Marketing Planning in Practice

Cui se adresează?

Cursul de marketing aplicat se adresează celor care își doresc să înțeleagă rapid noțiunile de bază sau aspiră la o carieră în domeniu și sunt la început de drum. Le este foarte util celor care lucrează în arii complementare, cum ar fi vânzări, procurement, relații cu clienții și își doresc să exploreze această arie, dar și tuturor celor care lucrează în agenții de publicitate sau marketing digital și au nevoie să înțețeagă mai bine prioritățile și obiectivele clienților.

Cum vă ajută?

Cursul intensiv Marketing Planning in Practice oferă un parcurs sistematic și concentrat de instrumente și noțiuni de marketing ilustrate prin exemple aplicate și studii de caz din România .Întreaga prezentare a cursului se bazează pe modelul SOSTAC®, al treilea cel mai popular model de marketing din lume în sondajul Chartered Institute of Marketing (CIM), ușor de reținut și asigură structurarea planurilor pentru diferite activități de planificare.

Participarea la curs vă ajută să vă însușiți o bază de noțiuni și instrumente de marketing suficiente pentru a întelege domeniul, dar și deciziile strategice de marketing care se iau în cadrul companiei.

Structură curs

AUDIT, OBIECTIVE, STRATEGIE

1. Analiza situației: UNDE SUNTEM ACUM?

a. Cum performăm?
b. Care sunt avantajele noastre competitive (și atuurile de marketing)?
c. Ne concentrăm pe cele mai relevante segmente de clienți? Cu cel mai mare potențial accesibil de piață?
d. Folosim cele mai potrivite canale pentru comunicare și distribuție?
e. Oportunități și evaluarea lor. Cum stabilim priorități în oportunități?

2. Planificare în practică: UNDE NE DORIM SĂ AJUNGEM?

a. Obiective de marketing
b. Obiectivele de comunicare

3. Strategia (“the big picture”): CUM AJUNGEM ACOLO?

a. Segmentare – Cum segmentăm piața?
b. Targetare- Pe ce segmente de piață dorim să ne concentrăm?
c. Poziționare – Cum ne articulăm și comunicăm diferența?

TACTICI, MĂSURARE, EVALUARE 

1. Tacticile de marketing (detaliile strategiei ): CUM AJUNGEM UNDE NE-AM PROPUS?

a. Ce mesaje dorim să comunicăm?
b. Unde comunicăm? Pe ce canale?
c. Avem resursele/ bugetele necesare?

2. Evaluare și măsurare: CUM NE ASIGURĂM CĂ AM AJUNS UNDE NE-AM PROPUS?

a. Cum măsurăm performanța și ce indicatori folosim?
b. Instrumente și resurse pentru măsurare și monitorizare.

3. Recapitulare. Instrumente. Key learning points.

Cât costă?

280 euro + TVA   

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Unde?

Offline, în București.

Trainer

Andra Mura este Senior Brand Manager la Mondelez International si are o experiență de peste 15 ani în Marketing. De-a lungul carierei, a acumulat expertiză lucrând pentru companii de renume precum Coca-Cola și Dormeo, contribuind la dezvoltarea unor strategii inovatoare și de succes. Cu o viziune strategică și o abordare creativă, Andra joacă un rol cheie în creșterea portofoliului de produse pe o piață competitivă și dinamică.

Profitați de acest curs în abonamentul de training individual!

AFLAȚI MAI MULTE!

Când este următorul curs?

3, 4 aprile 2025 de la 9:30 la 17:00

TRAINER

Andra Mura

Nivel curs

Mediu

Cursuri complementare

Rezervați-vă loc din timp!

ÎNSCRIEȚI-VĂ ACUM
VEZI MAI MULTE