Training acreditat internațional
Curs certificat sustenabilitate
Cum vă ajută?
Cum societatea trece prin provocări tot mai mari, cresc în egală măsură şi aşteptările ca mediul de business să acţioneze ca un catalizator de schimbări pozitive pe termen lung, care, dincolo de profit, să sprijine şi planeta, oamenii şi comunităţile şi este nevoie ca oamenii de marketing să-şi extindă orizontul şi responsabilităţile şi în această direcţie. Dincolo de nevoia de a răspunde nevoilor consumatorilor şi obiectivelor de business, companiile trebuie să-şi îndeplinească şi rolul de cetăţeni şi actori responsabili pentru locul în care lucrează şi să-şi asume responsabilităţi sociale legate de mediu, de societate şi binele comunităţilor în care acţionează.
Cursul oferă specialiștilor de marketing posibilitatea de a explora și aprofunda concepte legate de sustenabilitate pentru a obține o înțelegere mai bună a gradului de schimbare la care organizațiile ar trebui să ajungă și cum facilitează marketingul această schimbare. Participanții vor analiza și evalua rolul marketingului în implicarea actorilor cheie din organizații pentru a înțelege cum se pot reașeza și adapta strategiile pentru a construi branduri care pot susține imperativele legate de sustenabilitate.
Cursul le oferă participanților instrumente cu care să poată planifica și executa inițiative valoroase și pentru a comunica cum răspunde organizația agendei de sustenabilitate aflată în continuă evoluție.
Cui se adresează?
Cursul se adresează tuturor celor implicați în crearea și dezvoltarea programelor de sustenabilitate și responsabilitate socială.
Profilul cursanților: responsabili sustenabilitate, manageri și coordonatori marketing și comunicare.
Cursul este un modul de bază ce face parte din noul program avansta de training și certificare Diploma Profesională în Marketing Digital. Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).
LEAD TUTOR
Cât durează?
3 luni
Cursuri complementare
CUM SE STUDIAZĂ?
DATE CHEIE
2025
Virtual Afternoons: 6 sesiuni online interactive începând din 20 ianuarie 2025, orele 16:30-18:30, ora României.
Virtual Evenings: 6 sesiuni online interactive începând din 20 ianuarie 2025, orele 20:30-22:30, ora României.
Cerințe de admitere
Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.
INVESTIȚIE
360£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.
552£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.
La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 165£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.