MASTERCLASS E-commerce Growth

O sesiune specială de know-how pentru  creşterea performanţei vânzărilor în e-commerce

De ce un training  special pe modele de creştere în e-commerce?

Aveți nevoie de instrumente, exemple  și un model structurat de creştere a vânzărilor în online?

Participaţi la o experienţă specială de know-how! Un training de e-commerce cu PR Smith şi o sesiune de networking între profesioniști.

Cui se adresează?

Evenimentul se adresează directorilor de marketing din FMCG care doresc să își crească și să își optimizeze vânzările în e-commerce și dornici de know-how valoros, din cele mai autorizate surse, de informații actuale şi relevante din domeniu, dar și interacțiune și schimb de experiență cu colegii de breaslă.

Informaţia şi interacţiunea sunt deosebit de valoroase pentru profesioniștii pentru care managementul brandurilor s-a extins și pe canalele digitale şi care sunt responsabili de performanța produselor și a brandurilor prin e-commerce și au ca obiectiv creșterea performanţei pe platformele de e-commerce ale retailerilor din România.

De ce să nu ratați acest training unic?

Eveniment unic: Acest eveniment este organizat într-o ediție specială, unică și oferă o experiență de cunoaștere inedită, cu acces la cele mai relevante și actuale instrumente de e-commerce și interacțiune între profesioniști.

Training e-commerce premium:  Primiți acces la cel mai relevant know-how de profil de la un profesionist de anvergură internațională, autorul SOSTAC®, unul dintre cele mai folosite modele de planificare strategică la nivel global.

Contribuție la profesionalizarea industriei: Participând la acest eveniment, luați parte la construcția și optimizarea unui model de vânzare în e-commerce și veți fi primii care veți afla rezultatele.

Interacțiune cu alți manageri de top: Aveți ocazia să vă consultați și să interacționați cu profesioniști din poziții similare, dar şi alte industrii sau produse diferite.

Agendă

Partea 1 – 9:30- 12:30 – Training în limba engleză

E-commerce  Models for Growth. PR Smith. Trainer, autor si consultant.

FMCG Markets Changing (online; changing customer needs; new competitors; disruptors; partners);

Analysing FMCG e-Commerce  Success;

Thresholds e-Commerce Objectives (Mission/Purpose/Stakeholder Marketing + KPIs) e-Commerce Strategy 9 Key Variables including Omnichannel;

Tech Stack v Tech Spine (infrastructure);  Content Clusters; Lifetime Value;

e-Commerce Tactics: Personalisation adds value + Value Propositions; 

Constant Conversion Rate Optimisation ( +cross sell, upsell);

e-Commerce Execution: ensuring excellent e-Commerce execution (The Happiness Advantage) ;

e-Commerce Control   – what to watch –  Survival Sprints  – agile planning.

Pauză de prânz – 12:30- 13.30 – Virtual Lunch

O experiență culinară și apropiere socială între practicieni și profesioniști, sigură și de la distanță pentru cei din Bucureşti, oferită de Caroli.

Partea a 2-a – 13:30- 15:00 – Sesiune de discuţii.

Workshop interactiv pe modele de comunicare integrată de marketing pentru stimularea vânzărilor în on-line;

Input și concluzii.

Cine este PR Smith?

Renumit practician în marketing, speaker, scriitor și consultant, PR Smith este autorul celebrului model de marketing SOSTAC®, Situation, Objectives, Strategy, Tactics, Actions, Control, votat în topul celor mai performante modele de business de către Chartered Institute of Marketing (CIM).  Metoda SOSTAC® este folosită acum în întreaga lume ca un model de planificare de marketing ușor de aplicat şi ca instrument de training, alături de Institutul de Marketing pentru companiile din România.

PR Smith este autorul a numeroase cărți de planificare strategică, comunicare și digital marketing și este speaker TedX. Pe lângă SOSTAC®, specializările sale includ: strategie de marketing digital, planificare digitală, managementul schimbării, automatizare în marketing și creativitate în business și marketing.

Cine este Cristian Rizu?

Cristian este un profesionist cu peste 10 ani de experiență în ecommerce strategic, in industriile de FMCG, Pharma si Retail, sprijinind branduri precum Dettol, Durex, Finish, Nurofen, Strepsils, sau ale retailerului Noriel, să se dezvolte profitabil în ecommerce pe piețele din South Eastern Europe in 7 canale de vanzare online.

Investiție de training

295 Euro+ TVA

Absolvenții cursurilor certificate CIM beneficiază de preţul special de doar 195 Euro+ TVA.

Cereţi detalii şi rezervaţi-vă loc din timp!

Înscrieri AICI

 

Când are loc următoarea sesiune?

10 februarie 2022, 14:00-17:30

TRAINER

Paul Smith

INVITAT

Cristian Rizu

E-Commerce Senior

Nivel curs

Avansat

Cursuri complementare

Rezervați-vă loc din timp!

ÎNSCRIEȚI-VĂ ACUM

Ce spun cursanţii?

VEZI MAI MULTE

Ce spun profesioniștii experimentați care au urmat cursurile lui PR Smith?

“Learning evaluation scores were some of the highest I’ve seen, and the verbatim comments were always glowing.” Rob Lindsay, RBS, Reward Programme Lead

“Paul is leading cutting edge thinking, not just in the world of digital marketing but digital transformation across the C-suite. A captive speaker from whom I’ve learnt much.” Michael Rogers, Facebook Analytics

“Highly acclaimed planning system – even for experienced digital marketers.” David Green, former Head of Digital Marketing, KPMG

“Although most businesses are now doing digital marketing, nearly half don’t have a plan – that’s shocking! SOSTAC® gives you an awesomely simple framework to put that right.” David Chaffey, CEO Smart Insights

“The workshop on SOSTAC® was the single best workshop or seminar I’ve ever attended” Kevin Browning, Senior Global Brand Manager, Linkedin