management de produs, de la brand manageri, coordonatori sau manageri de marketing la responsabili de dezvoltare sau achiziții, proprietarilor de afaceri din diverse domenii, de la start-up-uri la companii mari. Este un curs util tuturor celor care au nevoie să afle cum se construiește și cum se gestionează eficient o strategie de management și planificare de produs.
Structură curs
ARII DE CONȚINUT ACOPERITE:
- De la Product Vision și strategia de produs la planificare și tactici;
- Gestionarea portofoliului de produse existent: gestionarea creșterii, gestionarea produselor mature și deciziile de retragere de produse;
- Construirea de Value Proposition și Product Positioning;
- Analiza pieței și procesul de creare de produse noi (new product development, NPD)
- Analiza rezultatelor și pașii următori;
- Exerciții, teme, exemple, inspirație, checklist-uri și instrumente.
AGENDA
Ziua 1 (09:30 – 13:00):
- Introducere și obiective de training
- Product Management: ce este și ce include?
- Metoda de planificare SOSTAC® pentru auditul mediului extern. Cum ajută să identificăm oportunitățile și amenințările din piață pentru servicii și produse noi
- Instrumente pentru managementul portofoliului de produs: BCG Growth-Share Matrix
Ziua 2 (09:30 – 13:00):
- Obiective de produs
- Strategia de produs: Abordare Inside-Out și Outside-In
- Propuneri de valoare relevante. Cum le dezvoltăm și cum le comunicăm?
- Product positioning statement ca instrument de clarificare a valorii oferite și segmentului de clienți vizat
Ziua 3 (09:30 – 13:00):
- Dezvoltarea de produs: abordări și alternative
- Elemente cheie de planificare, dezvoltarea roadmap-ului pe termen scurt și mediu
- Cum eficientizăm resursele cu o abordare MVP – minimum viable product
Ziua 4 (09:30 – 13:00):
- Go-to-Market Strategie și execuție. Dezvoltarea planului anual de marketing de produs
- Planificarea lansărilor de produs și calendarul de comunicare
- Indicatori de performanță
- Instrumente și platforme digitale
- Concluzii
Cât costă?
280 euro + TVA
Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.
Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.
Unde?
Online, pe platforma Zoom.
Când este următorul curs?
Aprilie 2025