Marketing aplicat prin exemple

Instrumente utile, noțiuni explicate cu exemple, dinamică de grup, exerciții și studii de caz

Cum vă ajută?

Cursul intensiv Marketing Essentials  oferă un parcurs sistematic și concentrat de instrumente și noțiuni de marketing ilustrate prin exemple aplicate și studii de caz din România și din străinătate.Întreaga prezentare a cursului se bazează pe modelul SOSTAC®, al treilea cel mai popular model de marketing din lume în sondajul Chartered Institute of Marketing (CIM), ușor de reținut și asigură structurarea planurilor pentru diferite activități de planificare.În plus, toate noțiunile sunt abordate din perspectiva “PROVOCARE” și “SOLUȚIE”, cu recomandări de instrumente utile, de bune practici pentru rezolvarea “problemei” întâmpinate sau ponturi pentru a evita capcane sau greșeli costisitoare de la profesioniști de marketing care s-au lovit de ele în practică și în lumea reală a business-ului.Participarea la cele două zile de curs vă ajută să vă însușiți o bază de noțiuni și instrumente de marketing suficiente pentru a întelege domeniul, dar și deciziile strategice de marketing care se iau în cadrul companiei.

Cui se adresează?

Cursul de marketing aplicat se adresează celor care își doresc să înțeleagă rapid noțiunile de bază sau aspiră la o carieră în domeniu și sunt la început de drum. Le este foarte util celor care lucrează în arii complementare, cum ar fi vânzări, procurement, relații cu clienții și își doresc să exploreze această arie.

Structură curs

Ziua întâi

1.Analiza situației: UNDE SUNTEM ACUM?

a. Cum performăm?
b. Care sunt avantajele noastre competitive (și atuurile de marketing)?
c. Ne concentrăm pe cele mai bune segmente de clienți? Cu cel mai mare potențial accesibil de piață?
d. Folosim cele mai potrivite canale pentru comunicare și distribuție?
e. Ce evenimente sau tendințe pe care nu le pot controla pot avea impact asupra afacerii mele?

         2.Privind spre viitor: UNDE NE DORIM SĂ AJUNGEM?

a. Obiective de business
b. Obiective de marketing
c. Obiectivele comunicării de marketing

3. Strategia (“the big picture”): CUM AJUNGEM ACOLO?

a. Segmentare – Cum segmentăm piața?
b. Targeting – Pe ce segmente de piață dorim să ne concentrăm? – INVITAT SPECIAL: Andra Mura, Regional Brand Manager South-Central Europe la Mondelēz International
c. Poziționare – Cum dorim să fim percepuți în fiecare segment țintă?

Ziua a doua

1.Tacticile de marketing (the details): CUM MAI EXACT AJUNGEM ACOLO?

a. Ce instrumente de comunicare vom folosi?
b. Cum le vom folosi?
c. Ce mesaje dorim să comunicăm?
d. Suntem consecvenți pe diferite instrumente și mesaje?
e. Avem resursele/ bugetele necesare?

2.Destinația finală: CINE FACE? CE ȘI CÂND? CUM NE ASIGURĂM CĂ AM AJUNS UNDE NE-AM PROPUS? – Ana Maria Marinescu, Global Integrated Marketing Specialistla Honeywell.

a. Cine va face ce și când?
b. Ce resurse sunt necesare pentru fiecare acțiune?
c. Cum măsurăm performanța și ce indicatori folosim?
d. Responsabilitatea pentru măsuraree
e. Frecvența monitorizării
f. Instrumente și resurse pentru măsurare și monitorizare.

         3. Recapitulare. Instrumente. Key learning points.

Geanina Ghiculescu este Head of Retail Marketing la METRO Cash & Carry România, Chartered Marketer acreditat de Chartered Institute of Marketing si trainer la Institutul de Marketing. Cu peste 23 de ani experiență în retail (B2C/B2B) și FMCG din care 14 ani în marketing, Geanina a dezvoltat strategii de marketing de succes relansând pe piață brandul LaDoiPași. Oferă sprijin permanent echipelor de marketing din Europa și Asia în dezvoltarea strategiilor de marketing pentru rețelele de magazine de proximitate aflate în franciză. Este pasionată de comportamentul consumatorului care se schimbă foarte rapid datorită tehnologiei și internetului, însă se uită atent și la profilul antreprenorului independent ce trebuie să se reinventeze pentru a-și duce business-ul la următorul nivel, adaptându-se la tendințe și contextul de piață.

Cât costă?

950 lei + TVA   

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Unde?

Sediul Integral Edu, B-dul General Gheorghe Magheru Nr. 41, Et.1, Ap.1, Sector 1, București

Când este următorul curs?

13-14 martie 2020, 9:30 – 17:00

TRAINER

Geanina Ghiculescu

Geanina Ghiculescu

Nivel curs

Începător

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii și înscriere!

Programați o discuție sau o întâlnire pentru a afla care este cel mai potrivit program de training pentru dumeavoastră!

APLICĂ ACUM

Ce spun cursanţii?

Chartered Institute of Marketing CIM

”Azi totul se întâmplă în online. Nu putem trăi, respira și simți fără uneltele preferate: click, like, share, blogging.  Digital Gateway aduce în prim plan elementele de care ai nevoie pentru a avea succes în mediul online: de la înțelegerea mediilor digitale și până la mixul de marketing digital. Pe mine m-a ajutat foarte mult în monitorizarea și măsurarea campaniilor digitale. Abia aștept următoarea ediție!”

Raluca Costea, Art&Copy, More than Pub
VEZI MAI MULTE