CLIENȚI FERICIȚI ȘI REZULTATE

Creșteți performanța categoriilor cu primul curs de category management care integrează și canalele online!

Cum vă ajută?

Dacă ești category manager, lucrezi în trade marketing sau în vânzări, acest curs te va ajuta să înțelegi cadrul de lucru, conceptele, pașii și implicațiile în implementarea unui proces de category management și cum se aplica acesta în comerțul online. Atât pentru e-commerce, cât și pentru producători, înțelegerea modelului de lucru este esențială în succesul unui parteneriat retailer-furnizor pentru dezvoltarea categoriei.

Cui se adresează?

Cursul se adresează în egală măsură celor cu experiență în category management în comerțul fizic, care vor să extindă această experiență și în comerțul online, cât și celor care nu au avut ocazia până acum să se implice în proiecte de category management și care vor învăța noțiunile fundamentale cu aplicarea lor în mediul online, dar și cu trimitere către diferențele din comerțul fizic.

Structură curs

Ziua 1, Sesiunea de dimineață – Esențiale

Despre conceptul de category management

  • ce este
  • cine îl folosește
  • de ce funcționează
  • modelul în 8 pași

Cumpărătorul în focus

  • cumpărător vs consumator
  • nevoi de consum
  • misiuni de cumpărare
  • comportamentul de cumpărare offline și online
  • navigare offline și online

Exercițiu online shopping. Prezentări și discuții

Ziua 1, Sesiunea de după-amiază – Definirea categoriei. Roluri

Definirea categoriei

  • ce produse intră
  • care sunt atributele relevante
  • consumer & shopper decision tree

Exercițiu definire categorie. Prezentări și discuții

Rolurile de categorie

  • strategia retailer-ului
  • target shopper
  • prioritizare resurse
  • roluri și implicații

Ziua 2, Sesiunea de dimineață – Evaluarea categoriei. Indicatori și strategii

Evaluarea categoriei

  • surse de date, studii
  • indicatori offline și online
  • analiza de oportunități

Exercitiu analiza competitie. Prezentari si discutii

Indicatori de performanță. Strategii

  • ce măsurăm; ținte de performanță
  • cum atingem țintele; tipuri de strategii

Ziua 2, Sesiunea de după-amiază – Tactici

Sortimentația

  • paradox of choice
  • online – raft infinit, sortimentație infinită?
  • Pareto
  • optimizare sortiment, listări & delistări

Preț & Promo

  • KVCs/KVIs
  • Mecanici promo

Merchandising

  • poziționare offline & online
  • pagină categorie/produs, layout și conținut
  • servicii retailer și categorie

Implementare & Monitorizare

  • avantaje și provocări, offline & online

Exercițiu tactici. Prezentări și discuții

Concluzii

Cristina Toma este un profesionist cu peste 15 ani de experienţă în cercetare de piaţă România și regiunea CEE şi consultant cu proiecte de category management și programe de training și workshop-uri de category management susținute cu retaileri și producatori din FMCG, farma, lanţuri de benzinării. Este Managing Partner  la Studio 16 Software & Design. 

Cât costă?

450 euro + TVA

Unde?

Online, pe platforma Zoom

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Profitați de acest curs în abonamentul de training individual!

AFLAȚI MAI MULTE!

Când este următorul curs?

26, 27, 28 și 29 septembrie 2022, 9:00-13:00

TRAINER

Cristina Toma

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Rezervați-vă loc din timp!

ÎNSCRIEȚI-VĂ ACUM

Ce spun cursanţii?

Raluca Raitan

”Cele mai bune cursuri de marketing!

Raluca Raitan, Digital Product Manager, BRD
VEZI MAI MULTE