Diana Dragomir are o experienta bogata de peste 11 ani in marketing digital  castigata in proiecte hands on dar si performante academice pe masura, fiind absolventa Erasmus a unui program de studii europene la Universitatea din Viena.  Acest lucru nu a impiedicat-o sa faca eforturi sa se perfectioneze si ca profesionist de marketing  si sa se intoarca inapoi la scoala.  A absolvit  cu succes la  Institutul de Marketing   modulul de strategie digitala, obtinand un award de la Chartered Institute of Marketing (CIM). Cum ti-a schimbat perspectiva studiul cu CIM? In primul rand, am avut de castigat la nivel personal, la nivelul increderii in mine. Am castigat un pariu foarte important pe care l-am facut cu mine insami. Mi-am spus ca daca pot sa fac asta, pot sa fac aproape orice sau si alte lucruri, in orice caz, pentru dezvoltarea mea personala si profesionala. Nu e niciodata tarziu pentru a te intoarce la scoala si pentru a te provoca sa inveti lucruri noi si sa devii mai bun. Apoi, la nivel profesional, am dobandit o mai mare maturitate in intelegerea mecanismelor de marketing si, pana la urma, a strategiei de business. Simt ca studiul cu CIM mi-a facilitat  o mai mare luciditate in acest sens si m-a lasat mult mai bine utilata atat la nivelul stapanirii unor cunostinte teoretice, dar si la nivelul abordarilor practice de marketing si de strategie digitala. Asta cu atat mai mult cu cat nu am o pregatire formala si nici nu sunt un practician in ale marketingului si nici nu stiu daca voi imbratisa o cariera 100% in marketing. Cititi interviul complet pe Marketing Focus.

Knowledge sharing is caring.