SOLUȚII DE TEHNOLOGIE PENTRU MARKETING

Cum vă ajută tehnologia de marketing să atrageți și să păstrați clienți?

Cum vă ajută?

Să comunicăm personalizat, real-time și integrat pe toate canalele, cu fiecare client în parte, este una dintre cele mai arzătoare dorințe ale unui marketer, și totodată, una dintre cele mai mari provocări. Nu e suficient să comunicăm în online cât de mult ne permite bugetul, ci e nevoie să construim cu clienții o relație autentică, îmbinând tehnologia și creativitatea.

În acest workshop vom vedea în acțiune, din perspectiva unui marketer, ce înseamnă o platformă integrată de Marketing Automation, cum funcționează și cum contribuie la creșterea business-ului prin susținerea Customer Experience.

La final, participanții vor ști cum:

  • pot dezvolta o experiență unitară multi-channel utilizând tehnologia de marketing
  • să obțină insight-uri pe care sa le utilizeze eficient pentru creșterea gradului de engagement, conversie și retenție.
  • să abordeze un proiect de marketing automation sau CRM pentru a obține o soluție funcțională adaptată nevoilor companiei

Cui se adresează?

Profesioniștilor de marketing care vor să vadă cum funcționează o platformă tehnologică integrată de marketing automation și să afle mai multe despre cum aceasta poate deveni un motor de creștere a business-ului, prin valoarea adusă în experiența oferită clienților.

Structură curs

  1. Marketing Automation în contextul Marketing Technology, Customer Experience și Digital Transformation
  2. Cât este marketing și cât este IT în marketing automation?
  3. 360 Customer View. Cum urmărim un customer lifecycle? B2C şi B2B.
  4. Cum funcţionează în realitate: demonstraţie în  platforma integrată  Salesforce Marketing Cloud
  • HyperSegmentare și Personalizarea 1:1 scalabilă
  • Multichannel Customer Journey: tipuri de campanii și fluxuri de automatizare
  • Crearea conținutului pentru toate canalele digitale
  • Optimizarea conversiei: artificial intelligence, tracking și diferite tipuri de teste și rapoarte

5. Cum să alegi soluția tehnologică potrivită?
6. Ce nu știm sau uităm sa luăm în calcul când începem un proiect de marketing automation sau CRM?

Cât costă?

450 lei + TVA   

Preț special cursanți Institutul de Marketing: 250 lei + TVA

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Unde?

Sediul Integral Edu, B-dul General Gheorghe Magheru Nr. 41, Et.1, Ap.1, Sector 1, București

Când este următorul curs?

9 iulie 2020, 16:00 – 19:00

TRAINER

Carmen Bârleanu

Carmen Bârleanu

Nivel curs

Începător

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii și înscriere!

Programați o discuție sau o întâlnire pentru a afla care este cel mai potrivit program de training pentru dumeavoastră!

APLICĂ ACUM

Ce spun cursanţii?

Chartered Institute of Marketing CIM

”Azi totul se întâmplă în online. Nu putem trăi, respira și simți fără uneltele preferate: click, like, share, blogging.  Digital Gateway aduce în prim plan elementele de care ai nevoie pentru a avea succes în mediul online: de la înțelegerea mediilor digitale și până la mixul de marketing digital. Pe mine m-a ajutat foarte mult în monitorizarea și măsurarea campaniilor digitale. Abia aștept următoarea ediție!”

Raluca Costea, Art&Copy, More than Pub
VEZI MAI MULTE