Cum te ajuta  in cariera un program de training si certificare international in marketing si, mai ales, cum reusesti sa  imbini ambitiile profesionale cu o viata armonioasa de familie? Am cautat raspunsuri intr-un interviu cu Andra Mura, cursanta care urmeaza unul dintre programele cele mai complexe si de lunga durata CIM cu Oxford College of Marketing si Institutul de Marketing: Diploma in Professional Marketing si care va obtine in curand si titlul de Chartered Marketer.

Dupa ce a absolvit cu success modulele Mastering Metrics si Digital Strategy, Andra se pregateste pentru a sustine in decembrie examenul scris la Strategic Marketing.  Cu o experienta de peste opt  ani in marketing atat in domeniul serviciilor, cat si in FMCG, Andra si-a implinit inca un vis professionali lucrand in prezent ca Brand Manager la Coca-Cola Hellenic. Cu pasiune, perseverenta si rabdare, Andra a invatat sa-si organizeze  timpul pentru a-si creste frumos si cariera si familia. Perfectionarea continua i-a dat o noua perspectiva  profesionala si-i alimenteaza  dorinta de a fi la curent cu tot ce e nou in domeniu, dar si satisfactia  recunoasterii unor competente profesionlae la standard internationale, prin examenele pe care le-a trecut pana acum.

Ai finalizat cu o nota foarte mare modul de strategie digitala. Ce ti-a placut cel mai mult in acest program de training? De departe, aplicabilitatea cunostintelor! Am invatat cum sa fac un audit al business-ului online, analize PESTEL si TOWS relevante, sa setez obiective cu adevarat SMART pentru zona digitala urmarind cei 5S, sa stabilesc strategia online urmarind matricea Ansoff si respectand cei 7P, iar la final sa construiesc un chart Gantt. Ce mi s-a parut extrem de util este ca am invatat aplicand totul la brand-ul de care ma ocup! Aspecte aparent simple, de care ne lovim des la job, dar care trebuie privite dintr-o alta perspectiva cand vine vorba de online.

Cititi interviul complet pe Marketing  Focus

Knowledge sharing is caring.