Daca va pricepeti la marketing online si lucrati deja in domeniu, aceasta carte nu este, probabil , pentru voi. Stiti si folositi cu siguranta deja cele mai multe instrumente descrise . In plus, pentru majoritatea romanilor, exemplele si instrumentele pentru piata americana sau britanica sunt mai putin relevante.
Pentru cei care se cred in urma cu evolutia marketingului digital dar si pentru consultantii care mai au nevoie de argumente sa-si convinga clientii sa-si asigure o prezenta eficienta online sau mai multe instrumente usor de folosit pe care sa le ofere antreprenorilor sau companiilor mici si medii cu care lucreaza, Working the Cloud e o lectura utila. Totusi, cartea n-ar trebui ignorata nici de marketerii online cu state mai vechi. Personal, desi lucrez de ceva vreme in aceasta zona si fac eforturi sa fiu la curent cu ce e nou, am gasit destule lucruri utile. In plus, sunt din ce in ce mai multe persoane si mici afaceri pentru care promovarea pe piata globala – deci si instrumentele mentionate mai sus- par sa fie tot mai necesare. Ce o sa va placa cel mai tare va fi probabil numarul mare de ponturi si exemple.
Working the Cloud se citeste usor si va poate da raspunsuri si alternative la multe intrebari care va framanta probabil deja. Unde gasesti instrumente de promovare gratuite si cum sa le folosesti? Cum iti extinzi numarul de fani? Cum construiesti comunitati in jurul afacerii sau organizatiei tale si cum creezi legaturi pozitive si durabile cu acestea? Cum si de ce sa-ti faci profil pe Google Plus? Cand folosesti LinkedIn si nu Facebook?
Un scurt film in care s-o vedeti si pe Kate Russel, autoarea cartii, cu peste cincisprezece ani de jurnalism in tehnologie, inclusiv la BBC cu emisiunea saptamanala Click, este aici. Studentii si membrii CIM pot cumpara cartea la un pret preferential.
Oferim celor interesati un free taster, un capitol gratuit din Working the Cloud , cartea lunii la Chartered Institute of Marketing. Pentru a primi materialul, trimiteti un mesaj cu titlul “ Working the Cloud ”, pe pagina noastra de Facebook sau un mesaj pe LinkedIn.[pb_builder]
Comenteaza