Training acreditat internațional
Alăturați-vă primilor specialiști certificați în sustenabilitate
Cum vă ajută?
Modulul certificat în sustenabilitate a fost creat pentru a oferi participanților ocazia de a înțelege și a demonstra rolul și importanța marketingului în crearea unui mediu sustenabil.
Cursul oferă specialiștilor de marketing posibilitatea de a explora și aprofunda concepte legate de sustenabilitate pentru a obține o înțelegere mai bună a gradului de schimbare la care organizațiile ar trebui să ajungă și cum facilitează marketingul această schimbare.
Participanții vor analiza și evalua rolul marketingului în implicarea actorilor cheie din organizații pentru a înțelege cum se pot reașeza și adapta strategiile pentru a construi branduri care pot susține imperativele legate de sustenabilitate.
Cursul le oferă participanților instrumente cu care să poată planifica și executa inițiative valoroase și pentru a comunica cum răspunde organizația agendei de sustenabilitate aflată în continuă evoluție.
Cui se adresează?
Cursul se adresează tuturor celor implicați în crearea și dezvoltarea programelor de sustenabilitate și responsabilitate socială.
Profilul cursanților: responsabili sustenabilitate, manageri și coordonatori marketing și comunicare.
Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de către Chartered Institute of Marketing, dar poate fi completat de către participanți cu un modul de inovație și unul de strategie digitală pentru a fi între primii absolvenți ai Diplomei Profesionale în Sustenabilitate.
LEAD TUTOR
Cât durează?
4-6 luni/150 ore
Cursuri complementare
CUM SE STUDIAZĂ?
DATE CHEIE
2024
Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive începând din 15 iulie 2024, orele 16:30-18:30, ora României.
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive începând din 15 iulie 2024, orele 20:30-22:30, ora României.
Sesiunea de evaluare din decembrie
Înscrieri: 20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;
Sesiunea de evaluare din aprilie
Înscrieri: 20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;
Sesiunea de evaluare din iulie
Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie.
Cerințe de admitere
Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.
INVESTIȚIE
450£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.
700 £ + TVA taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.
La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 190£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.