Training acreditat internațional

Alăturați-vă primilor specialiști certificați în sustenabilitate

Cum vă ajută?

Modulul certificat în sustenabilitate a fost creat pentru a oferi participanților ocazia de a înțelege și a demonstra rolul și importanța marketingului în crearea unui mediu sustenabil.

Cursul oferă specialiștilor de marketing posibilitatea de a explora și aprofunda concepte legate de sustenabilitate pentru a obține o înțelegere mai bună a gradului de schimbare la care organizațiile ar trebui să ajungă și cum facilitează marketingul această schimbare.

Participanții vor analiza și evalua rolul marketingului în implicarea actorilor cheie din organizații pentru a înțelege cum se pot reașeza și adapta strategiile pentru a construi branduri care pot susține imperativele legate de sustenabilitate.

Cursul le oferă participanților instrumente cu care să poată planifica și executa inițiative valoroase și pentru a comunica cum răspunde organizația agendei de sustenabilitate aflată în continuă evoluție.

Cui se adresează?

Cursul se adresează tuturor celor implicați în crearea și dezvoltarea programelor de sustenabilitate și responsabilitate socială.

Profilul cursanților: responsabili sustenabilitate, manageri și coordonatori marketing și comunicare.

Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de către Chartered Institute of Marketing, dar poate fi completat de către participanți cu un modul de inovație și unul de strategie digitală pentru a fi între primii absolvenți ai Diplomei Profesionale în Sustenabilitate.

LEAD TUTOR

oxford college of marketing logo

Cât durează?

4-6 luni/150 ore

Cursuri complementare

Cursul este structurat în trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții vor putea:

Sustenabilitate

  • Să înțeleagă peisajul sustenabilității și conceptele sale mai largi; ce înseamnă pentru afaceri și societate;
  • Să evalueze scopul și misiunea organizației în sens mai larg, inclusive responsabilitatea social și rolul marketingului în livrarea promisiunilor de sustenabilitate, acum și în viitor;

 Creare și co-creare de valoare

  • Să identifice abordări și soluții centrate pe client, ca răspuns la provocările legate de sustenabilitate;
  • Să analizeze modalități de a colabora și de a co-crea alături de actorii cheie relevanți pentru a genera schimbare;

Implementarea programelor de sustenabilitate

  • Să identifice resursele necesare pntru a produce schimbări și a livra valoare pe termen lung și soluții profitabile;
  • Să creeze un plan de implementare a schimbării;
  • Să evalueze și să măsoare rezultatele prin indicatori relevanți.

Descărcați programa completă aici!

Aprofundare suport teoretic, 8 săptămâni

Session 1 – Introducing Sustainability
Session 2 – Sustainability Frameworks
Session 3 – Vision, Values, and Greater Purpose of the Organisation
Session 4 – Embedding Sustainability through Organisational Purpose and Strategy and Challenges
Session 5 – Customer Attitudes and Behaviours and Driving Change Behaviours
Session 6 – Working with stakeholders and partners to deliver change
Session 7 – Sustainable Strategy and Resourcing
Session 8 – Short-term Planning and Metrics

Cu ce instrumente se lucrează?

  • Instrumente de audit de sustenabilitate; hărți perceptuale și metode de segmentare pe criterii de sustenabilitate, Porter 5 prin lentilele sustenabilității, identificarea barierelor către politici de sustenabilitate cu Mc Kinsey 7S, triple bottom line, cultural web;

  • Metode de analiză și audit al stakeholderi-lor( Onion Map, Mendelow, 9C);

  • Instrumente de analiză și planificare pentru obiective sustenabile: sustainable purchasing model, Kraljic portfolio purchasing model, modelul norme-credințe – valori al lui Paul C. Stern;

  • Sustainable value-purchase chain;

  • Instrumente de evaluare și măsurare: cei 4 E ai sustenabilității, Sustainability Balanced Scorecard.

Principalele beneficii sunt: 

  • Cele mai noi și relevante noțiuni teoretice și instrumente practice de gândire și acțiune aplicate pentru înțelegerea, managementul și susținerea prin comunicare de marketing a planurilor de sustenabilitate;

  • Un proces de studiu structurat, cu termene clare și o lucrare practică, aplicată în compania în care lucrează cursanții sau o organizație la alegere;

  • Suport pentru progresul și succesul planurilor de sustenabilitate, cu implicarea tuturor stakeholderi-lor și cu o viziune pe termen lung.

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

2024

Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive începând din 15 iulie 2024, orele 16:30-18:30, ora României.
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive începând din 15 iulie 2024, orele 20:30-22:30, ora României.

Sesiunea de evaluare din decembrie

Înscrieri:  20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;

Sesiunea de evaluare din aprilie

Înscrieri:  20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;

Sesiunea de evaluare din iulie

Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie. 

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

450£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

700 £ + TVA taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 190£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Be the best professional version of yourself!

Start a training at international standards!

Schedule a counseling session

“Cred că pentru oamenii de marketing este esențial să țină pasul schimbărilor. M-am înscris la un nou modul, de sustenabilitate și am de gând să bifez, pe rând, toate modulele disponibile.”

Andrada Ionita, Founder, Andros Connect
VEZI MAI MULTE