ÎNVAȚĂ DE LA UN PROFESIONIST CE NU POȚI ÎNVĂȚA SINGUR
Crește perfomanțele campaniilor de promovare desfășurate în mediul online
Cum vă ajută?
Accesează un curs de marketing digital 100% personalizat pe nevoile tale și ale companiei în care profesezi. Formula 1-2-1 îți permite să interacționezi cu un expert în marketing online care te va ghida, te va consilia și învăța să crești perfomanțele campaniilor de promovare desfășurate în mediul online.
Cui se adresează?
Seria de 4 întâlniri cu obiectiv de creștere a perfomanțelor digitale este ideală pentru:
- Profesioniști în marketing digital care întâlnesc provocări în gestionarea și optimizarea platformelor de promovare digitale precum Google Ads, Google Merchant Center, Facebook Ads, YouTube;
- Persoanelor debutante în specializarea în marketing digital care simt nevoia de un boost de informație, organizare și consolidare a abordărilor, perfect adaptate stadiului în care se află;
- Managerilor de departamente care colaborează cu agenții de publicitate, care doresc să obțină cele mai recente informații în domeniul digital, actualizări despre platformele utilizate și modul de optimizare a campaniilor, direcții de raportare eficientă și interacțiuni constructive în relația cu partenerii lor;
- Persoanelor cu funcție de execuție în marketing digital care își doresc o înțelegere avansată a universului online, acces la sfaturile unui expert și soluții aplicabile în campaniile curente.
Structură curs
Chestionar de briefing asupra nevoilor curente, așteptărilor și experienței participantului.
4 module de câte 60 minute structurate astfel:
Modul 1 – Campanii de promovare în universul Google
Tipuri de campanii desfășurate & sfaturi de optimizare
Indicatori relevanți în funcție de mediul de promovare
Modele de workflow pentru eficientizarea campaniilor noi
Modul 2 – Analiză și raportare prin Google Analytics
Personalizare contului Analytics în funcție de nevoile de business
Rapoarte esențiale în evaluare
Impactul utilizării Tag Manager
Moduri de tracking și atribuire
Modul 3 – Raportarea campaniilor
Utilizare Data Studio și integrare cu campaniile curente
Tipuri de rapoarte și corelații
Personalizarea unui dashboard cu indicatori
Realizarea de rapoarte în timp real
Modul 4 – Evaluare și optimizare
Abordări în interpretarea rezultatelor unei campanii
Sfaturi practice de optimizare și frecvența implementărilor
Soluții specifice pentru situații punctuale evidențiate în sesiunile anterioare
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
One to One
TRAINER
Elena Dobre
Nivel curs
Intermediar
Cursuri complementare
Ce spun companiile?
HERBALIFE
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.