Strategie și inovație în managementul de produs

Instrumente esențiale pentru Product Management

Scop

  • Cursul de managementul produselor asigură specialiștilor din companii instrumente practice pentru a construi, dezvolta și gestiona eficient o strategie de management și planificare de produs, contribuind la creșterea performanței organizațiilor.

Cui se adresează?

Cursul de management al produselor se adresează tuturor celor implicați în procese și decizii legate de creare, dezvoltare, lansare și management de produs, de la brand manageri, coordonatori sau manageri de marketing la responsabili de dezvoltare sau achiziții, proprietarilor de afaceri din diverse domenii, de la start-up-uri la companii mari. Este un curs util tuturor celor care au nevoie să afle cum se construiește și cum se gestionează eficient o strategie de management și planificare de produs.

Structură curs

ARII DE CONȚINUT ACOPERITE:

  • De la Product Vision și strategia de produs la planificare și tactici;
  • Gestionarea portofoliului de produse existent: gestionarea creșterii, gestionarea produselor mature și deciziile de retragere de produse;
  • Construirea de Value Proposition și Product Positioning;
  • Analiza pieței și procesul de creare de produse noi (new product development, NPD)
  • Analiza rezultatelor și pașii următori;
  • Exerciții, teme, exemple, inspirație, checklist-uri și instrumente.

AGENDA

Ziua 1 (09:30 – 13:00):

  • Introducere și obiective de training
  • Product Management: ce este și ce include?
  • Metoda de planificare SOSTAC® pentru auditul mediului extern. Cum ajută să identificăm oportunitățile și amenințările din piață pentru servicii și produse noi
  • Instrumente pentru managementul portofoliului de produs: BCG Growth-Share Matrix

Ziua 2 (09:30 – 13:00):

  • Obiective de produs
  • Strategia de produs: Abordare Inside-Out și Outside-In
  • Propuneri de valoare relevante. Cum le dezvoltăm și cum le comunicăm?
  • Product positioning statement ca instrument de clarificare a valorii oferite și segmentului de clienți vizat

Ziua 3 (09:30 – 13:00):

  • Dezvoltarea de produs: abordări și alternative
  • Elemente cheie de planificare, dezvoltarea roadmap-ului pe termen scurt și mediu
  • Cum eficientizăm resursele cu o abordare MVP – minimum viable product

Ziua 4 (09:30 – 13:00):

  • Go-to-Market Strategie și execuție. Dezvoltarea planului anual de marketing de produs
  • Planificarea lansărilor de produs și calendarul de comunicare
  • Indicatori de performanță
  • Instrumente și platforme digitale
  • Concluzii

Cât costă?

280 euro + TVA   

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Unde?

Online, pe platforma Zoom.

Profitați de acest curs în abonamentul de training individual!

AFLAȚI MAI MULTE!

Când este următorul curs?

3, 4, 10 și 11 octombrie

TRAINER

Cristina Serban

Cristina Șerban

Nivel curs

Mediu

Cursuri complementare

Rezervați-vă loc din timp!

ÎNSCRIEȚI-VĂ ACUM

Ce spun cursanţii?

Raluca Raitan

Un curs foarte util pentru oricine lucrează în product management sau dorește să-și structureze informațiile. Tool-uri noi și interdisciplinaritate.

Raluca Raitan, Digital Product Manager, BRD
VEZI MAI MULTE