ÎNVATĂ ȘI APLICĂ INSTRUMENTE ESENȚIALE PENTRU BRAND MANAGEMENT
Construiește branduri puternice înțelegând procesele, instrumentele
și analizând marcile „best in class”
Cum vă ajută?
Managementul de brand și competențele de brand planning rămân esențiale pentru succesul și profitabilitatea pe termen lung a companiilor. Realitatea din organizațiile mari și mici este că procesul, competențele și abilitățile de a construi sau menține succesul și relevanța unor branduri rămân încă insuficient consolidate și perfecționate.
Cursul de Brand Planning are ca scop transmiterea și exersarea proceselor și instrumentelor utile în construcția unei mărci. Este susținut de practicile curente, de rigoare și de instrumente validate, alături de un trainer practician cu vastă experiență, într-o formulă practică, aplicată și interactivă, alături de participanți ancorați și implicați deja în coordonarea de branduri la nivel local sau internațional. În felul acesta, vei putea crește performanța portofoliului de branduri ale companiei, cu metodă, proces, practică aplicată dar și inspirație, exemple și studii de caz din piața românească și globală.
Trainingul are la bază un proces de simbioză între strategie si executie:
- Strategia organizatiei: legatura dintre pozitia competitivă a organizației si marketing
- Brand-ul: cum se face arhitectura?
- Targetarea: insight-uri și înțelegerea intimă a segmentelor de clienți
- Poziționarea: povestea comună dintre marca si client. Cum construim comunicarea?
- Planificarea: Brand Planul efectiv. Cum facem planul de activităti?
În felul acesta, ne putem asigura că putem crea o relație pe termen lung între un segment de clienți și marca lor favorită. Iar mai departe, organizatia executa strategia si implicit, va crea avantaje de business.
Beneficiile cursului:
În urma participării la curs veți acumula cunoștințe și tehnici cu ajutorul cărora veți putea aprofunda:
- Înțelegerea și aplicarea conceptelor de brand în structura marketingului strategic, de la descoperirea ADN-ului unei mărci la planificare si execuția comunicării;
- Crearea unui “scenariu ideal” de construcție a unei mărci, urmând firul logic al strategiei.
Noua formulă de training este concentrată pe procesul planificării de brand și are o zi în plus de workshop offline în care participanții vor lucra concret, ghidat și cu feedback la construcția unui plan de brand, trecând prin toți pașii și etapele necesare, pe două studii de caz.
Cui se adresează?
Cursul de Brand Planning se adresează celor care doresc să își asigure sau să își actualizeze o bază solidă de cunoștințe și instrumente de gestionare a brandurilor: profesioniști experimentați în marketing, coordonatori, experți, brand manageri, marketing manageri, manageri de comunicare sau responsabili cu implementarea activităților de marketing la nivel operațional.
Structură curs
Cursul este structurat în două arii importante : Strategie și Execuție.
În zona de Strategie, se vor urmări:
- Avantajele competitive ale organizației;
- Arhitectura unei mărci: ideologie, emoții, elemente raționale si de identificare;
- Modul în care se iau deciziile de către un client și Customer Persona;
- Moduri de a segmenta piața: “Tensiuni”, “Valori”;
- Poziționarea unei mărci: “Positioning Statement”: categoria unei mărci alături de propunerea de valoare (“Value Proposition”).
În zona de Execuție, se va urmări Planificarea si Executia:
- Strategia narativă: “Communication Big Idea”, arcele narative, verticalele de comunicare;
- Planificarea: „Brand Planning”
Format: 4 întâlniri online + 1 full day la final
- Sesiune online 1: Strategie (3.5 h)
- Introducere și obiective de training
- Avantajele competitive si strategia comercială a unei organizatii
- Structura unui plan de brand
- Debrief.
- Sesiune online 2: Arhitectura de brand (3.5 h)
- Arhitectura mărcii: “Brand Relationship Ladder”;
- Exercițiu: construirea poziționării unei mărci
- Debrief.
- Sesiune online 3: Decoperirea clientului (3.5 h)
- Customer Discovery: influența culturală și tensiunile și valorile individuale
- Exercițiu: „Customer Persona„
- Debrief
- Sesiune online 4: Dezvoltarea comunicarii (3.5 h)
- Povestea comună: „Positioning Statement”
- Strategia de comunicare: “Communication Big Idea”, arce narative, verticalele de comunicare;
- Exercițiu: construirea strategiei narative;
- Debrief
- Full day: Brand Planning (7 h)
- Componentele și principiile unui Brand Plan: de la strategie la activități
- Exercițiu aplicat: construirea unui Brand Plan
- Debrief
- Recapitulare.
Investiție training
Formulă training 4 sesiuni online: 350 euro. Early bird: 275 Euro.
Formulă training complet: 4 sesiuni online + 1 zi de workshop offline, în București: 450 euro. Early bird: 345 Euro.
Investițiile de curs nu includ TVA.
Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.
Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.
Când este urmatorul curs?
15, 16, 22, 23 și 24 octombrie
TRAINER
Mihai Bonca
Nivel curs
Intermediar
Cursuri complementare
Ce spun cursanţii?
”Un mix de teorie și practică atât de bine echilibrat, concepte de marketing transpuse într-un limbaj pe înțelesul tuturor, dar mai ales un stil de lucru unic, al lor, al profesorilor noștri iscusiți, de a ne ține captivi două zile full, fără ca nici măcar să ne dorim să ne verificam telefonul, mailul sau WhatsApp-ul pentru că am învățat, am notat, am întrebat, am râs și am concurat. Iar la final, toți am câștigat.”