MASTERCLASS E-commerce Growth

O sesiune specială de know-how pentru  creşterea performanţei vânzărilor în e-commerce

De ce un training  special pe modele de creştere în e-commerce?

Aveți nevoie de instrumente, exemple  și un model structurat de creştere a vânzărilor în online?

Participaţi la o experienţă specială de know-how! Un training de e-commerce cu PR Smith şi o sesiune de networking între profesioniști.

Cui se adresează?

Evenimentul se adresează directorilor de marketing din FMCG care doresc să își crească și să își optimizeze vânzările în e-commerce și dornici de know-how valoros, din cele mai autorizate surse, de informații actuale şi relevante din domeniu, dar și interacțiune și schimb de experiență cu colegii de breaslă.

Informaţia şi interacţiunea sunt deosebit de valoroase pentru profesioniștii pentru care managementul brandurilor s-a extins și pe canalele digitale şi care sunt responsabili de performanța produselor și a brandurilor prin e-commerce și au ca obiectiv creșterea performanţei pe platformele de e-commerce ale retailerilor din România.

De ce să nu ratați acest training unic?

Eveniment unic: Acest eveniment este organizat într-o ediție specială, unică și oferă o experiență de cunoaștere inedită, cu acces la cele mai relevante și actuale instrumente de e-commerce și interacțiune între profesioniști.

Training e-commerce premium:  Primiți acces la cel mai relevant know-how de profil de la un profesionist de anvergură internațională, autorul SOSTAC®, unul dintre cele mai folosite modele de planificare strategică la nivel global.

Contribuție la profesionalizarea industriei: Participând la acest eveniment, luați parte la construcția și optimizarea unui model de vânzare în e-commerce și veți fi primii care veți afla rezultatele.

Interacțiune cu alți manageri de top: Aveți ocazia să vă consultați și să interacționați cu profesioniști din poziții similare, dar şi alte industrii sau produse diferite.

Agendă

Partea 1 – 9:30- 12:30 – Training în limba engleză

E-commerce  Models for Growth. PR Smith. Trainer, autor si consultant.

FMCG Markets Changing (online; changing customer needs; new competitors; disruptors; partners);

Analysing FMCG e-Commerce  Success;

Thresholds e-Commerce Objectives (Mission/Purpose/Stakeholder Marketing + KPIs) e-Commerce Strategy 9 Key Variables including Omnichannel;

Tech Stack v Tech Spine (infrastructure);  Content Clusters; Lifetime Value;

e-Commerce Tactics: Personalisation adds value + Value Propositions; 

Constant Conversion Rate Optimisation ( +cross sell, upsell);

e-Commerce Execution: ensuring excellent e-Commerce execution (The Happiness Advantage) ;

e-Commerce Control   – what to watch –  Survival Sprints  – agile planning.

Pauză de prânz – 12:30- 13.30 – Virtual Lunch

O experiență culinară și apropiere socială între practicieni și profesioniști, sigură și de la distanță pentru cei din Bucureşti, oferită de Caroli.

Partea a 2-a – 13:30- 15:00 – Sesiune de discuţii.

Workshop interactiv pe modele de comunicare integrată de marketing pentru stimularea vânzărilor în on-line;

Input și concluzii.

Cine este PR Smith?

Renumit practician în marketing, speaker, scriitor și consultant, PR Smith este autorul celebrului model de marketing SOSTAC®, Situation, Objectives, Strategy, Tactics, Actions, Control, votat în topul celor mai performante modele de business de către Chartered Institute of Marketing (CIM).  Metoda SOSTAC® este folosită acum în întreaga lume ca un model de planificare de marketing ușor de aplicat şi ca instrument de training, alături de Institutul de Marketing pentru companiile din România.

PR Smith este autorul a numeroase cărți de planificare strategică, comunicare și digital marketing și este speaker TedX. Pe lângă SOSTAC®, specializările sale includ: strategie de marketing digital, planificare digitală, managementul schimbării, automatizare în marketing și creativitate în business și marketing.

Investiție de training

Trainingul de e-commerce este un proiect special susținut de Institutul de Marketing şi sponsorizat de Caroli pentru crearea sau optimizarea unui model de creştere a vânzărilor în e-commerce, dedicat doar directorilor de marketing din FMCG.

Cursul va beneficia de o nouă ediţie, la care toţi cei interesaţi pot face rezervări early bird cu preţul special de doar 195 Euro+ TVA până pe 15 iulie.

Cereţi detalii şi rezervaţi-vă loc din timp cu doar 195 Euro în loc de 295 Euro+ TVA!

Digital Marketing Excellence

BONUS

Fiecare participant va primi un exemplar al cărţii Digital Marketing Excellence – PR Smith’s şi Dave Chaffey

Înscriere

Sunt director de marketing, doresc detalii şi rezervare pentru ediţia specială din 26 mai.

Rezervare loc AICI:

Nu sunt director de marketing, dar sunt interesat de ediţia viitoare

Rezervare loc AICI:

 

Când are loc următoarea sesiune?

23 septembrie, 9:30-15:00

TRAINER

Paul Smith

Nivel curs

Avansat

Cursuri complementare

Ce spun cursanţii?

VEZI MAI MULTE

Ce spun profesioniștii experimentați care au urmat cursurile lui PR Smith?

“Learning evaluation scores were some of the highest I’ve seen, and the verbatim comments were always glowing.” Rob Lindsay, RBS, Reward Programme Lead

“Paul is leading cutting edge thinking, not just in the world of digital marketing but digital transformation across the C-suite. A captive speaker from whom I’ve learnt much.” Michael Rogers, Facebook Analytics

“Highly acclaimed planning system – even for experienced digital marketers.” David Green, former Head of Digital Marketing, KPMG

“Although most businesses are now doing digital marketing, nearly half don’t have a plan – that’s shocking! SOSTAC® gives you an awesomely simple framework to put that right.” David Chaffey, CEO Smart Insights

“The workshop on SOSTAC® was the single best workshop or seminar I’ve ever attended” Kevin Browning, Senior Global Brand Manager, Linkedin