INTRUMENTE ESENȚIALE PENTRU BRAND MANAGEMENT

 Învață să construiești branduri puternice înțelegând și aplicând modurile de construcție ale unor mărci “best in class”.

Cum vă ajută?

Cursul de Brand Management are ca scop transmiterea și exersarea procedurilor utile în construcția unei mărci și susținerea practicilor curente cu rigoare și instrumente validate pentru a crește performanța și potențialul portofoliului de branduri ale companiei.

Trainingul are la bază un proces de simbioză între AND-ul unei mărci și insight-uri, “tensiunile”  unor segmente de clienți și oportunitățile legate de soluționarea lor proactivă. În felul acesta, ne putem asigura că putem crea o relație pe termen lung între un segment de clienți și marca lor favorită și, implicit, avantaje de business.

Beneficiile cursului:

În urma participării la curs veți acumula cunoștințe și tehnici cu ajutorul cărora veți putea aprofunda:

  • Înțelegerea și aplicarea conceptelor de brand în structura  marketingului strategic, de la descoperirea AND-ului unei mărci la execuția comunicării;
  • Crearea unui “scenariu ideal” de construcție a unei mărci, urmând firul logic al strategiei.

Cui se adresează?

Cursul de Brand Management se adresează tuturor celor care doresc să își asigure sau să își actualizeze o bază solidă de cunoștințe și instrumente de gestionare a brandurilor: profesioniști experimentați în marketing, coordonatori, experți, brand manageri, marketing manageri, manageri de comunicare sau responsabili cu implementarea activităților de marketing la nivel operațional.

Structură curs

Cursul este structurat în 2 arii importante : Strategie și Execuție.

În zona de Strategie, se vor urmări:

  • Ideologia unei mărci;
  • Modul în care se iau deciziile de către un client și Customer Persona;
  • Moduri de a segmenta piața: “Tensiuni”, “Ocazii de consum” ;
  • Poziționarea unei mărci: “Brand relationship ladder” și “Positioning Statement”: categoria emoțională a unei mărci alături de  propunerea de valoare (“Value Proposition”).

În zona de Execuție, se va urma “Communication Funnel”:

  • Strategia narativă: “Communication Big Idea”, arcele narative, verticalele de comunicare;
  • Comunicarea directă: “Customer Journey”, “Touchpoints”, ecosistemul de design.

ZIUA 1.  Strategie

  • Training Intro;
  • Customer Discovery: 5 Ws (Who, Why, Where, When, What), Customer Persona;
  • Arhitectura mărcii: “Brand Relationship Ladder”;
  • Exercițiu: construirea poziționării unei mărci
  • Debrief.

ZIUA 2.  Execuție

  • Strategia de comunicare: “Communication Big Idea”, arce narrative, verticalele de comunicare;
  • Exercițiu: construirea Strategiei Narative;
  • Debrief;
  • Comunicarea directă: “Customer Journey”, “Touchpoints” și ecosistemul de design;
  • Training Review.

Participanții vor învăța concepte, structuri și procese, înțelegând și aplicând modurile de construcție ale unor mărci “best în class”.

Cât costă?

1250 lei + TVA   

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Unde?

Palatul Noblesse, Str. Sfinților nr.7, București, România

Când este următorul curs?

29 și 30 ianuarie 2020, 9:30-17:00

TRAINER

Mihai Bonca

Mihai Bonca

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii și înscriere!

Programați o discuție sau o întâlnire pentru a afla dacă va calificați pentru acest curs sau care este cel mai potrivit program de training certificat pentru dumeavoastră!

Ce spun cursanţii?

Chartered Institute of Marketing CIM

”Azi totul se întâmplă în online. Nu putem trăi, respira și simți fără uneltele preferate: click, like, share, blogging.  Digital Gateway aduce în prim plan elementele de care ai nevoie pentru a avea succes în mediul online: de la înțelegerea mediilor digitale și până la mixul de marketing digital. Pe mine m-a ajutat foarte mult în monitorizarea și măsurarea campaniilor digitale. Abia aștept următoarea ediție!”

Raluca Costea, Art&Copy, More than Pub