Strategie și inovație în managementul de produs

Instrumente esențiale pentru Product Management

Scop

  • Cursul de management produselor asigură specialiștilor din companii instrumente practice pentru a construi, dezvolta și gestiona eficient o strategie de management și planificare de produs, contribuind la creșterea performanței organizațiilor.

Cui se adresează?

Cursul de management al produselor se adresează tuturor celor implicați în procese și decizii legate de creare, dezvoltare, lansare și management de produs, de la brand manageri, coordonatori sau manageri de marketing la responsabili de dezvoltare sau achiziții, proprietarilor de afaceri din diverse domenii, de la start-up-uri la companii mari. Este un curs util tuturor celor care au nevoie să afle cum se construiește și cum se gestionează eficient o strategie de management și planificare de produs.

Structură curs

ARII DE CONȚINUT ACOPERITE:

  • Strategia de produs pas cu pas; roadmap;
  • Abordări și bune practici de management și planificare de produs;
  • Analiza pieței și a portofoliului de produse;
  • Procesul de creare de produse noi (new product development, NPD): generarea de idei și screening-ul, dezvoltarea și testarea conceptului, analiza de business, dezvoltarea, testarea produselor și lansarea produselor;
  • Gestionarea produselor post-lansare, gestionarea creșterii, gestionarea produselor mature și deciziile de retragere de produse;
  • Evaluarea performanței organizaționale și planificarea acțiunilor pentru îmbunătățirea managementului produselor în organizația în care lucrează participanții;
  • Provocări și cauze pentru care produsele eșuează; cum se poate reduce rata de eșec. Exerciții și exemple.

AGENDA

ZIUA 1.  DEZVOLTAREA DE PRODUS, DE LA STRATEGIE DE PRODUS LA PRODUCT ROADMAP

Conținut. Tematică

  • Introducere și obiective de training;
  • De la viziune la strategie / reguli și bune practici;
  • Strategia de produs pas cu pas;
  • Cum implementăm strategia?
  • „Product Roadmap” – definiții, scop, modele, exemple, cerințe;
  • Cum aliniem stakeholderii? Cum susținem și influențăm luarea deciziilor?

Provocări și cauze pentru care produsele eșuează; cum se poate reduce rata de eșec.

Instrumente aplicate

  • Definirea strategiei de produs;
  • „Product Roadmap”;
  • Exerciții și exemple.

ZIUA 2.  PRODUCT LYFECYCLE, CUSTOMER DEVELOPMENT, ROADMAP IMPLEMENTATION

  • Cele patru etape din ciclul de viață al produsului;
  • Agile Product Management;
  • Ce înseamnă “SCRUM” și cum funcționează?
  • Ce înseamnă “Kanban” și cum funcționează?
  • Înțelegerea conceptului de persona și folosirea sa ca instrument de lucru în managementul de produs;
  • Ce este un Minimum Viable Product (MVP) și cum conducem un experiment de management de produs?
  • Cum definim succesul? Cum măsurăm rezultatele?

Recapitulare. Key learning points.

Instrumente aplicate

  • Persona pentru management de produs;
  • Construirea unui Minimum Viable Product (MVP);
  • Exercițiu

Cât costă?

1250 lei + TVA   

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Unde?

Palatul Noblesse, Str. Sfinților nr.7, București

Când este următorul curs?

11-12 noiembrie – 9:30 -17:00 (curs în sală) sau 10-11 noiembrie, 10:00-16:00 și 12 noiembrie 10:00-13:00 (curs online).

TRAINER

Andrei Dinulescu

Andrei Dinulescu

Nivel curs

Mediu

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii și înscriere!

Programați o discuție sau o întâlnire pentru a afla care este cel mai potrivit program de training pentru dumeavoastră!

APLICĂ ACUM

Ce spun cursanţii?

”Cele mai bune cursuri de marketing din România”

Raluca Raitan, Product Marketing Manager, Leumi Bank
VEZI MAI MULTE