Strategie și inovație în managementul de produs

Instrumente esențiale pentru Product Management

Scop

  • Cursul de managementul produselor asigură specialiștilor din companii instrumente practice pentru a construi, dezvolta și gestiona eficient o strategie de management și planificare de produs, contribuind la creșterea performanței organizațiilor.

Cui se adresează?

Cursul de management al produselor se adresează tuturor celor implicați în procese și decizii legate de creare, dezvoltare, lansare și management de produs, de la brand manageri, coordonatori sau manageri de marketing la responsabili de dezvoltare sau achiziții, proprietarilor de afaceri din diverse domenii, de la start-up-uri la companii mari. Este un curs util tuturor celor care au nevoie să afle cum se construiește și cum se gestionează eficient o strategie de management și planificare de produs.

Structură curs

ARII DE CONȚINUT ACOPERITE:

  • Strategia de produs pas cu pas; roadmap;
  • Abordări și bune practici de management și planificare de produs;
  • Analiza pieței și a portofoliului de produse;
  • Procesul de creare de produse noi (new product development, NPD): generarea de idei și screening-ul, dezvoltarea și testarea conceptului, analiza de business, dezvoltarea, testarea produselor și lansarea produselor;
  • Gestionarea produselor post-lansare, gestionarea creșterii, gestionarea produselor mature și deciziile de retragere de produse;
  • Evaluarea performanței organizaționale și planificarea acțiunilor pentru îmbunătățirea managementului produselor în organizația în care lucrează participanții;
  • Provocări și cauze pentru care produsele eșuează; cum se poate reduce rata de eșec. Exerciții și exemple.

AGENDA

Ziua 1 (10:00 – 16:00):
Introducere și obiective de training;
De la viziune si obiective la strategia de business;
Cum definim succesul?
Strategia de produs pas cu pas;
Etape din ciclul de viață al produsului;
Product portfolio management: exploit vs explore;
Cum ne folosim de Business Model Generation si Value Proposition?
Despre USP, ESP, HSP si product positioning
Ziua 2: (10:00 – 16:00):
Design Thinking sau cum sa ne folosim de gandirea de designer pentru a inova sau imbunatati produsele;
Futures Thinking sau cum sa exploram, exploatam sau sa generam trenduri;
Provocări și elemente care influenteaza succesul unui produs. Cum putem influenta rezultatele?
Cum implementăm strategia?
„Product Roadmap” si planul tactic pentru VUCA world;
Principii Lean si cum ne ajuta in Product Management;
Principii Agile si cum ne ajuta in Product Management;
Ce înseamnă “SCRUM” si “KANBAN” si cum funcționează?
Ziua 3: (10:00 – 13:00):
Diferenta dintre Pretotyping si Prototyping si cum conducem experimente pentru fiecare in parte;
Ce este un Minimum Viable Product (MVP), cand il lansam si sub ce forma?
Cum măsurăm rezultatele? Cum ajustam strategia, product roadmap-ul si planul tactic?
Cum sarbatorim?
Recapitulare. Key learning points.
Q&A

Cât costă?

280 euro + TVA   

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Unde?

Online, pe platforma Zoom.

Profitați de acest curs în abonamentul de training individual!

AFLAȚI MAI MULTE!

Când este următorul curs?

2-3 iunie 2021, 10:00-16:00 și 4 iunie 2021, 10:00-13:00

9-10 noiembrie 2021, 10:00-16:00 și 11 noiembrie 2021, 10:00-13:00 

TRAINER

Andrei Dinulescu

Andrei Dinulescu

Nivel curs

Mediu

Cursuri complementare

Programați o discuție de consiliere!

Haideți să discutăm direct care sunt cele mai bune opțiuni de training pentru dumneavoastră!

Contactați-ne acum

Ce spun cursanţii?

Raluca Raitan

Un curs foarte util pentru oricine lucrează în product management sau dorește să-și structureze informațiile. Tool-uri noi și interdisciplinaritate.

Raluca Raitan, Digital Product Manager, BRD
VEZI MAI MULTE