Strategie și inovație în managementul de produs

Instrumente esențiale pentru Product Management

Scop

  • Cursul de managementul produselor asigură specialiștilor din companii instrumente practice pentru a construi, dezvolta și gestiona eficient o strategie de management și planificare de produs, contribuind la creșterea performanței organizațiilor.

Cui se adresează?

Cursul de management al produselor se adresează tuturor celor implicați în procese și decizii legate de creare, dezvoltare, lansare și management de produs, de la brand manageri, coordonatori sau manageri de marketing la responsabili de dezvoltare sau achiziții, proprietarilor de afaceri din diverse domenii, de la start-up-uri la companii mari. Este un curs util tuturor celor care au nevoie să afle cum se construiește și cum se gestionează eficient o strategie de management și planificare de produs.

Structură curs

ARII DE CONȚINUT ACOPERITE:

  • De la Product Vision și strategia de produs la planificare și tactici;
  • Gestionarea portofoliului de produse existent: gestionarea creșterii, gestionarea produselor mature și deciziile de retragere de produse;
  • Construirea de Value Proposition și Product Positioning;
  • Analiza pieței și procesul de creare de produse noi (new product development, NPD) folosind instrumente și mindsets din metodologia Design Thinking;
  • Mod de lucru și implementare folosind instrumente și principii din metodologiile Lean Start-up și Agile;
  • Analiza rezultatelor și pașii următori;
  • Exerciții, teme, exemple, inspirație, checklist-uri și instrumente.

AGENDA

Ziua 1 (09:30 – 13:00):

  • Introducere vizuală și obiective de training
  • De la viziunea de produs la strategia de produs
  • Product portfolio management: Exploit vs Explore
  • Etape din ciclul de viață al produsului și corelarea cu tipologia de clienți
  • Tactici specifice fiecărei etape din ciclul de viață al produsului

Ziua 2 (09:30 – 13:00):

  • Value proposition – de la USP la ESP și chiar HSP
  • Product positioning statement ca instrument de clarificare a valorii oferite și segmentului de clienți vizat
  • Design Thinking sau cum să ne folosim de gândirea de designer pentru a inova sau îmbunătăți produsele
  • Ce inseamnă “human centered research” + metodologii, tehnici și instrumente folosite

Ziua 3 (09:30 – 13:00):

  • Despre Ideation & Co-creation și metode și instrumente creative pentru realizarea lor
  • Diferența dintre Pretotyping și Prototyping și cum conducem experimente pentru fiecare în parte
  • Ce este un Minimum Viable Product (MVP), când îl lansăm și sub ce forma?
  • Despre Lean Start-up și cum ne ajută în Product Management

Ziua 4 (09:30 – 13:00):

  • Principii Agile și cum ne ajută în Product Management
  • Ce înseamnă „SCRUM” & „KANBAN” și cum funcționează?
  • Cum măsurăm rezultatele și ce facem cu ele?
  • Recapitulare. Key learning points

Cât costă?

280 euro + TVA   

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Unde?

Online, pe platforma Zoom.

Profitați de acest curs în abonamentul de training individual!

AFLAȚI MAI MULTE!

Când este următorul curs?

TRAINER

Andrei Dinulescu

Andrei Dinulescu

Nivel curs

Mediu

Cursuri complementare

Rezervați-vă loc din timp!

ÎNSCRIEȚI-VĂ ACUM

Ce spun cursanţii?

Raluca Raitan

Un curs foarte util pentru oricine lucrează în product management sau dorește să-și structureze informațiile. Tool-uri noi și interdisciplinaritate.

Raluca Raitan, Digital Product Manager, BRD
VEZI MAI MULTE