ÎNVAȚĂ DE LA UN PROFESIONIST CE NU POȚI ÎNVĂȚA SINGUR

 Crește perfomanțele campaniilor de promovare desfășurate în mediul online

Cum vă ajută?

Accesează un curs de marketing digital 100% personalizat pe nevoile tale și ale companiei în care profesezi. Formula 1-2-1 îți permite să interacționezi cu un expert în marketing online care te va ghida, te va consilia și învăța să crești perfomanțele campaniilor de promovare desfășurate în mediul online.

Cui se adresează?

Seria de 4 întâlniri cu obiectiv de creștere a perfomanțelor digitale este ideală pentru:

  • Profesioniști în marketing digital care întâlnesc provocări în gestionarea și optimizarea platformelor de promovare digitale precum Google Ads, Google Merchant Center, Facebook Ads, YouTube;
  • Persoanelor debutante în specializarea în marketing digital care simt nevoia de un boost de informație, organizare și consolidare a abordărilor, perfect adaptate stadiului în care se află;
  • Managerilor de departamente care colaborează cu agenții de publicitate, care doresc să obțină cele mai recente informații în domeniul digital, actualizări despre platformele utilizate și modul de optimizare a campaniilor, direcții de raportare eficientă și interacțiuni constructive în relația cu partenerii lor;
  • Persoanelor cu funcție de execuție în marketing digital care își doresc o înțelegere avansată a universului online, acces la sfaturile unui expert și soluții aplicabile în campaniile curente.

Structură curs

Chestionar de briefing asupra nevoilor curente, așteptărilor și experienței participantului.

4 module de câte 60 minute structurate astfel:

Modul 1 –  Campanii de promovare în universul Google

Tipuri de campanii desfășurate & sfaturi de optimizare

Indicatori relevanți în funcție de mediul de promovare

Modele de workflow pentru eficientizarea campaniilor noi

Modul 2 – Analiză și raportare prin Google Analytics

Personalizare contului Analytics în funcție de nevoile de business

Rapoarte esențiale în evaluare

Impactul utilizării Tag Manager

Moduri de tracking și atribuire

Modul 3 – Raportarea campaniilor

Utilizare Data Studio și integrare cu campaniile curente

Tipuri de rapoarte și corelații

Personalizarea unui dashboard cu indicatori

Realizarea de rapoarte în timp real

Modul 4 – Evaluare și optimizare

Abordări în interpretarea rezultatelor unei campanii

Sfaturi practice de optimizare și frecvența implementărilor

Soluții specifice pentru situații punctuale evidențiate în sesiunile anterioare

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Haideţi să discutăm care ar fi cea mai potrivită soluţie de training!

Progamaţi o discuţie de consiliere!

 One to One

TRAINER

Elena Dobre

Elena Dobre

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

SCRIEȚI-NE!

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.