Celor interesati de performanta si indicatori de masurare a campaniilor digitale le recomandam cartea Social Media Metrics a lui Jim Sterne dar si editia a treia a SEM Days ca sa-si ia autograf de la autor. Jim Sterne este un speaker recunoscut la nivel international, pe teme legate de marketing digital si interactiune cu clientii.
Alegerea indicatorilor pleaca simplu de la trei mari obiective de business: cresterea veniturilor, reducerea cheltuielilor si cresterea satisfactiei clientilor si care reprezinta tot ce conteaza pana la urma, dupa toate eforturile sau indicatorii cetosi si mai putin relevanti pentru clienti si actionari: like, share, engagement sau reach.
Cartea atinge insa si indicatori aparent soft care pot genera probleme cat se poate de hard cum este de pilda, analiza sentimentului de brand. Analiza informatiilor furnizate de miloane de suflete care se exprima online poate fi foarte dificila in practica dar poate scoate la iveala trenduri sau schimbari de atitudine greu de identificat prin metode traditionale mai lente si mai costisitoare.
SEM Days este un eveniment marca SEO monitor si 2Parale si este prima conferinta din Romania nisata pe search engine marketing (SEM), dedicata managerilor de marketing si brand, online marketing managerilor, coordonatorilor de business-uri si antreprenorilor online. Primele doua editii, in 2012 si 2013 au adus la Bucuresti profesionisti de renume din domeniul SEM precum Brad Geddes (Founder, Certified Knowledge), John Heffernan (Digital Marketing Sales Director, The Foundry Communications), Judith Lewis (Head of Search, Beyond), Rand Fishkin (CEO & Co-Founder, SEOmoz), Philip Nottingham (Senior Consultant and Video Strategist Distilled, Distilled UK), Paul Rouke (Head of Usability & Conversion, PRWD), Gary R. Beal (MD, VanguardSEO).[pb_builder]
Comenteaza