INSTRUMENTE ESENȚIALE PENTRU BRAND MANAGEMENT

 Învață să construiești branduri puternice înțelegând și aplicând modurile de construcție ale unor mărci “best in class”.

Cum vă ajută?

Cursul de Brand Management are ca scop transmiterea și exersarea procedurilor utile în construcția unei mărci și susținerea practicilor curente cu rigoare și instrumente validate pentru a crește performanța și potențialul portofoliului de branduri ale companiei.

Trainingul are la bază un proces de simbioză între ADN-ul unei mărci și insight-uri, “tensiunile”  unor segmente de clienți și oportunitățile legate de soluționarea lor proactivă. În felul acesta, ne putem asigura că putem crea o relație pe termen lung între un segment de clienți și marca lor favorită și, implicit, avantaje de business.

Beneficiile cursului:

În urma participării la curs veți acumula cunoștințe și tehnici cu ajutorul cărora veți putea aprofunda:

  • Înțelegerea și aplicarea conceptelor de brand în structura  marketingului strategic, de la descoperirea ADN-ului unei mărci la execuția comunicării;
  • Crearea unui “scenariu ideal” de construcție a unei mărci, urmând firul logic al strategiei.

Cui se adresează?

Cursul de Brand Management se adresează tuturor celor care doresc să își asigure sau să își actualizeze o bază solidă de cunoștințe și instrumente de gestionare a brandurilor: profesioniști experimentați în marketing, coordonatori, experți, brand manageri, marketing manageri, manageri de comunicare sau responsabili cu implementarea activităților de marketing la nivel operațional.

Structură curs

Cursul este structurat în 2 arii importante : Strategie și Execuție.

În zona de Strategie, se vor urmări:

  • Ideologia unei mărci;
  • Modul în care se iau deciziile de către un client și Customer Persona;
  • Moduri de a segmenta piața: “Tensiuni”, “Ocazii de consum” ;
  • Poziționarea unei mărci: “Brand relationship ladder” și “Positioning Statement”: categoria emoțională a unei mărci alături de  propunerea de valoare (“Value Proposition”).

În zona de Execuție, se va urma “Communication Funnel”:

  • Strategia narativă: “Communication Big Idea”, arcele narative, verticalele de comunicare;
  • Comunicarea directă: “Customer Journey”, “Touchpoints”, ecosistemul de design.

ZIUA 1:  Strategie

  • Training Intro;
  • Customer Discovery: 5 Ws (Who, Why, Where, When, What), Customer Persona;
  • Arhitectura mărcii: “Brand Relationship Ladder”;
  • Exercițiu: construirea poziționării unei mărci
  • Debrief.

ZIUA 2:  Execuție

  • Strategia de comunicare: “Communication Big Idea”, arce narative, verticalele de comunicare;
  • Exercițiu: construirea strategiei narative;
  • Debrief;
  • Comunicarea directă: “Customer Journey”, “Touchpoints” și ecosistemul de design;
  • Training Review.

Participanții vor învăța concepte, structuri și procese, înțelegând și aplicând modurile de construcție ale unor mărci “best in class”.

Cât costă?

280 euro + TVA   

Unde?

Online, pe platforma Zoom

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Profitați de acest curs în abonamentul de training individual!

AFLAȚI MAI MULTE!

Când este urmatorul curs?

Datele pentru ediția din 2024 vor fi anunțate în curând.

TRAINER

Mihai Bonca

Mihai Bonca

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Rezervați-vă loc din timp!

ÎNSCRIEȚI-VĂ ACUM

Ce spun cursanţii?

Andreea Luca

Un mix de teorie și practică atât de bine echilibrat, concepte de marketing transpuse într-un limbaj pe înțelesul tuturor, dar mai ales un stil de lucru unic, al lor, al profesorilor noștri iscusiți, de a ne ține captivi două zile full, fără ca nici măcar să ne dorim să ne verificam telefonul, mailul sau WhatsApp-ul pentru că am învățat, am notat, am întrebat, am râs și am concurat. Iar la final, toți am câștigat.”

Andreea Luca, Marketing Manager, Alpin57Lux
VEZI MAI MULTE