CLIENȚI FERICIȚI ȘI REZULTATE

Creșteți performanța categoriilor cu primul curs de category management care integrează și canalele online!

Cum vă ajută?

Dacă ești category manager, lucrezi în trade marketing sau în vânzări, acest curs te va ajuta să înțelegi cadrul de lucru, conceptele, pașii și implicațiile în implementarea unui proces de category management și cum se aplica acesta în comerțul online. Atât pentru e-commerce, cât și pentru producători, înțelegerea modelului de lucru este esențială în succesul unui parteneriat retailer-furnizor pentru dezvoltarea categoriei.

Cui se adresează?

Cursul se adresează în egală măsură celor cu experiență în category management în comerțul fizic, care vor să extindă această experiență și în comerțul online, cât și celor care nu au avut ocazia până acum să se implice în proiecte de category management și care vor învăța noțiunile fundamentale cu aplicarea lor în mediul online, dar și cu trimitere către diferențele din comerțul fizic.

Structură curs

Modul 1 – Esențiale

Despre conceptul de category management

  • ce este
  • cine îl folosește
  • de ce funcționează
  • modelul în 8 pași

Cumpărătorul în focus

  • cumpărător vs consumator
  • nevoi de consum
  • misiuni de cumpărare
  • comportamentul de cumpărare offline și online
  • navigare offline și online

Exercițiu online shopping. Prezentări și discuții

Modul 2 – Definirea categoriei. Roluri

Definirea categoriei

  • ce produse intră
  • care sunt atributele relevante
  • consumer & shopper decision tree

Exercițiu definire categorie. Prezentări și discuții

Rolurile de categorie

  • strategia retailer-ului
  • target shopper
  • prioritizare resurse
  • roluri și implicații

Modul 3 – Evaluarea categoriei. Indicatori și strategii

Evaluarea categoriei

  • surse de date, studii
  • indicatori offline și online
  • analiza de oportunități

Exercitiu analiza competitie. Prezentari si discutii

Indicatori de performanță. Strategii

  • ce măsurăm; ținte de performanță
  • cum atingem țintele; tipuri de strategii

Modul 4, Sesiunea de după-amiază – Tactici

Sortimentația

  • paradox of choice
  • online – raft infinit, sortimentație infinită?
  • Pareto
  • optimizare sortiment, listări & delistări

Preț & Promo

  • KVCs/KVIs
  • Mecanici promo

Merchandising

  • poziționare offline & online
  • pagină categorie/produs, layout și conținut
  • servicii retailer și categorie

Implementare & Monitorizare

  • avantaje și provocări, offline & online

Exercițiu tactici. Prezentări și discuții

Concluzii

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Haideţi să discutăm care ar fi cea mai potrivită soluţie de training!

Progamaţi o discuţie de consiliere!

Număr recomandat de participanți

8-15

TRAINER

Cristina Toma

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

SCRIEȚI-NE!

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.