CREȘTEȚI REZULTATELE DE BUSINESS CU KNOW HOW DE MARKETING

  Sprijiniți-vă echipa cu un curs de marketing aplicat!

Cum vă ajută?

Cursul  Marketing Fundamentals asigură echipelor de marketing sau celor cross- funcționale (vânzări, produs, customer service, achiziții, HR) baza teoretică necesară pentru o abordarea aliniată în proiectele comune.  Este un curs intensiv de două zile care vă asigură parcurgerea conceptelor și noțiunilor fundamentale de marketing.

  • Vă însușiți cunoștințele de bază pentru a putea începe și planifica proiecte de marketing, un set de instrumente operaționale și resurse pe care să le puteți adapta și utiliza în activitatea practică din organizațiile în care lucrați;
  • Primiți un suport de curs concentrat, în format electronic cu informații de bază structurate pe tema marketingului digital;
  • Aveți acces la exemple și studii de caz.

Cui se adresează?

Cursul Marketing Fundamentals se adresează tuturor celor care au nevoie de o bază solidă de noțiuni și instrumente de marketing care să-i ajute să se implice eficient în activitățile de profil din cadrul companiei sau să intre în zona marketingului din alte domenii conexe: vânzări, relații cu clienții. Este o variantă care îi poate sprijini pe cei care au intrat recent în departamentele de marketing din alte zone sau fără să aibă o pregătire academică sau practică.

Structură curs

Ziua 1

Concepte fundamentale. Audit. Obiective.

  1. Ce este marketingul? Rolul și funcțiile marketingului. Noțiuni fundamentale. Marketing în contexte diverse;
  2. De unde pornim într-o strategie de marketing? Auditul de marketing. Instrumente de audit, surse de date, procese, beneficii,  Competiție. Clienți;
  3. Cum putem sprijini obiectivele organizației? De la misiune, viziune, valori și obiective de business la obiective de marketing.

   

 Strategia de marketing

  1. Surse de avantaj competitiv și alternative strategice;
  2. Metode de segmentare, targetare și poziționare. Exemple și exerciții aplicate.

Ziua 2

 Implementare. Monitorizare  și măsurarea performanței

  1. De la strategie la tactici. Cum susţinem strategia companiei;
  2. Planurile de marketing: elemente cheie. Concentrare şi simplificare;
  3. Mixul de marketing extins – cei 7 P.  Exerciţii aplicate;
  4. Comunicarea în era digitală. Elemente de marketing online. Mixul de emarketing. Susținerea proceselor de vânzare prin marketing şi canale online;
  5. Indicatori de performanță. Evaluarea campaniilor de marketing.
  6. Key learning points. Feedback şi evaluare curs.

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Număr recomandat de participanți

8- 15

TRAINER

Oana Sav

Oana Sav

Nivel curs

Începător -Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.