CAMPANII DE MARKETING CU REZULTATE

Cum planificați, integrați și monitorizați campanii eficiente?

Cum vă ajută?

Fie că sunteți la început în domeniul marketingului, fie că doriți să perfecționați procesul de planificare, execuție și evaluare a campaniilor, veți beneficia de toate instrumentele pentru a obține rezultate mai bune.

Este un curs 100% practic, în care veți învăța cum să gândiți concepte de campanii, cum să folosiți date și insight-uri pentru a ajunge în mintea și inima consumatorilor, cum să coordonați resurse interne, dar și furnizori externi, cum să integrați canalele digitale cu cele offline. Toate acestea prin exerciții, exemple aplicate și studii de caz, aprofundate alături de un practician experimentat!

De ce un curs aplicat de planificare a campaniilor?

Cursul se adresează tuturor practicienilor care doresc să obțină rezultate și mai bune într-un proces exersat și rodat de planificare, implementare și evaluare a campaniilor de marketing, alături de un profesionist cu experiență.

Cursul îi sprijină pe toţi cei care își doresc acces rapid la cel mai relevant și valoros know-how de planficare a campaniilor în limba română și nu au timp pentru un curs certificat în contextul pieței locale. În egală măsură, vine în sprijinul cursanților deja înscriși în programe CIM care își doresc mai multă interacțiune, mai multe instrumente și resurse şi exemple aplicate în contextul din România, în completarea formării și certificării internaționale.

Ce exersați și aprofundați?

  • Cum folosiți o abordare simplă, dar cuprinzătoare de management de campanii? Pași, etape în planificarea campaniilor multichannel
  • Cum setați obiective de marketing și comunicare ce susțin obiectivele de business

ale companiei?

  • Cum alegeți instrumente, canale media și de comunicare pentru a vă atinge aceste obiective?
  • Cum adoptați un mod de lucru care să mențină clientul și audiențele cheie în centrul întregului proces?
  • Cum măsurați și evaluați performanța?

Cui se adresează?

Specialişti în marketing și comunicare care au nevoie de metode și instrumente practice pentru construcția unei campanii de marketing eficiente și care să contribuie la dezvoltarea business-ului.

Coordonatori, responsabili, manageri de marketing sau antreprenori din întreprinderi mici și mijlocii, fără o pregătire de profil, specialiști în comunicare și relații publice, implicați în coordonarea și evaluarea campaniilor de marketing.

Structură curs

Cursul este alcătuit din patru module:

  1. Instrumente de planificare a campaniilor;
  2. Tehnici de execuție și implementare;
  3. Comunicare integrată multichannel;
  4. Evaluarea campaniilor de marketing.

Modul 1. Instrumente de planificare a campaniilor

09:00 – 09:45  Modelul de planificare a unei campanii și structura unui brief ideal
Activitate 1: Cum ştim când o campanie de marketing e bună?

09:45 – 10:30  Context organizațional și identificarea audienţelor relevante
Activitate 2: Ce provocare de business trebuie să rezolvăm?

10:30 – 10:45  Pauză

10:45 – 11:30  Setarea obiectivelor de campanie
Activitate 3: Cum arată eșecul unei campanii?  (studiu de caz)

11:30 – 12:30  Audienţa vizată (descriere demografică şi comportamentală)
Activitate 4: Cât de bine înțelegi ce își dorește audiența ta?

Modul 2.  Tehnici de execuție și implementare

09:00 – 10:30 Strategie de campanie: Crearea propunerilor de valoare (value  propositions)
                         Activitate 5: Cum facem campanii pe care clienții le remarcă?

10:30 – 10:45  Pauză

10:45 – 12:30  Implementarea campaniei: Mesaj, Touchpoints, Planificare media
Activitate 6: Cum ajung eficient la inima și în gândul audienței?
Recapitulare și încheiere

Modul 3. Comunicare integrată multichannel. 

09:00 – 10:30 Implementarea campaniei: Mesaj, Touchpoints, Planificare media

10:30 – 10:45  Pauză

10:45 – 12:30  Implementarea campaniei
Activitate 6: Cum ajung eficient la inima și în gândul audienței?

Modul 4. Evaluarea campaniilor de marketing

09:00 – 10:30 Evaluarea campaniilor de marketing. Evaluarea rezultatelor
Activitate 7: Cum măsurăm performanța campaniei? (studiu de caz)

10:30 – 10:45 Pauză

10:45 – 12:30 Workshop:  Construiește un brief (caz aplicat pe situație reală)
Recapitulare și încheiere

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Haideţi să discutăm care ar fi cea mai potrivită soluţie de training!

Progamaţi o discuţie de consiliere!

Număr recomandat de participanți

8-15

TRAINER

Laura Mihaila

Laura Mihăilă Andrei

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

SCRIEȚI-NE!

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.